Actualizează-ți de acasă datele cu caracter personal în doar câteva minute.

Formular de căutare

Întrebări frecvente amânare rate

Dragi clienți, răspunsurile de mai jos se referă la facilitatea BRD de amânare a ratelor timp de 3 luni.

Dacă ai aplicat pană pe 30 martie, aici este locul de unde poți afla mai multe detalii. Începând din 31 martie, odată cu publicarea OUG 37/2020 (ordonanța de urgență privind amânarea ratelor), ne aliniem la prevederile acesteia, iar soluția propusă de noi nu mai este disponibilă.

Preluam cererile de amânare a ratelor prin formularul de AICI. După completarea lui te vom contacta pe adresa de e-mail furnizată de tine în cel mai scurt timp posibil.

Soluția de amânare la plată a ratelor este disponibilă doar pentru creditele de nevoi personale și creditele garantate cu ipoteca (inclusiv Prima Casă).

Pentru cardul de credit ti-am pregătit facilități de plată și rambursare. Acestea se aplică automat fără nicio altă acțiune din partea ta. Mai multe detalii gasesti aici.

În cel mai scurt timp, vom oferi informații privind soluțiile de amânare la plată și pentru descoperitul autorizat de cont (overdraft).

În funcție de situația cu care te confrunți, poți opta pentru amânarea la plată a ratelor timp de 3 luni.

Toate cererile primite sunt atent analizate de către specialiștii noștri tocmai pentru a-ți propune o amânare pe o perioadă de 3 luni. Chiar dacă avem foarte multe cereri în procesare, te asigurăm că vei fi contactat telefonic în cel mai scurt timp posibil, pe numărul de telefon furnizat.

Îți recomandăm să asiguri în cont suma necesară pentru acoperirea ratei scandente în luna martie, urmând ca apoi, începând cu luna aprilie, sa fie suspendate plățile pentru perioada de 3 luni.

Amânarea la plată se poate realiza începând cu luna aprilie. Având în vedere că sunt foarte multe solicitări în lucru, în situația în care nu ai fost contactat de echipa noastră până în data scadentă a ratei din luna aprilie, îți recomandăm să achiți și rata aferentă acestei luni, urmând ca amânarea la plată să aiba loc începand cu rata aferentă lunii mai. În cazul în care nu ai această posibilitate, poți încerca să achiți această rată până la finalul perioadei de amânare astfel încat să eviți eventuale penalități și raportări la Biroul de Credite.

În funcție de numărul de zile de întarziere pe care îl înregistrezi, specialiștii noștri analizează situația ta, însă recomandarea noastră este să achiți restanțele curente sau rata aferentă lunii martie. Astfel, poți evita eventuale penalități și raportări la Biroul de Credit. În cazul în care, din motive obiective, nu poți onora aceste recomandări, cererea ta va fi analizată separat și în funcție de situația ta, îți vom oferi o posibilă soluție de amânare. Solicitarea ta va fi redirecționată și vei fi contactat de unul dintre consilierii BRD în cel mai scurt timp pentru prezentarea soluției identificate.

Înțelegem foarte clar posibilele dificultăți ale clienților noștri și depunem toate eforturile necesare împlementării unor soluții suport, rapide și care să raspundă în mod real nevoilor actuale. Soluția oferită în prezent este de amânare la plată pentru 3 luni. În cazul în care aceasta soluție nu este suficientă, ulterior acestor prime 3 luni, te rugăm să revii cu solicitarea ta concretă completând formularul de pe site și vei fi contactat de unul dintre consilierii BRD în cel mai scurt timp pentru prezentarea soluției identificate.

Soluția pe care ți-o propunem acum și care permite amânarea la plată a ratelor pentru o perioadă de 3 luni, nu prespune prezentarea niciunui document justificativ. Este suficient să accesezi site-ul www.brd.ro și să completezi formularul dedicat (disponibil aici), urmând să primești un raspuns de la bancă în cel mai scurt timp posibil.

În cazul în care nu ești mulțumit de răspunsurile oferite, ne poți adresa o reclamație oficială utilizand datele noastre de contact, disponibile aici.

Amânarea la plată a ratelor pentru 3 luni presupune acordarea unei perioade în care nu este necesar să achiți principalul și dobânda aferente ratelor tale lunare. Asigurarea de viață/imobil (dacă există) nu se poate amâna și trebuie achitată în continuare de către tine.

Poți solicita amânarea în calitate de co-împrumutat doar în situația în care solicitantul este în imposibilitate de a solicita această amânare.

După completarea formularului dedicat, disponibil aici, vei fi contactat de un reprezentant BRD pentru prezentarea ofertei de amânare. După stabilirea condițiilor de amânare la plată, se vor efectua modificarile în baza de date a Băncii, urmând ca acestea să îți fie comunicate în scris, pe adresa de e-mail furnizată. Chiar dacă avem foarte multe cereri în procesare, te asigurăm că vei primi un răspuns în cel mai scurt timp posibil.

În cazul în care această soluție nu este suficientă, te rugăm să revii cu solicitarea ta, completând formularul dedicat, disponibil aici și vei fi contactat de unul dintre consilierii BRD în cel mai scurt timp pentru prezentarea unei soluții.

Pentru că înțelegem foarte clar dificultățile tale, depunem toate eforturile necesare implementării unor soluții suport, rapide și care să răspundă în mod real nevoilor actuale.

BRD urmărește evoluția COVID-19 și depune toate eforturile necesare pentru a răspunde nevoilor clienților. De aceea, pe măsura ce vom identifica soluții noi, te vom anunța.

Solicitările de amânare la plată a ratelor pot fi transmise încă din data de 18 martie 2020 (data la care s-a transmis și un comunicat oficial de către BRD), utilizând formularul dedicat, disponibil aici. După transmiterea solicitării, un consilier te va contacta și, in funcție de situația ta, vei avea posibilitatea de a opta pentru amânarea plăților timp de 3 luni.

Astfel, după stabilirea și respectarea condițiilor, poți beneficia de amânarea la plată începând cu rata scadentă în luna aprilie.