Formular de căutare

Retro Modern
Futuristic

Drumul de la ghișeele fizice la cele digitale a început de la 1 byte. Astăzi, banking-ul e despre tine. Fără timp pierdut alergând după hârtii și stând la cozi. Așa că, privind spre viitor, am deschis hub-ul digital BRD, locul în care accesezi serviciile BRD 100% online, oricând și oriunde. 

Vezi serviciile

Creditul de nevoi personale Expresso

Aici poți accesa un credit de nevoi personale. Înainte de toate, accesează calculatorul dacă vrei să-ți faci un calcul orientativ legat de suma de care ai nevoie. Vezi beneficiile complete ale creditului aici.

Calculator Credit

Ce trebuie să faci?

  • 1. Să ai în vedere condițiile de acordare pentru un credit 100% online.

  • 2. Să ai la îndemână telefonul și cartea de identitate. Urmează fotografierea acesteia și realizarea unui selfie.

  • 3. Să ne spui ce credit îți dorești, iar dacă alegi să-ți încasezi venitul în contul de la BRD beneficiezi de costuri reduse.

  • 4. Să completezi datele necesare analizei.

  • 5. Să alegi oferta potrivită

  • 6. Să semnezi contractul de credit. 

Contactează-ne
Sau aplică 100% online în timpul orelor de program

Card de Credit

Aici îți poți face Cardul de Credit BRD Mastercard 100% online, în câțiva pași simpli. Ai 6 rate fără dobândă oriunde în lume, până la 40 de rate fără dobândă la parteneri, cashback pe booking.com și multe alte beneficii. Vezi toate beneficiile aici.

Ce trebuie să faci?

  • 1. Să ai în vedere condițiile de acordare.

  • 2. Să ne trimiți un selfie și o poză cu cartea de identitate.

  • 3. Să îți setezi limita de credit dorită - până la 6 salarii.

  • 4. Să completezi datele necesare.

  • 5. Să semnezi documentele primite pe email 100% online.

  • 6. Primești cardul prin poștă, dar între timp îl poți folosi pe telefon prin YOU.

Contactează-ne
Sau aplică 100% online în timpul orelor de program

Pachetul Card de Zi cu Zi / Pachetul Card Gold

Aici îți poți face Cardul de Zi cu Zi sau Gold 100% online, în câțiva pași simpli. Cu acest pachet, ai costuri ZERO pentru serviciile de mobile și internet banking, dar și administrare lunară sau interogări sold gratuite, precum și retrageri de numerar gratuite și nelimitate în lei, de la orice bancă. Vezi toate beneficiile aici.

Ce trebuie să faci?

  • 1. Să te asiguri că îndeplinești condițiile de eligibilitate.

  • 2. Să alegi pachetul de cont curent care ți se potrivește

  • 3. Să îți completezi datele personale.

  • 4. Să îți personalizezi cardul.

  • 5. Să intri într-un apel video cu un reprezentant BRD.

  • 6. Să semnezi contractul primit pe e-mail 100% online.

Start aplicație

Descarcă aplicația YOU

Ai banking simplu și mereu la îndemână cu aplicația BRD: transferi bani, deschizi conturi și depozite la termin,  plătești facturi rapid și multe altele. Încă nu știi ce-ți oferă YOU? Vezi toate beneficiile

Refinanțare cu Expresso Restart

Aici îți refinanțezi creditele simplu și rapid, în doar câțiva pași! Înainte de toate, accesează calculatorul dacă vrei să-ți faci un calcul orientativ legat de suma de care ai nevoie. Vezi beneficiile complete ale creditului.

Start aplicație

Ce trebuie să faci?

  • 1. Să ai în vedere condițiile de acordare pentru un credit 100% online de refinanțare.

  • 2. Să ai la îndemână telefonul și cartea de identitate. Urmează fotografierea acesteia și realizarea unui selfie.

  • 3. Să ne spui ce credit îți dorești, iar dacă alegi să-ți încasezi venitul în contul de la BRD beneficiezi de costuri reduse.

  • 4. Să completezi datele necesare analizei. 
    Dacă refinanțezi credite de la alte bănci, să ai la îndemăna prima pagină din contractul de credit pe care dorești să-l refinanțezi și un extras de cont în care trebuie să îți virăm banii.

  • 5. Să alegi oferta potrivită

  • 6. Să semnezi contractul de credit. 
    În funcție de creditele pe care ai ales să le refinanțezi, ne vom ocupa de procesarea ordinelor de plată / rambursarea creditelor de la BRD, iar dacă ai ales și o sumă suplimentară, aceasta se va vira ulterior în contul tău.

Contactează-ne
Sau aplică 100% online în timpul orelor de program

Card ISIC

Aici poți face cardul ISIC 100% online, în câțiva pași simpli. Beneficiezi de cont curent, card de debit, aplicația YOU gratuit și reduceri în peste 140.000 de locații partenere din țară sau străinătate.

Ce trebuie să faci?

  • 1. Să ai în vedere condițiile de acordare pentru un card 100% online.

  • 2. Să ai la îndemână telefonul și cartea de identitate. Urmează fotografierea acesteia și realizarea unui selfie.

  • 3. Să îți personalizezi cardul.

  • 4. Să intri într-un apel video cu un reprezentant BRD.

  • 5. Să semnezi contractul primit pe e-mail 100% online.

  • 6. Să ridici cardul.

Contactează-ne
Sau aplică 100% online în timpul orelor de program

Produse de investiții

Vrei să investești? Aici poți tranzacționa 100% ONLINE, 24/7/365 fondurile de investiții administrate de BRD Asset Management.
Aici poți completa ONLINE documentele premergătoare tranzacționării cu titluri de stat, instrumente financiare listate pe piețe bursiere, fonduri de investiții și plasamente structurate.

Ce trebuie să faci?

  • 1. Te identifici online

  • 2. Parcurgi documentația MIFID

  • 3. Selectezi produsul de investiții

  • 4. Semnezi contractul

  • 5. Tranzactionezi fonduri de investiții

START APLICAȚIE

Actualizează-ți datele personale

Nu-i nevoie să treci pe la bancă pentru a-ți actualiza datele. Poți face asta în doar câteva minute!

Start actualizare date

Tutoriale Video

Ai nelămuriri legate de produsele și serviciile BRD? Aici găsești tutoriale care-ți explică totul pas cu pas.

Intrebari frecvente

  • Credite
  • Pachete
  • Actualizare date
Ce iti ofera Creditul Expresso?
  • Dobanda fixa pe toata perioada de creditare, cuprinsa intre 9,45% si 18,99%, oferita in functie de o serie de elemente avute în vedere în analiza cererii de credit, precum istoricul relatiei cu banca, vechimea si stabilitatea la locul de munca, constanta veniturilor, existenta unui istoric de creditare si modul în care au fost rambursate creditele detinute pana în prezent etc.
  • Dobanzi preferentiale daca iti incasezi salariul in cont la BRD
Care este suma maxima pe care o pot obtine?

Suma maxima pe care o poti obtine este de 130.000 Lei.

Pot alege moneda creditului?

Creditul poate fi contractat doar in lei.

Care este perioada maxima de creditare?

Perioada maxima de creditare este de 5 ani.

Pot sa accesez un credit 100% daca nu sunt client BRD?

Daca nu esti client BRD este necesar  sa  parcurgi procesul pentru deschiderea online a unui pachet de cont curent inainte de a solicita un credit/ card de credit.
In procesul de acordare vom utiliza numarul de telefon si adresa de e-mail inregistrate in sistemele BRD.

Ce trebuie sa fac inainte de accesarea Platformei online de creditare?

Este necesar sa te asiguri ca:

  • ai conexiune buna la internet
  • ai semnal la telefonul mobil
  • ai cartea de identitate la tine
  • ai acces la adresa de email
  • camera telefonului/laptopului este activata
Cum trebuie sa procedez daca nu primesc codul OTP?

In cazul in care nu ai primit codul OTP, trebuie sa verifici numarul de telefon introdus si sa soliciti retrimiterea codului OTP. Daca nu l-ai primit nici de data aceasta, trebuie sa verifici daca sms-ul nu a ajuns in SPAM. Poti verifica acest lucru accesand Setarile, sectiunea Mesaje Blocate.

Am primit eroare selfie. Ce fac?

Apropie-te de camera dispozitivului si incearca repozitionarea. Ai la dispozitie inca 2 incercari pentru a reusi.

Ce costuri trebuie sa platesc pentru obtinerea semnaturii electronice utilizata in fluxul online de creditare?

Nu este necesar sa platesti costurile pentru obtinerea semnaturii electronice. Toate costurile legate de obtinerea acestui tip de semnatura sunt in sarcina bancii. 

Ce tipuri de venituri sunt acceptate in fluxul online de creditare?

Sunt acceptate veniturile obtinute din salarii sau pensii inregistrate la ANAF sau incasate in conturile de la BRD. 

In fluxul online de creditare pot solicita creditul impreuna cu un co-platitor?

Creditele acordate prin intermediul fluxurilor online se acorda doar in nume propriu. Nu poti solicita creditul sau cardul de credit impreuna cu un co-platitor. 

Ce trebuie sa fac in plus daca optez pentru un credit de refinantare?

Daca optezi pentru un credit Expresso de refinantare:

  • Trebuie sa completezi, pe parcursul fluxului de creditare, datele creditului pe care doresti sa il refinantezi.
  • Sa incarci in sectiunea dedicata prima pagina din contractul de credit si extrasul contului in care urmeaza sa fie virate sumele in vederea stingerii creditelor refinantate. Este important ca informatiile din contractul de credit initial si din extrasul de cont sa fie aceleasi cu informatiile introduse de tine in Platforma. In caz contrar, creditul nu va putea fi pus la dispozitie, chiar daca contractul de credit cu BRD este semnat. Este necesar ca documentele sa fie incarcate in format PDF. Suplimentar trebuie sa ai in vedere ca valoarea creditului ce va fi acordat de BRD se va raporta exclusiv la suma datorata de tine creditorului initial, astfel cum este ea inregistrata in baza de date a Biroului de Credit. Este posibil ca ea sa fie mai mica decat suma totala, la zi, datorata de tine creditorului initial. Spre exemplu, ea nu va acoperi eventualul comision de rambursare anticipata, eventuale costuri pentru radierea garantiilor acestuia din registrele de publicitate, alte comisioane/costuri percepute de creditorul initial  si care nu sunt inregistrate in baza de date a Biroului de Credit. Intr-un asemenea caz, ramane ca tu sa achiti din surse proprii diferenta direct catre creditorul initial, pentru stingerea integrala a creditului respectiv.
Cand se finalizeaza un credit de refinantare?

In cazul creditelor de refinantare trebuie sa ai in vedere ca punerea la dispozitie a creditelor se va face a doua zi lucratoare daca solicitarea ta s-a terminat dupa ora 15.00. In plus, trebuie sa ai in vedere ca daca ai optat pentru o suma suplimentara, poti accesa aceasta suma dupa ce s-au inchis creditele refinantate de la celelalte banci.

Cum procedez in situatia in care primesc un mesaj de eroare?

In functie de tipul de mesaj primit, trebuie sa reiei fluxul de creditare sau sa te prezinti intr-o unitate BRD.

Ce criterii trebuie sa indeplinesc pentru a deschide un cont online?
  • sa nu ne fii deja client BRD
  • sa ai peste 18 ani
  • sa fii cetatean roman
  • sa ai carte de identitate emisa de statul roman care sa fie in perioada de valabilitate
  • sa ai rezidenta fiscala unica in Romania
  • sa fii beneficiarul real al fondurilor
  • sa nu fii persoana expusa public
  • sa nu fii persoana SUA din perspectiva FATCA (orice persoana fizica reglementata de legile SUA, obligata sa plateasca taxe in SUA).

De asemenea, in momentul in care accesezi fluxul,  te rugam sa te asiguri ca ai conexiune buna la internet si semnal la telefonul mobil, ai acces la adresa de email, iar camera telefonului/laptopului este activata; nu uita sa ai cartea de identitate la tine.

Pot sa aplic oricand pentru deschiderea unui cont curent online? Poti sa deschizi un cont curent online oricand de luni - vineri intre orele 8.00 - 20.00 si sambata - duminica intre orele 8.00 - 19.00, cu exceptia sarbatorilor legale.
 

Care sunt pasii pentru a obtine un cont curent prin fluxul online?

Pasii pe care trebuie sa-i parcurgi sunt:

  • alegi pachetul de cont curent
  • te identifici online
  • ne comunici cateva informatii despre tine
  • alegi detaliile cardului de debit
  • intri intr-un apel video cu un reprezentand BRD
  • primesti pe e-mail si semnezi electronic contractul.
Ce beneficii am daca deschid un cont curent online?

Ai posibilitatea sa alegi oricare dintre cele 2 pachete de cont curent in lei (Card de Zi cu Zi sau Card Gold) si obtii: un card de debit atasat unui cont curent deschis in lei, ambele cu administrare gratuita; acces la serviciul de internet si mobile banking YOU BRD (serviciu optional la deschiderea pachetului), prin intermediul caruia poti realiza fara comisioane sau la costuri preferentiale o serie de operatiuni incluse in pachetul de cont curent contractat; vei beneficia, de asemenea, de asigurare de sanatate si asigurare de calatorie, gratuit, daca alegi pachetul Card Gold. Vezi toate beneficiile AICI (link catre pagina de pachet).

Cum trebuie sa procedez daca nu primesc codul OTP pentru validarea numarului de telefon?

In cazul in care nu ai primit codul OTP, te rugam sa verifici numarul de telefon introdus si sa soliciti retrimiterea codului OTP. Daca nu l-ai primit nici de data aceasta, verifica daca SMS-ul nu a ajuns in SPAM, accesand Setarile, sectiunea Mesaje blocate.

Am primit eroare selfie. Ce fac?

Apropie-te de camera dispozitivului si incearca repozitionarea. Ai la dispozitie inca 2 incercari pentru a reusi.

Ce se intampla daca nu sunt de acord sa furnizez informatiile solicitate?

In cazul in care nu esti de acord sa furnizezi informatiile necesare in cadrul platformei, suntem obligati sa intrerupem procesul de deschidere cont curent online. In aceasta situatie, te invitam sa accesezi produsele noastre in cadrul unei vizite la cea mai apropiata unitate BRD.

De ce este necesar apelul video inregistrat cu un reprezentant BRD?

Pentru a ne asigura ca nu deschide altcineva un cont curent in numele tau, avem nevoie sa iti verificam identitatea pe baza informatiilor preluate in cadrul fluxului online.

Cum intru in posesia cardului de debit?

Vei primi cardul prin curier la adresa aleasa, in maxim 6 zile lucratoare.

Cum semnez documentele cand deschid un cont curent online?

Atat Banca, cat si, Tu in calitate de Client, vom semna documentatia contractuala utilizand semnatura electronica calificata.

Ce inseamna semnatura electronica calificata de unica folosinta?

Semnatura electronica este generata de un dispozitiv de creare a semnaturilor electronice calificat si care se bazeaza pe un certificat calificat valid pentru semnatura electronica. Conform legii, semnatura electronica calificata aplicata pe un document electronic are aceeasi valoare cu semnatura olografa (“de mana”) pe un document tiparit.

Ce trebuie sa fac pentru a obtine semnatura electronica calificata?

Emiterea semnaturii electronice calificate va fi efectuata in baza cererii tale, de catre furnizorul serviciilor de semnatura electronica. Vei gasi in platforma toate detaliile necesare privind procesul de semnare electronica, precum si documentele, solicitate de furnizor, pe care trebuie sa le parcurgi pentru a obtine gratuit certificatul digital necesar pentru semnarea electronica a documentatiei contractuale.

Certificatul digital este valabil doar pentru semnarea documentelor in cadrul acestui proces, avand o valabilitate de maxim 60 de minute.  

Primesc un exemplar al contractului semnat?

Dupa semnarea electronica a Contractului 100% online iti vom trimite pe e-mail un exemplar al acestuia.

Ce se intampla daca nu finalizez deschiderea de cont curent pe flux online?

In cazul in care fluxul se intrerupe, din oricare dintre aceste motive (inchizi aplicatia/browser-ul, inactivitate pe o perioada mai mare de 15 minute, lipsa conexiune la internet, intreruperi de curent electric, intreruperi temporare ale functionarii platformei etc.), este necesar sa reiei procesul online.

De ce este important sa actualizam datele personale?

Aceste verificari sunt infomatii contractuale obligatorii care stau la baza relatiei noastre. Informatiile ne ajuta  sa ne indeplinim obligatia legala de a avea date complete si corecte in raport cu autoritatile statului. Acest proces continuu ne ajuta sa-ti oferim stabilitate si siguranta, respectiv incredere ca banca ta nu tolereaza activitati ce implica riscuri din zona financiaro-economica.

Cat timp dureaza parcurgerea fluxului online de actualizare a datelor?

Acum ai posibilitatea sa iti actualizezi datele personale 100% online! Intregul proces de actualizare a datelor se va desfasura in limba romana si dureaza aproximativ 10 minute.

Asigura-te ca ai la indemana telefonul mobil si ai acces la email. Trebuie sa fii deja client, sa ai peste 18 ani, sa fii cetatean roman, sa ai Carte de Identitate valabila, emisa de statul roman si sa detii un card de debit.

Voi avea nevoie de actul de identitate in forma fizica?

Da, actul de identitate va fi necesar intrucat, la un moment dat, pe parcursul fluxului, va fi necesara fotografierea lui.

Care sunt pasii pe care trebuie sa-i parcurg in fluxul on-line de actualizare de date?

Faci o poza a cartii tale de identitate si un selfie. Verifici datele preluate automat din CI si corectezi eventualele greseli. Tehnologia pe care o folosim implica prelucrarea datelor biometrice. Te asiguram ca vom face aceasta prelucrare doar cu consimtamantul tau explicit. Inainte de acordarea acestuia, te rugam sa citesti informatiile pe care le vei primi pe e-mail.

Completezi adresa de corespondenta, daca este diferita de cea de domiciliu. Validezi noile date de contact ce vor fi introduse in sistemele bancii si vor fi utilizate in urmatoarele interactiuni cu banca.

Completezi cateva date suplimentare despre tine si despre veniturile tale.

De ce este necesara actualizarea datelor daca nu au intervenit modificari intre timp?

Inregistrarile din sistemele bancii au, ca si documentele noastre personale: buletin, pasaport, etc, o data de valabilitate, astfel incat, la o perioada de timp, este necesara o revizuire.

Cum aflu daca trebuie sa imi actualizez datele?

In primul rand, este foarte important sa soliciți chiar tu bancii actualizarea datelor, in cazul în care au aparut modificari ale acestora, de exemplu la preschimbarea actului de identitate, la modificarea datelor de contact sau a sursei fondurilor pe care le vei utiliza prin conturi. In acest fel, te asiguri ca vei putea primi informatii și actualizari din partea bancii.

In momentul in care este necesar sa realizezi actualizarea periodica a datelor, vei fi informat din timp. Vom avea grija sa iti transmitem o notificare prin email sau SMS, motiv pentru care te rugam sa verifici periodic mesajele primite din partea bancii. De asemenea, poti fi contactat si telefonic sau poti fi informat chiar de colegii din agențiile BRD, in cadrul interacțiunilor cu acestia. 

Neactualizarea datelor personale poate bloca accesul la conturi?

In prima faza, nu vei mai putea contracta alte produse și servicii din oferta bancii, urmand ca mai apoi, accesul la conturile tale sa fie restricționat iar in final, produsele deținute sa fie inchise. De asemenea, in cazul in care in conturile tale exista un sold pozitiv, vei avea dreptul de a-l solicita, in termen de maximum 5 ani de la inchiderea conturilor.

Imi pot actualiza datele personale daca nu sunt in tara?

Da, daca indeplinești criteriile de eligibilitate din Termenii și Conditiile pentru actualizarea datelor online. 

In cazul in care nu ai posibilitatea sa ne vizitezi intr-una dintre agentiile noastre, contacteaza-ne la numarul de telefon dedicat 0374526262 (Luni - Vineri: 9:00 - 19:00 sau in weekend: 9:00 - 18:00), pentru a identifica o eventuala solutie alternativa de actualizare a datelor la distanta.

Cum procedez in situatia in care nu primesc codul OTP prin SMS?

In cazul in care codul OTP nu soseste sau expira, solicita retrasmiterea acestuia. Verifica, de asemenea, numarul de telefon. Daca acesta este eronat, modifica-l si cere transmiterea codului OTP. 

Cum procedez in situatia in care nu primesc codul OTP prin e-mail?

In cazul in care codul OTP nu soseste sau expira, solicita retrasmiterea acestuia. Verifica, de asemenea, corectitudinea adresei de email. Daca aceasta este eronata, modifica-o si cere transmiterea codului OTP. 

Am primit eroare selfie. Ce fac?

Apropie-te de camera dispozitivului si incearca repozitionarea. Ai la dispozitie inca 2 incercari pentru a reusi. Asigura-te ca spatiul din care faci actualizarea este iluminat adecvat.

Cum procedez in situatia in care fluxul on-line nu poate fi finalizat?

Daca ai intampinat dificultati in parcurgerea fluxului on-line de actualizare date si nu ai putut finaliza procesul, te asteptam in orice Unitate BRD pentru a-l duce pana la capat.