Formular de căutare

Anyma Online Trading

Piața valutară și monetară
Anyma Online Trading

Tranzacţionaţi online!

Tranzacționare în timp real

Acces

pe pieţe de capital externe (Londra, Frankfurt, Paris, Viena, Zurich, Amsterdam şi Bruxelles) cu posibilitatea de a tranzacţiona cu date în timp real, contra cost

Cotaţii

în timp real şi istorice pentru Bursa de Valori Bucuresti şi orice pereche valutară tranzacţionată de BRD

Mereu conectat

puteţi instala aplicaţia la birou, acasă sau pe laptop şi aveţi acces folosind acelaşi nume de utilizator şi parola

Evidenţă facilă

a tranzacţiilor efectuate

Grafice

şi analiză tehnică

Ştiri

pentru o imagine completă asupra pieţelor locale şi internaţionale

Cum funcționează
 

Informaţia în timp real este foarte importantă pentru a lua o decizie bună de investiţii, aplicaţia ANYMA fiind special construită pentru a vă oferi eficienţă maximă în găsirea acesteia şi transmiterea ordinelor spre execuţie.

- Interconectează mai multe ferestre pentru a avea acces imediat la date;
- Permite analiza şi tranzacţionarea rapidă
- Oferă opţiunea de căutare rapidă pentru instrumente financiare;
- Crează combinaţii de taste pentru productivitate sporită în operaţiunile uzuale;

 

Anyma Online Trading Modul FX – Ghid aplicație pentru web

Accesare BRD Anyma

1.Cum accesez platforma?

2.Cum instalez BRD Anyma Digipass?

3.Cand folosesc BRD Anyma Digipass?

4.Cum resetez / schimb parola?

A. Prezentare Generala

A.1 - Ce instrumente pot tranzacționa prin Anyma FX?

A.2 - Ce informații regăsesc în pagina inițială?

B. Tranzacționare

B.1 - Cum tranzacționez un schimb valutar la vedere (FX Today, Tom sau Spot)?

B.2 - Cum adaug o pereche valutară nouă și ce valute pot tranzacționa?

B.3 - Există condiții speciale pentru a putea tranzacționa FX Forward?

B.4 -Cum tranzacționez FX Forward?

C. Informații utile

C.1 - Unde văd istoricul tranzacțiilor mele?

C.2 - Care este suma minimă de tranzacționare?

C.3 - Când trebuie să asigur disponibilul în cont?

C.4 - Se poate anula sau modifica o tranzacție?

C.5 - Cum procedez în cazul în care nu primesc cotație?

C.6 - Cum procedez în cazul în care tranzacția nu se decontează?

C.7 - Cum pot adauga sau modifica un cont pentru decontare?

C.8 - Care este intervalul de funcționare a aplicației AnymaFX?

D. Functionalități platformă

D.1 - La ce știri am acces în platformă?

D.2 - Cum pot selecta o altă pereche de valute pentru care să văd graficul?

D.3 - Cum pot să îmi personalizez platforma?

E. Contact

E.1 Contact

Daca vrei sa aflii cum sa te loghezi apasa AICI

Pentru mai multe detalii despre tranzactionarea pe piata schimburilor valutare apasa AICI

 

Anyma Online Trading Modul FX – Ghid aplicație pentru mobile

A. Prezentare Generala
A.1 - Ce instrumente pot tranzactiona prin intermediul platformei BRD Anyma FX?
A.2 Care sunt functionalitatile din ecranul initial?

B. Tranzactionare

B.1 - Cum tranzactionez un schimb valutar la vedere (FX Today, TOM sau Spot)?
B.2 - Cum adaug o pereche valutara noua si ce valute pot tranzactiona?
B.3 - Exista conditii speciale pentru a putea tranzactiona FX Forward?
B.4 – Cum tranzactionez FX Forward?

C. Informatii utile

C.1 - Unde vad istoricul tranzactiilor mele?
C.2 - Care este suma minima de tranzactionare?
C.3 - Cand trebuie sa asigur disponibilul in cont?
C.4 - Se poate anula sau modifica o tranzactie?
C.5 - Cum procedez in cazul in care nu primesc cotatie?
C.6 - Cum procedez in cazul in care tranzactia nu se deconteaza?
C.7 - Cum pot adauga sau modifica un cont pentru decontare?
C.8 - Cand pot tranzactiona prin Anyma FX ?

D. Functionalitati platforma

D.1 - La ce stiri am acces in platforma?
D.2 - Cum pot vizualiza un grafic pentru o pereche valutara?
D.3 - Cum pot sa imi personalizez platforma?

E. Contact

E.1 – Contact

Modulul Capital Markets

Tranzacţionare integrată

- Monitorizează şi tranzacţionează pe una sau mai multe pieţe în acelaşi timp;
- Introdu, modifică sau anulează pe loc ordinele de tranzacţionare;
- Informează în timp real cu privire la limite şi portofoliu, pentru mai multe conturi;
- Configurează alerte pentru a fi mereu informat.

Analiză grafică avansată

Sistemul de grafice pus la dispoziţie de aplicaţia ANYMA raspunde celor mai exigente solicitări în materie de analiză grafică.

- Grafice intra-day cu date istorice de până la 30 de zile;
- Grafice pe perioade mai mari de timp cu valori de închidere de zi;
- Peste 40 de indicatori personalizaţi;

Modulul Foreign Exchange

Tranzacţionare integrată

- Tranzacţii în timp real;
- Cotaţii personalizate;
- Posibilitatea decontării automate a tranzacţiilor efectuate;
- Evidenţă facilă a tranzacţiilor încheiate;
- Calculul poziţiei valutare.

Analiză grafică avansată

Sistemul de grafice pus la dispoziţie de aplicaţia ANYMA răspunde celor mai exigente solicitări în materie de analiză grafică.

- Grafice intra-day;
- Grafice pe perioade lungi de timp cu valori zilnice;
- Indicatori de analiză tehnică.

DEMO

Intrebări frecvente

De unde iau kit-ul de instalare Anyma?
Folosiţi motorul de căutare de pe site-ul www.brd.ro, cuvint cheie "anyma". Din paginile rezultate după căutare, puteţi copia kit-ul din submeniul "Download".


De ce nu pot instala Anyma pe calculator?
Anyma poate fi instalată doar pe Windows. În cazul Windows XP Service Pack 2 aplicaţia nu functionează (este necesar upgrade-ul la Service Pack 3).


De ce nu pot face login în aplicaţie cu contul primit pe mail?
Vă rugăm să ne contactaţi telefonic pentru verificări legate de contul dvs.


De ce nu pot face login în secţiunea de trading?
Accesul în sectiunea de trading se face folosind codul generat de dispozitivul digipass (fizic sau de pe telefonul mobil).  Asiguraţi-vă ca nu introduceţi parola iniţială primită pe mail şi că username-ul este corect (fără spaţii şi cu majuscule, de exemplu : Ionescu. Mihai)


Digipass-ul fizic s-a blocat, ce fac?
În cazul în care un utilizator introduce în digipass codul pin eronat de mai mult de 5 ori consecutiv digipasul se blochează, afişează "Lock Pin" şi afişează un numar din 7 cifre. Contactaţi-ne telefonic pentru a debloca împreună dispozitivul.


De ce nu pot închide ferestrele default pentru a reconfigura Workspace-ul?
Apăsiţi tasta F12 pentru a afişa X-ul de închidere a ferestrei. Alternativ, puteţi folosi meniul aplicaţiei: Window > Close Selected Window (cu fereastra dorită selectată).


De ce nu-mi păstrează modificările efectuate în Workspace?
După fiecare modificare este necesară salvarea (File > Save Workspace) sau (Ctrl+S).


Am schimbat telefonul şi am reinstalat aplicaţia Digipass. De ce nu mai pot face login?
Atunci când schimbaţi telefonul mobil, este necesar să ne contactaţi telefonic, pentru a genera un nou cod de activare pentru aplicaţia de mobil de generare OTP.

Suport ANYMA

Telefon: +40 21 301 4336
E-mail: anyma@brd.ro

Descarcă

Manual de instalare descarcă
Kit de instalare versiune în format.exe descarcă
Kit de instalare versiune în format.msi descarcă