Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

BRD a câştigat trofeul „Cea Mai Prietenoasă Bancă pentru Tineri” în 2016, la ediţia a II-a a „Mastercard Bank of the Year”

20 Mar 2017

București, 20 martie 2017: BRD – Groupe Société Générale îşi reconfirmă poziţia de lider în privinţa ofertelor către consumatorii tineri din România, în urma obţinerii trofeului Cea Mai Prietenoasă Bancă pentru Tineri în 2016, în cadrul celei de-a II-a ediţii a galei „Mastercard Bank of the Year”, desfăşurată joi, 16 martie, la Muzeul Naţional de Artă.

Premiul pentru care s-au înscris în competiţie patru bănci, toate din top 10 din sistem după valoarea activelor şi cota de piaţă, recunoaşte cea mai reuşită adecvare a serviciilor bancare pentru cei mai tineri clienţi din România. Potrivit argumentaţiei juriului, consumatorii tineri au alte exigenţe decât generaţiile anterioare, fiind dispuşi să treacă mai uşor şi mai repede de la un serviciu la altul, atunci când li se oferă condiţii mai avantajoase.

Evaluarea candidaturilor s-a făcut, în primul rând, după numărul de produse dedicate tinerilor: banca cu cele mai multe astfel de produse a primit 5 puncte, următoarea clasată – 4 puncte şi tot aşa, în ordine descrescătoare. La departajare, a contat semnificativ şi oferirea unor dobânzi preferenţiale pentru tineri (criteriu care a primit 5 puncte) sau inexistenţa unei astfel de oferte (zero puncte). De asemenea, s-au clasificat aplicaţiile înscrise în funcţie de numărul de sucursale deschise în campusuri universitare, reducerea comisioanelor pentru tineri şi alte beneficii acordate acestei categorii de clienţi

BRD – Groupe Société Générale a obţinut cel mai mare punctaj, ceea ce reprezintă încă o certificare a eforturilor sale, de-a lungul anului 2016, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor tinerilor consumatori.

„În ultimii ani, încrederea noastră în tineri a fost demonstrată, pe de o parte, prin parteneriatele încheiate pentru susţinerea unor prestigioase competiţii în domeniul tehnologiei şi al antreprenoriatului, vizând domenii de vârf precum robotică. Pe de altă parte, pentru a ne apropia de consumatorii tineri, avem agenţii deschise în toate marile centre universitare, iar prin serviciile dedicate lor am atras peste 40.000 de clienţi noi, studenţi şi liceeni, în 2016”, a declarat Directorul general adjunct al BRD, Gheorghe Marinel.

Aplicaţia înscrisă de BRD – Groupe Société Générale în competiţia „Mastercard Bank of the Year” din acest an a avut două componente: politica băncii de responsabilitate socială îndreptată către tineri, respectiv trecerea în revistă a serviciilor dedicate acestui segment de consumatori.

Din prima categorie face parte platforma MINDCRAFT – development kit by BRD, sub umbrela căreia, începând din 2016, se regăsesc proiecte adresate tinerilor pasionaţi de inovaţie în tehnologie şi business precum:

În privinţa  serviciilor pentru tineri, atuurile BRD – Groupe Société Générale au constat în:
reţeaua de agenţii din 12 centre universitare ale ţării şi faptul că, la fiecare început de an şcolar şi universitar, timp de 3 luni, este prezentă în 60 de instituţii de învăţământ cu standuri dedicate, de unde tinerii pot obţine informaţii despre servicii şi îşi pot deschide un cont pe loc;
gama foarte variată de produse pentru tineri: conturi de economii (Atustart, Atusprint şi Atucont); carduri de debit (ISIC, Sprint, Maestro Universitatea Bucureşti); credite (Work & Travel, Credit 10, Creditul pentru studii, creditul UMF Iaşi); pachete de produse şi servicii (SPRINT PE+ şi STUDENT PE+); asigurări, fie cu o componentă investiţională pentru studii (Eduplan), fie ataşate cardurilor (Confort).

Aplicaţia trimisă juriului competiţiei „Mastercard Bank of the Year” a consemnat şi lansarea, în 2016, a creditului dedicat studenţilor Universităţii de Medicină şi Farmacie Iaşi, care le oferă acestora posibilitatea de a-şi finanţa studiile. Între facilităţile produsului se numără perioada de graţie parţială (de până la 72 de luni), care permite începerea rambursării după începerea rezidenţiatului, din veniturile obţinute.
Faptul că nu se percep comisioane – nici pentru analiza dosarului, nici pentru administrarea lunară şi nici pentru rambursare anticipată – este un alt avantaj al creditului. Singurul cost al împrumutului este dobânda preferenţială: 3,9% + Robor 6M.
De asemenea, procesul de analiză şi acordare a creditului este îmbunatăţit prin reducerea documentelor solicitate solicitantului, deoarece verificarea statutului de student, durata studiilor şi valoarea taxei de şcolarizare se realizează direct cu UMF Iaşi, în baza parteneriatului încheiat.

###

Despre  BRD – Groupe Société Générale

BRD Groupe Société Générale este o bancă universală care oferă servicii atât persoanelor fizice, cât și companiilor.

BRD - Groupe Société Générale are 2,28 milioane de clienţi activi şi operează o reţea de 810 de unităţi. Banca ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,2 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de aproximativ 27 700 POS-uri şi mai mult de 1 500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la 31 decembrie 2016, de 50,6 mld RON.

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 145 000 de angajaţi în 66 de ţări şi 31 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:

- Retail banking în Franţa
- Retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurări
- Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori.

Ca actor în societate, BRD investește în proiecte din domeniul culturii, educației și sportului privilegiind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. Cultura reprezintă un pilon esențial de dezvoltare a societății, BRD încurajând în această direcție proiecte culturale inovative, care să fie recunoscute și apreciate de tineri. Sub această viziune, a fost creată www.scena9.ro, o platformă tânără de jurnalism cultural care oferă zilnic instrumente de orientare pe harta lumii culturale, și sunt susținute în mod constant inițiative de teatru, film, artă vizuală contemporană sau muzică clasică, conturând astfel universul implicării companiei la nivel cultural.

Contact BRD: Traian Traicu, Head of Media Relations

+40 722 642 661, traian.traicu@brd.ro

Contact Golin: Ana Maria Gardiner, Director, Corporate Division

+40 731 384 549. agardiner@golin.com

Articole asemănătoare