Formular de căutare

Anyma Online Trading

Descoperiţi platforma online pentru tranzacţionare atat pe pieţele de capital, cât şi pe piaţa valutară: ANYMA Online Trading Platform.

Acces

pe pieţe de capital externe (Londra, Frankfurt, Paris, Viena, Zurich, Amsterdam şi Bruxelles) cu posibilitatea de a tranzacţiona cu date în timp real, contra cost

Cotaţii

în timp real şi istorice pentru Bursa de Valori Bucuresti şi orice pereche valutară tranzacţionată de BRD

Mereu conectat

puteţi instala aplicaţia la birou, acasă sau pe laptop şi aveţi acces folosind acelaşi nume de utilizator şi parola

Evidenţă facilă

a tranzacţiilor efectuate

Grafice

şi analiză tehnică

Ştiri

pentru o imagine completă asupra pieţelor locale şi internaţionale

Cum funcționează

Informaţia în timp real este foarte importantă pentru a lua o decizie bună de investiţii, aplicaţia ANYMA fiind special construită pentru a vă oferi eficienţă maximă în găsirea acesteia şi transmiterea ordinelor spre execuţie.

- Interconectează mai multe ferestre pentru a avea acces imediat la date;
- Permite analiza şi tranzacţionarea rapidă
- Oferă opţiunea de căutare rapidă pentru instrumente financiare;
- Crează combinaţii de taste pentru productivitate sporită în operaţiunile uzuale;

 

Modulul Capital Markets

Tranzacţionare integrată

- Monitorizează şi tranzacţionează pe una sau mai multe pieţe în acelaşi timp;
- Introdu, modifică sau anulează pe loc ordinele de tranzacţionare;
- Informează în timp real cu privire la limite şi portofoliu, pentru mai multe conturi;
- Configurează alerte pentru a fi mereu informat.

 

Analiză grafică avansată
Sistemul de grafice pus la dispoziţie de aplicaţia ANYMA raspunde celor mai exigente solicitări în materie de analiză grafică.

- Grafice intra-day cu date istorice de până la 30 de zile;
- Grafice pe perioade mai mari de timp cu valori de închidere de zi;
- Peste 40 de indicatori personalizaţi;

Demo

Modulul Foreign Exchange

Tranzacţionare integrată

- Tranzacţii în timp real;
- Cotaţii personalizate;
- Posibilitatea decontării automate a tranzacţiilor efectuate;
- Evidenţă facilă a tranzacţiilor încheiate;
- Calculul poziţiei valutare.

 

Analiză grafică avansată
Sistemul de grafice pus la dispoziţie de aplicaţia ANYMA răspunde celor mai exigente solicitări în materie de analiză grafică.

- Grafice intra-day;
- Grafice pe perioade lungi de timp cu valori zilnice;
- Indicatori de analiză tehnică.

Descarcă

Manual de instalare descarcă
Kit de instalare versiune în format.exe descarcă
Kit de instalare versiune în format.msi descarcă

Intrebări frecvente

Suport ANYMA
Telefon: +40 21 301 4336
E-mail: anyma@brd.ro

 

De unde iau kit-ul de instalare Anyma?
Folosiţi motorul de căutare de pe site-ul www.brd.ro, cuvint cheie "anyma". Din paginile rezultate după căutare, puteţi copia kit-ul din submeniul "Download".

 

De ce nu pot instala Anyma pe calculator?
Anyma poate fi instalată doar pe Windows. În cazul Windows XP Service Pack 2 aplicaţia nu functionează (este necesar upgrade-ul la Service Pack 3).

 

De ce nu pot face login în aplicaţie cu contul primit pe mail?
Vă rugăm să ne contactaţi telefonic pentru verificări legate de contul dvs.

 

De ce nu pot face login în secţiunea de trading?
Accesul în sectiunea de trading se face folosind codul generat de dispozitivul digipass (fizic sau de pe telefonul mobil).  Asiguraţi-vă ca nu introduceţi parola iniţială primită pe mail şi că username-ul este corect (fără spaţii şi cu majuscule, de exemplu : Ionescu. Mihai)

 

Digipass-ul fizic s-a blocat, ce fac?
În cazul în care un utilizator introduce în digipass codul pin eronat de mai mult de 5 ori consecutiv digipasul se blochează, afişează "Lock Pin" şi afişează un numar din 7 cifre. Contactaţi-ne telefonic pentru a debloca împreună dispozitivul.

 

De ce nu pot închide ferestrele default pentru a reconfigura Workspace-ul?
Apăsiţi tasta F12 pentru a afişa X-ul de închidere a ferestrei. Alternativ, puteţi folosi meniul aplicaţiei: Window > Close Selected Window (cu fereastra dorită selectată).

 

De ce nu-mi păstrează modificările efectuate în Workspace?
După fiecare modificare este necesară salvarea (File > Save Workspace) sau (Ctrl+S).

 

Am schimbat telefonul şi am reinstalat aplicaţia Digipass. De ce nu mai pot face login?
Atunci când schimbaţi telefonul mobil, este necesar să ne contactaţi telefonic, pentru a genera un nou cod de activare pentru aplicaţia de mobil de generare OTP.