Formular de căutare

Funcționalități & Securitate BRD Office

  • Crearea depozitelor negociate în diferite monede şi lichidarea acestora;
  • Se pot seta / personaliza limite zilnice sau pe tranzacție, altfel limita generală zilnică va fi de 200.000 RON/utilizator;
  • Pentru plățile recurente pot fi definite șabloane care cresc productivitatea introducerii acestora;
  • Se pot defini și semna anticipat plăti periodice cu suma fixă și frecvența exactă (e.g. săptămânal, lunar, etc.);
  • Dacă se dorește gruparea plăților pe categorii sau semnarea simultană a unui număr mare de plăti, este posibilă și chiar recomandată utilizarea loturilor;
  • Este posibilă confirmarea electronică a plăților vamale, în vederea obținerii liberului de vamă;
  • Se pot plăti datoriile către bugetul de stat;
  • Este posibilă preluarea în BRD@ffice a mai multor tipuri de fișiere cu plăti din aplicațiile dumneavoastră de gestiune financiar-contabile (tip ERP), în conformitate cu specificațiile din manuale*;
  • Se pot contrasemna în BRD@ffice, prin site-ul web sau aplicația mobilă, ordinele de plata inițiate prin MultiX**;
  • Pot fi ordonate plăti direct din contul deschis la Trezoreria statului pentru plata obligațiilor fiscale sau transferul soldurilor la BRD, prin achiziționarea suplimentară a serviciului e-Trezor;
  • Efectuarea de transferuri intra/interbancare în lei și în principalele valute;
  • Schimburi valutare de: cumpărare, vânzare și cross, între diferite valute (ex: RON, EUR, USD, GBP, CZK, SEK, etc), la cursuri standard sau negociate;
  • Transmiterea de instrucțiuni de debit direct în format .txt.;
  • Plata facturilor către furnizorii de utilități/servicii prin șabloane specifice, dar și prin utilizarea fișierelor cu plăti.

* -Pot fi importate fișiere.csv.sau pot fi importate/încărcate fișiere de plăți în formatul XML (ISO20022).

** - Versiunea 4.0 a MultiX sau varianta ROI+INT a versiunii 3.23.

 

Funcţionalități consultative:

  • Descărcarea extraselor de cont la finalul zilei în formatele: XML (CAMT053) / MT940 / .csv sau a extraselor de cont intermediare pe parcursul zilei (intraday), în formatele: MT942 / XML (CAMT052) pentru a facilita importul în aplicațiile dumneavoastră financiar-contabile (tip ERP;
  • Intraday – consultarea tranzacţiilor decontate în timpul zilei;
  • Trimiterea alertelor în aplicație și prin email;
  • Consultarea soldurilor disponibile, în timp real, pentru fiecare cont deschis la BRD, într-o singură pagină web/ecran al aplicației;
  • Tipărirea extraselor de cont zilnice sau pentru un interval de timp în format .pdf sau la imprimantă;
  • Vizualizarea soldurilor conturilor deschise la Trezoreria Statului, prin achiziționarea suplimentară a serviciului e-Trezor.

Funcţionalități administrative:

  • Mesagerie – transfer securizat de mesaje între banca și dumneavoastră;
  • Definirea beneficiarilor de către client în site-ul internet BRD@ffice, direct în timpul completării ordinului de plata sau prin nomenclatoare distincte: privat și public;
  • Posibilitatea preluării beneficiarilor din aplicațiile dumneavoastră de gestiune financiar-contabila sau din MultiX, în formatul .csv descris în specificațiile fișierelor publicate pe site.

1. Ce este Phishing-ul?

Phishing-ul reprezintă o tentativă de fraudă, prin intermediul căruia infractorii solicită date cu caracter personal și date personale bancare (nume utilizator, parole generate de dispozitivul Token/aplicația M-Token, etc.) și nu numai.

Cel mai des folosit canal pentru un atac de tip phishing este e-mailul. E-mailul primit, de regulă, pretinde că este nevoie de “actualizarea” sau “confirmarea” datelor aferente contului de Internet banking sau cardului şi îndeamnă la accesarea unui link din e-mail. Acest link duce către un site foarte similar cu cel la care vă așteptați (un site clonă), prin intermediul căruia se colectează datele. Atacatorul intră în posesia adresei dumneavoastrăde e-mail prin diverse canale, dintre care cel mai des folosite sunt: prin intermediul unor viruși, prin cumpărarea de baze cu adrese de e-mail de la firme specializate sau chiar prin spargerea sistemelor informatice ale furnizorilor de servicii de e-mail.

Recomandăm sa rămâneți întotdeauna vigilenți și să nu divulgați niciodată informații cu caracter personal și date personale bancare, chiar dacă cererea pare să provină dintr-o sursă de încredere.

 

2. Cum verificati daca site-ul pe care va aflati este securizat?

Puteţi verifica cu usurinţă dacă vă aflaţi pe un site securizat: litera "s" trebuie sa apară întotdeauna în bara de adresa a browserului dumneavoastră după "http". Prin urmare, adresa site-ului prin care aveţi acces la conturi trebuie să înceapă cu: https://www.brdoffice.ro

De asemenea, pentru a stabili dacă respectiva conexiune este securizată, se va verifica că este închis lacătul din bara de adrese. Menţionăm că, atunci când treceţi de la o pagină securizată (https) la una nesecurizată (http), browserul dumneavoastră va afişa un mesaj de avertizare. NU introduceţi Codul de utilizator şi parola generatã cu Token/M-Token după primirea unui astfel de mesaj. Pe langa acestea, va recomandam si verificarea ceriticatului de securitate al site-ului.

 

3. Cum puteti naviga in siguranta pe Internet?

Pentru a naviga în siguranță pe Internet, și în special pe site-urile unde faceți tranzacții financiare, puteți recurge la cateva mijloace de protecție:

  • Evitați folosirea unui user cu privilegii administrative (în Windows contul de Administrator);
  • Asigurați-vă că sistemul de operare (al PC-ului sau telefonului) este actualizat;
  • Instalați ultima versiune de browser;
  • Verificați secțiunea de contact a site-urilor web (adresă, număr de telefon, e-mail);
  • Verificați destinația reală a link-urilor prin trecerea cursorului mouse-ului peste acesta și vizualizarea adresei reale;
  • Ștergeți definitv mesajele de tip “spam” și evitați e-mailurile în cascadă sau piramidale;
  • Evitați stocarea informațiilor sensibile (parole, date personale, date bancare) în conturi personale de e-mail sau în rețelele de socializare;
  • Nu deschideți atașamentele din mesaje provenite de la personane necunoscute sau care au subiect ori conținut suspect;
  • Nu răspundeți sub nicio forma solicitărilor de date cu caracter personal sau confidențiale (parola, cod PIN, număr de card bancar);
  • Instalați o soluție AntiVirus și Firewall și asigurați-vă frecvent că aceasta este actualizată;
  • De fiecare dată când descarcați o aplicație, folosiți surse sigure (pagina producatorului) și folosiți aplicații ale unor furnizori cunoscuți;
  • Protejeazăți-vă datele prin folosirea unor parole complexe (atât pe telefon cât și pe PC/Laptop/Aplicații). De asemenea, nu folosiți aceeași parolă pentru toate aplicațiile sau conturile de pe rețelele de socializare. Nu uitați să folosiți butonul de „Logoff” de fiecare dată când părăsiți aplicațiile online, în special cele de banking;
  • Evitați pe cât posibil folosirea rețelelor publice sau „gratuite”, în special cand utilizați aplicații de banking/financiare. Nu lăsați stații de lucru precum laptopul nesupravegheate, iar dacă vreodata vă regăsiți într-o astfel de situație, asigurați-vă că acestea sunt protejate cu parolă.