Formular de căutare

IMM Invest Plus 2023

Tot ce trebuie să știi
despre program     

BRD Euromentor susține afacerile IMM-urilor din România prin soluții avantajoase de finanțare pentru realizarea proiectelor de investiții și/sau finanțarea capitalului de lucru.
Tu aplici pentru IMM Invest Plus 2023, noi venim cu soluții de finanțare potrivite afacerii tale.
Până pe 31 decembrie 2023, poți obține împrumuturi bancare cu garanții de stat, dobânzi și comisioane subvenționate.
Garanții de stat de maxim 90% din valoarea creditului.
Din programul IMM Invest Plus fac parte:

Cine poate beneficia     

Categorie IMM
Invest
România
Agro
IMM
Invest
Rural
Invest
IMM
Prod
Garant
Construct
Innovation
Start-up
IMM-uri
Întreprinderi mici cu capitalizare de piaţă medie
Întreprinderi mari
Profesii liberale
Arhitecţi
Profesioniști
Grupuri de producători din domeniul comercializării produselor agricole şi silvice
Organizațiile de producători din sectorul legume-fructe
Categorie IMM
Invest
România
Start-up
IMM-uri
Întreprinderi mici cu capitalizare de piaţă medie
Întreprinderi mari
Profesii liberale
Arhitecţi
Profesioniști
Grupuri de producători din domeniul comercializării produselor agricole şi silvice
Organizațiile de producători din sectorul legume-fructe
Categorie Agro
IMM
Invest
Start-up
IMM-uri
Întreprinderi mici cu capitalizare de piaţă medie
Întreprinderi mari
Profesii liberale
Arhitecţi
Profesioniști
Grupuri de producători din domeniul comercializării produselor agricole şi silvice
Organizațiile de producători din sectorul legume-fructe
Categorie Rural
Invest
Start-up
IMM-uri
Întreprinderi mici cu capitalizare de piaţă medie
Întreprinderi mari
Profesii liberale
Arhitecţi
Profesioniști
Grupuri de producători din domeniul comercializării produselor agricole şi silvice
Organizațiile de producători din sectorul legume-fructe
Categorie IMM
Prod
Start-up
IMM-uri
Întreprinderi mici cu capitalizare de piaţă medie
Întreprinderi mari
Profesii liberale
Arhitecţi
Profesioniști
Grupuri de producători din domeniul comercializării produselor agricole şi silvice
Organizațiile de producători din sectorul legume-fructe
Categorie Garant
Construct
Start-up
IMM-uri
Întreprinderi mici cu capitalizare de piaţă medie
Întreprinderi mari
Profesii liberale
Arhitecţi
Profesioniști
Grupuri de producători din domeniul comercializării produselor agricole şi silvice
Organizațiile de producători din sectorul legume-fructe
Categorie Innovation
Start-up
IMM-uri
Întreprinderi mici cu capitalizare de piaţă medie
Întreprinderi mari
Profesii liberale
Arhitecţi
Profesioniști
Grupuri de producători din domeniul comercializării produselor agricole şi silvice
Organizațiile de producători din sectorul legume-fructe

Avantajele tale     

Alege BRD ca bancă parteneră și te bucuri de avantaje:

Dobânda la credit este subvenționată pe o perioadă de maxim 12 luni

de la data acordării creditului cu excepția beneficiarilor AGRO IMM INVEST din domeniul agriculturii primare, pescuitului şi acvaculturii

Zero comision de risc și de administrare


Comisioanele de garantare sunt achitate 100% din Bugetul de stat pe toată durata de valabilitate a garanției acordate

Rambursare flexibilă

36 de luni
Credite destinate activității curente, fără posibilitate de prelungire;

72 de luni
Credite destinate investițiilor
Graţie de maximum 18 luni
pentru rambursarea principalului la creditele de investiții.

Ce cheltuieli poți face     

a) pentru creditele de investiţii:

  • achiziţie de echipamente/maşini/utilaje/mijloace de transport/alte mijloace fixe inclusiv TVA;
  • achiziţie de active necorporale aferente investiţiei software/licenţe programe/brevete inclusiv TVA;
  • achiziţie de spaţiu de producţie/servicii/comercial/terenuri pentru construcţie/agricultură inclusiv TVA;
  • construcţie de spaţii de producţie/servicii/spaţii comerciale;
  • cheltuieli de reparaţii capitale, modernizări spaţii de lucru/sedii/puncte de lucru;
  • alte cheltuieli aferente planului de investiţie inclusiv TVA;

b) pentru creditele/liniile de credit pentru capital de lucru:

  • cheltuieli de aprovizionare/producţie/desfacere;
  • cheltuieli de executare de lucrări şi/sau de prestare de servicii;
  • cheltuieli de constituire/prelucrare/valorificare de stocuri;
  • cheltuieli de întreţinere, reparaţii curente spaţii de lucru/sedii/puncte de lucru;
  • alte tipuri de cheltuieli necesare desfăşurării activităţii curente;
  • cheltuieli cu salarii şi asimilate;
  • cheltuieli cu chirii/utilităţi;
  • plată impozite/taxe/contribuţii/alte sume datorate bugetului general consolidat;
  • alte costuri de operare.

c) cheltuielile de refinanţare a altor credite de investiţii, cheltuielile destinate achiziţiei de părţi sociale şi acţiuni.

Beneficiarul poate efectua cheltuieli din credit şi pe alte coduri CAEN eligibile, cu condiţia ca acestea să fie autorizate conform Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare. În acest caz, instituţia de credit va transmite o copie a certificatului constatator pus la dispoziţie de beneficiar, în care, la secţiunea "sedii/activităţi autorizate", să se regăsească aceste coduri CAEN eligibile;

a) pentru creditele de investiţii:

  • achiziţie de echipamente/maşini/utilaje/mijloace de transport/alte mijloace fixe inclusiv TVA;
  • achiziţie de active necorporale aferente investiţiei software/licenţe programe/brevete inclusiv TVA;
  • achiziţie de spaţiu de producţie/servicii/comercial/terenuri pentru construcţie/agricultură inclusiv TVA;
  • construcţie de spaţii de producţie/servicii/spaţii comerciale;
  • cheltuieli de reparaţii capitale, modernizări spaţii de lucru/sedii/puncte de lucru;
  • alte cheltuieli aferente planului de investiţie inclusiv TVA;

b) pentru creditele/liniile de credit pentru capital de lucru:

  • cheltuieli de aprovizionare/producţie/desfacere;
  • cheltuieli de executare de lucrări şi/sau de prestare de servicii;
  • cheltuieli de constituire/prelucrare/valorificare de stocuri;
  • cheltuieli de întreţinere, reparaţii curente spaţii de lucru/sedii/puncte de lucru;
  • alte tipuri de cheltuieli necesare desfăşurării activităţii curente;
  • cheltuieli cu salarii şi asimilate;
  • cheltuieli cu chirii/utilităţi;
  • plată impozite/taxe/contribuţii/alte sume datorate bugetului general consolidat;
  • alte costuri de operare.

c) cheltuieli de refinanțare a altor credite de investiţii, cheltuielile destinate achiziţiei de părţi sociale şi acţiuni

Beneficiarul poate efectua cheltuieli din credit şi pe alte coduri CAEN eligibile, cu condiţia ca acestea să fie autorizate conform Legii nr. 265/2022 privind registrul comerţului şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative cu incidenţă asupra înregistrării în registrul comerţului. În acest caz, instituţia de credit va transmite o copie a certificatului constatator pus la dispoziţie de beneficiar, în care, la secţiunea «sedii/activităţi autorizate», să se regăsească aceste coduri CAEN eligibile componentei AGRO IMM INVEST.

Pentru componenta IMM PROD se pot finanţa următoarele categorii de cheltuieli:

a) achiziţia de echipamente şi utilaje inclusiv TVA, inclusiv pentru reconversia de la intermediere la producţie sau demararea de activităţi noi de producţie;
b) achiziţia, amenajarea de terenuri şi achiziţia/construcţia de hale destinate producţiei inclusiv TVA;
c) achiziţia de echipamente inclusiv TVA, softuri inclusiv TVA, consultanţă pentru transformarea digitală a IMMurilor inclusiv TVA, inclusiv proiecte de retehnologizare pentru IMM-urile care activează şi dezvoltă proiecte în industria producătoare;
d) achiziţia de echipamente inclusiv TVA în vederea alinierii la obiectivele de mediu care să genereze eficienţă energetică consumului propriu, panouri solare inclusiv TVA, staţii de biogaz inclusiv TVA, staţii de reciclare inclusiv TVA;
e) finanţarea capitalului de lucru pentru stocuri materii prime, materiale şi mărfuri, cheltuieli de exploatare, cheltuieli cu impozite, taxe, contribuţii, alte sume datorate bugetului general consolidat, în cazul companiilor producătoare care deţin/nu deţin propriile lanţuri de distribuţie şi pentru firmele care intenţionează să deschidă/dezvolte/diversifice activităţi de producţie, inclusiv pentru internaţionalizare, ori să facă reconversia de la intermediere la producţie;
f) cheltuielile de refinanţare a altor credite de investiţii, cheltuielile destinate achiziţiei de părţi sociale şi acţiuni.

Pentru componenta GARANT CONSTRUCT sunt eligibile:

1. achiziţia de echipamente şi utilaje de construcţii, logistică industrială, inclusiv pentru demararea de activităţi noi în sectorul construcţii necesare proiectelor de construcţii, şi anume:

a) dotări utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu şi fără montaj, dotări - cheltuielile pentru achiziţionarea utilajelor şi echipamentelor tehnologice, precum şi a celor incluse în instalaţiile funcţionale, cheltuielile aferente montajului utilajelor tehnologice şi al utilajelor incluse în instalaţiile funcţionale, inclusive reţelele aferente necesare funcţionării acestora;
b) cheltuieli cu achiziţionarea de echipamente tehnologice, utilaje, instalaţii de lucru, mobilier, echipamente informatice, birotică, de natura mijloacelor fixe, respectiv care se regăsesc în subgrupa 2.1 "Echipamente tehnologice maşini, utilaje şi instalaţii de lucru", subgrupa 2.2 "Aparate şi instalaţii de măsurare, control şi reglare", clasa 2.3.6 "Utilaje şi instalaţii de transportat şi ridicat", sau grupa 3 "Mobilier, aparatură birotică, sisteme de protecţie a valorilor umane şi materiale şi alte active corporale" enumerate în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 2.139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, cu modificările ulterioare, şi care se încadrează în limita valorică aferentă mijloacelor fixe, stabilită prin reglementările legale în vigoare la data depunerii cererii de finanţare;
c) cheltuieli cu achiziţionarea de instalaţii/echipamente specifice în scopul obţinerii unei economii de energie, precum şi sisteme care utilizează surse regenerabile/alternative de energie pentru eficientizarea activităţilor pentru care a solicitat finanţare;

2. construcţia, achiziţia, amenajarea de hale pentru uz propriu, sedii sociale, puncte de lucru, inclusiv pentru demararea de activităţi noi în sectorul construcţii:

a) construcţii şi instalaţii - cheltuieli aferente activităţilor de construire/extindere a spaţiilor de producţie/prestare de servicii ale întreprinderii, respectiv cheltuielile aferente execuţiei tuturor obiectelor cuprinse în obiectivul de investiţie: clădiri, construcţii speciale, instalaţii aferente construcţiilor, precum instalaţii electrice, sanitare, instalaţii interioare de alimentare cu gaze naturale, instalaţii de încălzire, ventilare, climatizare, P.S.I., telecomunicaţii şi alte tipuri de instalaţii impuse de destinaţia obiectivului;
b) cheltuielile pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului: alimentare cu apă, canalizare, alimentare cu gaze naturale, agent termic, energie electrică, telecomunicaţii care se execută pe amplasamentul delimitat, din punct de vedere juridic, ca aparţinând obiectivului de investiţie, precum şi cheltuielile aferente racordării la reţelele de utilităţi;
c) cheltuieli de amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială - se includ cheltuielile effectuate pentru lucrări şi acţiuni de protecţia mediului, inclusiv pentru refacerea cadrului natural după terminarea lucrărilor, precum plantare de copaci, reamenajare spaţii verzi;

3. achiziţia de echipamente, softuri, consultanţă pentru transformarea digitală a beneficiarilor care derulează contracte în sectorul construcţii:

a) active necorporale - cheltuieli cu achiziţionarea de brevete, licenţe, mărci comerciale, programe informatice, alte drepturi şi active similare; cheltuieli cu realizarea instrumentelor de comercializare online a serviciilor/produselor proprii ale solicitantului;
b) obţinere avize, acorduri, autorizaţii - se includ cheltuielile pentru obţinerea/prelungirea valabilităţii certificatului de urbanism, obţinerea/prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare, obţinerea avizelor şi acordurilor pentru racorduri şi branşamente la reţele publice de apă, canalizare, gaze, termoficare, energie electrică, telefonie, obţinerea certificatului de nomenclatură stradală şi adresă, întocmirea documentaţiei, obţinerea numărului cadastral provizoriu şi înregistrarea terenului în cartea funciară; obţinerea acordului de mediu; obţinerea avizului P.S.I.; comisioane, cote şi taxe, cuprinzând cota aferentă Inspectoratului de Stat în Construcţii pentru controlul calităţii lucrărilor de construcţii, cota pentru controlul statului în amenajarea teritoriului, urbanism şi pentru autorizarea lucrărilor de construcţii, cota aferentă Casei Sociale a Constructorilor, taxe pentru acorduri, avize şi autorizaţia de construire/desfiinţare; achiziţionarea semnăturii electronice; alte avize, acorduri şi autorizaţii;
c) proiectare şi inginerie, respectiv cheltuielile pentru elaborarea documentaţiilor necesare obţinerii acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţie, documentaţii ce stau la baza emiterii avizelor şi acordurilor impuse prin certificatul de urbanism, documentaţii urbanistice, studii de impact, studii/expertize de amplasament, studii de trafic. Pentru lucrările de creştere a performanţei energetice a clădirilor ca urmare a modernizărilor/reabilitărilor se includ cheltuielile pentru efectuarea auditului energetic;
d) consultanţă - cheltuielile efectuate, după caz, pentru plata serviciilor de consultanţă la elaborarea cererii de finanţare/a planului de afaceri, plata serviciilor de consultanţă în domeniul managementului execuţiei investiţiei sau administrarea contractului de execuţie (managementul de proiect), plata serviciilor de consultanţă la elaborarea, organizarea şi derularea procedurilor de achiziţii;
e) asistenţă tehnică - cheltuielile efectuate, după caz, pentru asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor în cazul în care aceasta nu intră în tarifarea proiectului, plata diriginţilor de şantier, desemnaţi de autoritatea contractantă, autorizaţi conform prevederilor legale pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii;
f) cheltuielile cu activităţile obligatorii de publicitate şi informare aferente proiectului sunt eligibile în conformitate cu prevederile contractului de finanţare, în limita a 5.000 de lei, fără TVA, cu excepţia cheltuielilor cu activităţi de marketing şi promovare care nu sunt eligibile;

4. achiziţia de echipamente în vederea alinierii la obiectivele de mediu care să genereze eficienţa consumului propriu, panouri solare, staţii de biogaz, staţii de reciclare:

a) achiziţionarea echipamentelor şi instalarea panourilor solare fotovoltaice, panourilor fotovoltaice, invertoare, acumulatori, regulatoare încărcare, sisteme prindere;
b) cheltuieli cu proiectarea privind asigurarea suportului tehnic - aviz tehnic de racordare din ATR existent în ATR prosumator - maximum 10% din cheltuielile eligibile;
c) cheltuieli cu întreţinerea şi service-ul sistemelor fotovoltaice;
d) consultanţă şi management de proiect - maximum 5% din valoarea totală eligibilă a proiectului;
e) modul de comunicaţie; contoare inteligente care măsoară cantitatea de energie produsă de sistemul de panouri fotovoltaice instalat şi care permit colectarea şi transmiterea datelor relevante de la distanţă, în format electronic;
f) investiţii în producţia/achiziţia de biodigestoare şi staţii de biogaz;
g) investiţii în producţia/achiziţia de staţii de reciclare;
h) investiţii în producţia de componente/sisteme integrate de panouri fotovoltaice;

5. finanţarea capitalului de lucru pentru achiziţia de materiale de construcţii şi cheltuieli executare lucrări aferente activităţilor de construcţii, combustibil, energie şi alte tipuri de cheltuieli necesare desfăşurării activităţii curente pentru IMM-urile şi întreprinderile mici cu capitalizare de piaţă medie care derulează contracte în sectorul construcţii;

6. plata salariilor, cheltuieli cu impozite, taxe, contribuţii, alte sume datorate bugetului general consolidat, pentru IMM-urile şi întreprinderile mici cu capitalizare de piaţă medie care derulează contracte în sectorul construcţii;

7. achiziţia de acţiuni şi părţi sociale.

Pentru componenta INNOVATION cheltuielile eligibile sunt următoarele:

a) cheltuieli ocazionate de participarea la târguri internaţionale de profil în vederea promovării produselor companiei pe pieţele internaţionale:

  • transportul, asigurarea şi manipularea exponatelor, mostrelor şi materialelor publicitare, formalităţile vamale aferente acestora;
  • depozitarea ambalajelor aferente exponatelor pe perioada desfăşurării acţiunii promoţionale, elaborarea proiectului de execuţie a standului, închirierea, construirea şi/sau amenajarea spaţiului expoziţional, transportul materialelor aferente, cheltuielile generale pe perioada de desfăşurare a acţiunilor promoţionale, cheltuielile de reprezentare şi de protocol, cheltuielile de deplasare pentru persoanele care organizează şi coordonează acţiunile, inclusiv a unui reprezentant din partea patronatului de ramură sau a asociaţiei profesionale care contribuie la realizare acţiunii respective, cheltuielile pentru materialele publicitare, de prezentare şi promovare cu caracter economic general şi pentru mediatizarea prezenţei româneşti la acţiunile promoţionale, cheltuielile aferente comisionului prevăzut în contractul încheiat cu societatea organizatoare a pavilioanelor naţionale, standurilor specializate pe produse şi miniexpoziţiilor, precum şi alte cheltuieli care se justifică a fi allocate pentru realizarea târgurilor şi expoziţiilor internaţionale;

b) cheltuieli cu achiziţionarea mijloacelor de transport aferente serviciilor de distribuţie pentru activitatea de export;

c) cheltuieli cu achiziţionarea de brevete, licenţe, mărci comerciale;

d) cheltuieli cu obţinerea avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor;

e) cheltuieli privind achiziţia de echipamente, utilaje, instalaţii, tehnologii, dotări independente necesare pentru desfăşurarea activităţii;

f) cheltuieli cu achiziţionarea echipamentelor hardware TIC şi dispozitivelor şi echipamentelor aferente, inclusive cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcţiune;

g) cheltuieli cu construcţia, achiziţia, amenajarea de hale pentru uz propriu, sedii sociale, puncte de lucru;

h) cheltuieli cu realizarea instrumentelor de comercializare online a serviciilor/produselor proprii ale solicitantului; soluţii software cu rol de gestionare, evaluare şi monitorizare: cheltuieli pentru achiziţia unui website de prezentare a companiei, achiziţia unui domeniu şi găzduirea pe server; cheltuieli aferente achiziţiilor de servicii de tip cloud şi SaaS, respectiv Software as a Service, cheltuieli aferente achiziţionării serviciilor de găzduire, incluzând toate tipurile de servicii de găzduire, cu excepţia pachetelor de reseller, cheltuieli aferente achiziţionării de servicii pentru consolidarea securităţii cibernetice aplicabile pentru software/găzduire/reţele, activităţi de vânzări prospectare clienţi, managementul lead-urilor, managementul portofoliului de clienţi activi, managementul relaţiei cu clienţii prin soluţii software de tip Customer Relationship Management - CRM; gestionarea problemelor trimise de clienţi în sisteme de ticketing; activitatea financiară - facturi, contabilitate, managementul documentelor - contracte, oferte, documente specifice unei industrii; analiza şi gestionarea corectă a proceselor de business prin soluţii software de tip Business Process Management - BPM; colectarea datelor specifice obiectivelor şi profilului fiecărei companii/industrii; activităţi de comunicare internă şi externă şi de rapoarte;

i) cheltuieli cu plata salariilor, chiriilor pentru sediile în care îşi desfăşoară activitatea şi alte tipuri de cheltuieli necesare desfăşurării activităţii curente. Beneficiarul poate efectua cheltuieli din credit şi pe alte coduri CAEN eligibile, cu condiţia ca acestea să fie autorizate conform Legii nr. 265/2022. În acest caz, instituţia de credit va transmite o copie a certificatului constatator pus la dispoziţie de beneficiar, în care la secţiunea sedii/activităţi autorizate să se regăsească aceste coduri CAEN eligibile;

j) cheltuieli legate de activitatea de inovare şi invenţie a întreprinderii. Toate activităţile care încorporează inovaţie şi invenţie sunt eligibile în cadrul componentei INNOVATION, respectiv orice activitate care încorporează progres tehnologic poate fi finanţată în cadrul componentei; de asemenea orice produs încorporat sau dezvoltat de un beneficiar care este asimilat invenţiei (produse/servicii noi) validate prin brevete, licenţe, mărci. Toate cheltuielile accesorii realizării obiectivelor, precum salarii, chirii, stocuri, energie, combustibil, impozite, taxe, pot fi finanţe prin INNOVATION.

Pentru componenta RURAL INVEST destinaţiile finanţării sunt:

  • achiziţie de echipamente/maşini/utilaje/mijloace de transport/alte mijloace fixe;
  • achiziţie de active necorporale: software/licenţe programe/brevete;
  • achiziţie de spaţiu de producţie/servicii/comercial/depozitare/terenuri pentru construcţie;
  • achiziţie de părţi sociale şi acţiuni; construcţie de spaţii de producţie/servicii/spaţii comerciale/depozitare;
  • cheltuieli de reparaţii capitale, modernizări spaţii de lucru/sedii/puncte de lucru;
  • alte cheltuieli aferente planului de investiţie;
  • active biologice productive;
  • cheltuieli de aprovizionare/producţie/desfacere;
  • cheltuieli de executare lucrări şi/sau de prestare de servicii;
  • cheltuieli de constituire/prelucrare/valorificare stocuri;
  • cheltuieli de întreţinere, reparaţii curente spaţii de lucru/sedii/puncta de lucru;
  • alte tipuri de cheltuieli necesare desfăşurării activităţii curente;
  • cheltuieli cu salarii şi asimilate pentru toate activităţile desfăşurate de către beneficiar; cheltuieli cu chirii/utilităţi;
  • impozite/taxe/contribuţii/alte sume datorate bugetului general consolidat a căror obligaţie de plata este în sarcina beneficiarului pentru toate activităţile desfăşurate de către acesta;
  • alte costuri de operare;
  • active biologice de natura stocurilor şi produse agricole, precum şi cheltuieli privind activele biologice de natura stocurilor.

Beneficiarul poate efectua cheltuieli din credit şi pe alte coduri CAEN eligibile, cu condiţia ca acestea să fie autorizate conform Legii nr. 265/2022. În acest caz, instituţia de credit va transmite o copie a certificatului constatator pus la dispoziţie de beneficiar, în care, la secţiunea "sedii/activităţi autorizate", să se regăsească aceste coduri CAEN eligibile componentei RURAL INVEST;

În cadrul componentei RURAL INVEST nu sunt eligibile creditele acordate pentru refinanţarea creditelor de investiţii şi/sau a creditelor/liniilor de credit pentru finanţarea capitalului de lucru.

Valoarea maximă a
finanțărilor BRD     

Credite / linii de credit
(capital de lucru)
5.000.000 lei* / beneficiar
*Excepţie: 10.000.000 lei / beneficiar din industria de procesare a sfeclei de zahăr.
Valoarea maximă cumulată a finanţărilor garantate de stat
10.000.000 lei*
*Excepţie 5.000.000 lei pentru beneficiarii din domeniul agriculturii primare, acvaculturii şi pisciculturii.
Credite de investiţii

10.000.000 lei* / beneficiar
*Excepţie: max 5.000.000 lei / beneficiar din domeniul agriculturii primare, acvaculturii şi pisciculturii.
Valoarea maximă cumulată a finanţărilor garantate de stat
10.000.000 lei*
*Excepţie 5.000.000 lei pentru beneficiarii din domeniul agriculturii primare, acvaculturii şi pisciculturii.

Pașii pe care trebuie
să îi urmezi     

Aplici pe imminvest.ro, selectezi una dintre cele 6 IMM INVEST PLUS, fondul care dorești să îți emită garanția de stat și BRD ca bancă parteneră;
Completezi online datele de identificare, semnezi și atașezi declarația IMM în format .pdf;
Primești automat un mesaj de confirmare împreună cu un verificarea corectitudinii datelor, Fondul de garantare ales va emite acordul de principiu privind eligibilitatea în cadrul programului;
Un specialist BRD te va contacta pentru a-ți da detalii despre documentația necesară pentru accesarea finanțărilor pentru capital de lucru și/sau investiții;
După aprobarea creditului/creditelor, BRD solicită fondului acordarea garanției de stat aferentă finanțării;
Fondul aprobă acordarea garanției de stat, iar BRD te invită să semnezi contractul garantare și acordul de finanțare și îți pune banii la dispoziție.

Contactează acum un Euromentor     

Completează formularul de mai jos și te vom contacta în cel mai scurt timp:

Declarații generale

Toate câmpurile marcate cu * sunt obligatorii!