Formular de căutare

Semnatură Electronică

Semnatura Electronică vă oferă o gestiune eficientă şi o simplificare a schimbului de documente ce intervin în relaţia cu instituţiile Statului şi cu partenerii de afaceri.

Economie de timp

prin semnarea documentelor de la distanţă

Accesibilitate

aplicaţia de semnare este uşor de utilizat

Siguranţă

dispozitivul de creare a semnăturii garantează securitatea acesteia

Preţ avantajos

la achiziţionarea prin BRD

Licitaţii electronice

Poţi participa fără efort la licitaţii electronice

Cum funcționează

Depunerea declaraţiilor fiscale

Poţi depune mai repede declaraţiile la ANAF, Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM), Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (ONRC), Monitorul Oficial, Depozitarul Central, Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare (CNVM) etc.

Foloseşte Semnatura Electronică pentru transmiterea corespondenţei cu valoare legală.

Semnătura electronică se obţine folosind un certificat digital ce asigură "identitatea virtuala" a posesorului şi permite identificarea fără echivoc a semnatarului.

Serviciul funcţionează prin intermediul unei aplicaţii de semnare furnizată de certSIGN, partenerul BRD.

Aplicaţia se instalează pe computerul utilizatorului, este sigură şi simplu de utilizat.
 

Întrebări frecvente

Folosirea certificatului digital pentru semnarea electronică are valoare legala?
Un certificat digital este o „carte de identitate” virtuală ce permite crearea de semnatură electronică cu valoare legala prin care utilizatorul se identifică în mediul electronic.


Ce perioadă de valabilitate are un certificat digital?
Certificatul digital este valabil pe o perioadă de 1 an, iar reînnoirea lui presupune un preţ mai mic decât cel de achiziţie.


Pot beneficia de acest serviciu la orice unitate BRD?
BRD oferă serviciul prin intermediul reprezentanţilor certSIGN disponibili în toată ţara. Lista celor mai apropiaţi reprezentanţi certSIGN poate fi consultată aici.