Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
Bine ai venit
×Economisire și investiții
Economisire și investiții
Noutăţi
Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Anunţuri de mentenanţă
Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Scena 9
este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori
Școala 9
este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD
Mindcraft Stories
Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Drumul banilor
este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri
Online trading
Echipa noastră
Alte informaţii
Filialele şi societăţi asociate
Cultura
Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Educatie
Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Sport
Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Mediu
Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Societate civilă
Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Lumea 9
Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Contact Investitori
Descoperă
Cunoaşte
Aplică
SMS banking
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Află detalii »Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Află detalii »Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Află detalii »este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori
Află detalii »este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD
Află detalii »Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Află detalii »este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri
Află detalii »Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Află detalii »Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Află detalii »Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Află detalii »Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Află detalii »Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Află detalii »Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Află detalii »Iată ultimele noutăți legate de utilizarea cardului tău BRD, respectiv prevederile Regulamentului European 518/2019, actualizat sub denumirea Regulament European 1230/2021.
Pentru a avea transparență asupra ratelor de conversie valutară, te vom informa, recurent, după autorizarea și decontarea tranzacțiilor cu privire la cursul de schimb valutar aplicat.
Mai precis, vei primi în funcție de canalul de comunicare utilizat, un mesaj electronic de tip SMS, e-mail sau notificare în aplicația YOU BRD, după fiecare tranzacție de retragere de numerar sau plata în magazine/online efectuată cu cardul pe teritoriul Uniunii Europene, pentru care moneda tranzacției este diferită de moneda contului. Mesajul va conține detaliile tranzacției, cursul de schimb BRD precum și diferența procentuală dintre acest curs și cursul de schimb al Băncii Centrale Europene.
Poți oricând alege canalul de comunicare dorit pentru informările reglementare în orice agenție BRD. Dacă dorești să nu mai primești astfel de informări, te poți dezabona în orice agenție BRD sau direct din e-mail sau SMS.
Detalii despre cursurile de schimb BRD aici.
Aceste drepturi se datorează Directivei revizuite a UE privind Serviciile de Plăți (PSD2), Directivei privind Conturile de Plăți și altor legi și regulamente emise de către UE care au ca scop să aducă plăți mai sigure și mai confortabile.
Află mai multe despre drepturile tale aici.
Fiecare consumator care locuiește legal în UE are dreptul la cel puțin un cont de plăți de bază gratuit sau cu un comision rezonabil. (i.e. un cont pentru un card de debit acoperă retrageri de numerar, păstrarea în siguranță a fondurilor și efectuarea și primirea de plăți).
Un cont unic în euro îți permite să-ți faci toate plățile, în toate statele membre UE, la același cost ca și plățile interne.
Din 15 decembrie 2019 toate plățile tale transfrontaliere în euro, cât și retragerile de numerar în euro de altundeva decât din rețeua de ATM-uri a băncii tale vor avea același cost într-un alt stat membru UE precum plățile în moneda ta națională.
Din septembrie 2019, plățile tale electronice sunt mai sigure datorită autentificării puternice a clienților. Acest lucru se întâmplă printr-o combinație de factori de autentificare diferiți, e.g. un PIN și amprenta ta digitală. Pentru mai multe informații despre acest lucru, trebuie să îți contactezi furnizorul de servicii de plăți.
Răspunderea ta în cazul unei plăți neautorizate - de exemplu dacă ți se fură cardul de credit - este limitată la un maxim de €50 (cu excepția cazurilor de neglijență gravă). Nu vei fi răspunzător de nici o plată neautorizată care are loc după ce ți-ai informat banca sau de vreo plată online dacă furnizorul tău de servicii de plăți sau banca ta nu îți furnizează autentificarea puternică a clienților.
Acolo unde suma finală a unei plăți prin card nu este cunoscută în avans (e.g. închirierile de mașini sau costurile la hotel), comerciantul poate bloca pe cardul tău doar o sumă convenită cu tine.
Dacă este vorba de debitarea directă (e.g. ai autorizat o companie să încaseze plăți din contul tău), ai 8 săptămâni ca să contești orice sumă care ți s-a perceput în mod necuvenit. Trebuie să îți primești banii înapoi în decurs de 10 zile lucrătoare.
Ai dreptul să fii informat ce comisioane, dacă acestea există, se aplică plăților făcute de tine.
De regulă, comercianții, atât în magazinele fizice cât și în online, nu te pot obliga să plătești mai mult decât prețul publicat (suprataxă) atunci când plătești cu carduri de debit și de credit în calitate de consumator. În anumite circumstanțe (e.g. anumite carduri), se poate aplica totuși o suprataxă - dar aceasta trebuie să reflecte costul real al comerciantului privind respectiva metodă de plată. Dacă consideri că ai fost incorect suprataxat, de exemplu atunci când rezervi un zbor cu avionul sau plătești o rezervare la hotel, poți afla mai multe informații despre drepturile tale aici.
Datorită tehnologiei recente, acum ai opțiunea de a utiliza servicii financiare noi, inovatoare, oferite de către bănci autorizate și de către alți furnizori de servicii de plăți reglementați, alții decât propria ta bancă. Acest lucru înseamnă, de exemplu, că îți poți monitoriza finanțele personale sau face achiziții online fără un card de credit sau debit. Întocmai precum băncile, acești noi furnizori de servicii de plăți trebuie să fie autorizați și supravegheați și trebuie să îți utilizeze datele în deplină siguranță.
Regulile UE se asigură că plățile tale electronice se fac în mod optim. Însă, dacă există o problemă, banca ta sau un alt furnizor de servicii de plăți trebuie să răspundă plângerilor tale în decurs de 15 zile lucrătoare. Dacă nici atunci nu ești satisfăcut, îți poți duce cauza în fața autorității tale naționale competente.
Mai multe informații poti afla aici.
Grup BRD
© 2023 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate.
© 2023 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate. Termenii și condițiile Hartă site
Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente cardului tau (numar card, data expirarii, cod de securitate sau PIN), nici telefonic si nici pe e-mail sau SMS.
Aceste date confidentiale se vor folosi doar in momentul autentificarii in aplicatia de internet banking sau in momentul efectuarii unei plati cu cardul bancar.
In acelasi timp, daca observi un aspect diferit de cel obisnuit al aplicatiei MyBRD Net sau un comportament pe care nu l-ai mai intalnit (ex. Un mesaj de notificare ca pagina este indisponibila si esti invitat sa te reautentifici sau sa iti resincronizezi dispozitivul token), opreste imediat procesul de autentificare si te rugam sa ne contactezi de urgenta prin MyBRD Contact la tel: 021 302 6161.
Intotdeauna alaturi de tine,
Banca ta. Echipa ta