Emitere acorduri imobile ce constituie garanție a creditului ipotecar/imobiliar

Dragă client, 


În măsura în care ești titular al unui credit ipotecar/imobiliar și ai nevoie de acorduri pentru imobilul ce constituie garanție a creditului tău regăsești mai jos pașii de urmat și documentele necesare:
 

Alipire

 Pentru emiterea acordului de alipire te rugăm să ne transmiți pe email, la adresa brdacorduri@brd.ro următoarele: 

  • descrierea detaliată a operațiunii de alipire pe care iți dorești să o faci;
  • actul de proprietate/documentația cadastrală/ extras CF de informare recent (nu mai vechi de 30 zile) pentru imobilele ce fac obiectul alipirii;
  • documentația cadastrală provizorie pentru alipire, dacă există;
  • certificat de Urbanism emis pentru alipire.

Așa cum va fi menționat și în acordul de alipire, în termen de 3 zile lucrătoare de la data înscrierii în Cartea funciara a operațiunii de alipire trebuie să transmiți băncii pe adresa sus-menționată:

  • actul de alipire;
  • extras de Carte Funciară de informare aferent imobilului rezultat în urma alipirii, care să reflecte înscrierea corespunzătoare a tuturor sarcinilor BRD;
  • orice alt document menționat în acord sau rezultat în urma modificării imobilelor ce constituie garanție. 

În caz de neîndeplinire a condițiilor stabilite în acordul pe care îl vom emite, acesta poate fi desființat cu efect retroactiv și Banca poate lua toate măsurile prevăzute în contractul de credit pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale.

Important!

  • Solicitarea de emitere acord trebuie transmisă de pe adresa ta de e-mail înregistrată în relația cu BRD
  • Documentele sunt acceptate in format .pdf
  • Solicitarea de eliberare acord va fi supusă aprobărilor interne și este posibil, în funcție de criteriile specifice analizei, să fie necesare documente suplimentare pe care ți le vom solicita ulterior
  • Acordul va fi disponibil în original, în agenție și vei fi contactat de către managerul dedicat, pentru a semna acordul împreună cu toți ceilati obligați contractual și a intra în posesia lui.
  • În funcție de specificul operațiunii de alipire poate fi necesară semnarea unui act adițional la contractul de ipotecă sau a unui nou contract de ipotecă pentru imobilul rezultat, urmând să te informam despre acestea, daca vă fi cazul.

 

Dezmembrare/dezlipire/apartamentare

Pentru emiterea acordului de dezmembrare/dezlipire/apartamentare te rugăm să ne transmiți pe email, la adresa brdacorduri@brd.ro următoarele: 

  • Descrierea completă/detaliată a operațiunii pe care intenționezi să o faci;
  • Acte de proprietate/documentație cadastrală/extras CF de informare recent (nu mai vechi de 30 zile) pentru imobilul/imobilele ce fac obiectul dezmembrării/dezlipirii/apartamentarii;
  • Documentația cadastrală provizorie pentru dezmembrare/dezlipire/apartamentare, dacă există;
  • Certificat de Urbanism emis pentru dezmembrare, dezlipire, apartamentare.

Așa cum va fi menționat și în acordul de  dezmembrare, dezlipire, apartamentare, în termen de 3 zile lucrătoare de la data înscrierii în Carte funciară a operațiunii trebuie să transmiți băncii pe adresa sus-menționată:

  • actul de dezmembrare/dezlipire/apartamentare autentificat notarial;
  • extras CF pentru informare pentru fiecare imobil rezultat din dezmembrare;
  • fișa cadastrală a fiecărui imobil rezultat din dezmembrare;
  • actul prin care se constituie servitutea de trecere sau dreptul legal de trecere. (dacă un astfel de act nu exista înainte de dezmembrare);
  • declarația autentificată notarial a proprietarului, prin care recunoaște dreptul legal de trecere pentru loturile care nu au acces la calea publică rezultate din dezmembrare;
  • orice alt document menționat în acord sau rezultat în urma modificării imobilelor ce constituie garanție.

În caz de neîndeplinire a condițiilor stabilite în acordul pe care îl vom emite, acesta poate fi desființat cu efect retroactiv și Banca poate lua toate masurile prevăzute în contractul de credit pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale.

Important!

  • Solicitarea de emitere acord trebuie transmisă de pe adresa ta de e-mail înregistrată în relația cu BRD;
  • Documentele sunt acceptate in format .pdf;
  • Dimensiunea maximă a atașamentelor ce pot fi recepționate este de 10Mb per e-mail;
  • Solicitarea de eliberare acord va fi supusă aprobărilor interne și este posibil, în funcție de criteriile specifice analizei, să fie necesare documente suplimentare pe care ți le vom solicita ulterior;
  • Acordul va fi disponibil în original, în agenție și vei fi contactat de către managerul dedicat, pentru a semna acordul împreună cu toți ceilati obligați contractual și a intra în posesia lui.

 

Construire

Pentru emiterea unui acord de construire te rugăm să ne transmiți pe email, la adresa brdacorduri@brd.ro următoarele: 

  • descrierea completă/detaliată a operațiunii pe care intenționezi să o faci;
  • acte de proprietate/documentație cadastrala/extras CF;
  • certificat de Urbanism emis pentru construire;
  • proiect autorizare.

Așa cum va fi menționat și în acordul de construire, în termen de 3 zile lucrătoare de la data înscrierii în Carte funciară a noii construcții trebuie să transmiți băncii pe adresa sus-menționată: 

  • autorizația de construire;
  • procesul-verbal de recepție la terminarea lucrărilor;
  • certificatul de atestare a edificării construcției;
  • extras CF din care să rezulte extinderea ipotecii BRD și pe construcție (în cazul în care construirea se realizează pe un teren ipotecat în favoarea BRD după intrarea în vigoare a noului Cod Civil (01.10.2011);
  • contract de ipotecă pe teren sau pe construcția viitoare (în cazul în care construirea se realizează pe un teren ipotecat în favoarea BRD înainte de intrarea în vigoare a noului Cod Civil (01.10.2011).

În caz de neîndeplinire a condițiilor stabilite în acordul pe care îl vom emite, acesta poate fi desființat cu efect retroactiv și Banca poate lua toate măsurile prevăzute în contractul de credit pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale.

Important!

  • Solicitarea de emitere acord trebuie transmisă de pe adresa ta de e-mail înregistrată în relația cu BRD;
  • Documentele  sunt acceptate în format .pdf;
  • Dimensiunea maxima a atașamentelor ce pot fi recepționate este de 10Mb per e-mail;
  • Solicitarea de eliberare acord va fi supusa aprobărilor interne și este posibil, în funcție de criteriile specifice analizei, să fie necesare documente suplimentare pe care ți le vom solicita ulterior;
  • Acordul va fi disponibil în original, în agenție și vei fi contactat de către managerul dedicat, pentru a semna acordul împreună cu toți ceilati obligați contractual și a intra în posesia lui.

 

Demolare

Pentru emiterea unui acord de demolare te rugăm să ne transmiți pe email, la adresa brdacorduri@brd.ro următoarele:

  • descrierea completă/detaliată a operațiunii pe care intenționezi să o faci;
  • acte de proprietate/documentație cadastrală/extras CF;
  • certificat de Urbanism emis pentru demolare;
  • proiect autorizare.

Așa cum va fi menționat și în acordul de demolare, în termen de 3 zile lucrătoare de la data înscrierii în Carte funciară a operațiunii de demolare trebuie să transmiți băncii pe adresa sus-menționată: 

  • autorizația de desființare;
  • extras CF privind realizarea demolării;
  • fișa cadastrală a imobilului rezultat după demolare.

În caz de neîndeplinire a condițiilor stabilite în acordul pe care îl vom emite, acesta poate fi desființat cu efect retroactiv și Banca poate lua toate măsurile prevăzute în contractul de credit pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale.

Important!

  • Solicitarea de emitere acord trebuie transmisă de pe adresa ta de e-mail înregistrată în relația cu BRD;
  • Documentele  sunt acceptate în format .pdf;
  • Dimensiunea maxima a atașamentelor ce pot fi recepționate este de 10Mb per e-mail;
  • Solicitarea de eliberare acord va fi supusă aprobărilor interne și este posibil, în funcție de criteriile specifice analizei, să fie necesare documente suplimentare pe care ți le vom solicita ulterior
  • Acordul va fi disponibil în original, în agenție și vei fi contactat de către managerul dedicat, pentru a semna acordul împreună cu toți ceilati obligați contractual și a intra în posesia lui

 

Închiriere/comodat

Pentru emiterea unui acord de închiriere/comodat te rugăm să ne transmiți pe email, la adresa brdacorduri@brd.ro următoarele: 

  • actul de proprietate al imobilului
  • draft-ul contractului de închiriere/comodat, dacă există 

Așa cum va fi menționat și în acordul de închiriere/comodat, în termen de 3 zile lucrătoare de la data notării în Carte funciară a operațiunii de închiriere/comodat trebuie să transmiți băncii pe adresa sus-menționată:

  • Contractul de închiriere/comodat și Declarația autentică a chiriașului/comodatarului (conform modelului atașat acordului);
  • Extras de Carte Funciară de informare aferent imobilului care să reflecte notarea contractului de închiriere/comodat.

În caz de neîndeplinire a condițiilor stabilite în acordul pe care îl vom emite, acesta poate fi desființat cu efect retroactiv și Banca poate lua toate măsurile prevăzute în contractul de credit pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale.

Important!

  • Solicitarea de emitere acord trebuie transmisă de pe adresa ta de e-mail înregistrată în relația cu BRD;
  • Documentele  sunt acceptate în format .pdf;
  • Dimensiunea maximă a atașamentelor ce pot fi recepționate este de 10Mb per e-mail;
  • Solicitarea de eliberare acord va fi supusă aprobărilor interne și este posibil, în funcție de criteriile specifice analizei, să fie necesare documente suplimentare pe care ți le vom solicita ulterior;
  • Acordul va fi disponibil în original, în agenție și vei fi contactat de către managerul dedicat, pentru a semna acordul împreună cu toți ceilati obligați contractual și a intra în posesia lui.

 

Restructurare imobil/modificare/extindere sau actualizare documentație cadastrală 

Pentru emiterea unui acord de restructurare/modificare/extindere/actualizare documentație cadastrală imobil te rugăm să ne transmiți pe email, la adresa brdacorduri@brd.ro următoarele: 

  • descrierea completă/detaliată a operațiunii pe care intenționezi să o faci;
  • acte de proprietate/documentație cadastrală/extras CF;
  • delimitare clară cadastrală a porțiunii din imobil ce va fi afectată;
  • certificat de urbanism pentru restructurare/modificare/extindere/actualizare documentație cadastrală.

Așa cum va fi menționat și în acordul de restructurare/modificare/extindere/actualizare documentație cadastrală imobil , în termen de 3 zile lucrătoare de la data înscrierii în Carte funciară a operațiunii trebuie să transmiți băncii pe adresa sus-menționată: 

  • autorizația de construire;
  • Procesul-verbal de recepție la terminarea lucrărilor;
  • Certificatul de atestare a edificării/extinderii construcției;
  • extras de Carte Funciară de informare care să ateste realizarea lucrărilor de extindere/modificare/actualizare documentație cadastrala.

În caz de neîndeplinire a condițiilor stabilite în acordul pe care îl vom emite, acesta poate fi desființat cu efect retroactiv și Banca poate lua toate măsurile prevăzute în contractul de credit pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale.

Important!

  • Solicitarea de emitere acord trebuie transmisă de pe adresa ta de e-mail înregistrată în relația cu BRD;
  • Documentele sunt acceptate în format .pdf;
  • Dimensiunea maximă a atașamentelor ce pot fi recepționate este de 10Mb per e-mail;
  • Solicitarea de eliberare acord va fi supusa aprobărilor interne și este posibil, în funcție de criteriile specifice analizei, să fie necesare documente suplimentare pe care ți le vom solicita ulterior;
  • Acordul va fi disponibil în original, în agenție și vei fi contactat de către managerul dedicat, pentru a semna acordul împreună cu toți ceilati obligați contractual și a intra în posesia lui.