Actualizează-ți de acasă datele cu caracter personal în doar câteva minute.

Formular de căutare

Bună, cu ce te putem ajuta?

sau alege o categorie pentru a găsi rapid ce ai nevoie

Întrebări frecvente

Ești doar la câteva click-uri destanță de a descoperi toată gama de reduceri de care ai parte pe platforma extrabeneficiibrd.ro.

Cum te poți înregistra pe platforma extrabeneficiibrd.ro?

  - accesează extrabeneficiibrd.ro și crează-ți cont;

  - după crearea contului folosește user-ul (reprezentat de adresa de e-mail folosită penru înregistrare) și parola pe care o primești pe e-mail în momentul înregistrării.

Iată ce trebuie să faci pentru a accesa reducerile de pe platformă:

  - beneficiezi de reducerile și ofertele speciale direct la comerciant pe baza prezentării voucher-ului în format fizic sau digital (smartphone/ tabletă);

  - te poți bucura de oferte speciale și discounturi cumpărând online direct din platformă.

Setarea în rate fără dobândă a cumpărăturilor cu valoare mai mare de 200 lei se poate solicita până la data emiterii următorului extras de cont. Poți seta în rate prin SMS, specificând codul solicitat (menționat în SMS-ul transmis de către bancă) și numărul de rate dorit sau printr-un apel la MyBRD Contact la numărul de telefon înscris pe card: 021 302.61.61.

Găsești aici mai multe informații privind mecanismul de rate prin SMS.

După emiterea fiecărui extras este necesar să achiți cel puțin suma minimă de plată până la data scadentă menționată în extras sau în SMS-ul transmis de BRD. În plus, în funcție de capacitatea ta de rambursare poți achita orice sumă dorești inclusiv suma totală de plată (fără rate scadente în viitor) mentionată în extrasul de cont.

Data emiterii extrasului de cont este:

  - data la care este generat extrasul de cont și se calculează suma minimă datorată;

  - data la care devin scadente ratele în curs (pentru cumpărăturile efectuate în rate).

Poți opta pentru una dintre următoarele date de emitere a extrasului de cont: 4, 11, 18 sau 25 ale lunii.

Data scadentă reprezintă:

  - data până la care este necesar să achiți cel puțin suma minimă de plată;

  - reprezintă data până la care poți plăti ratele cu dobândă 0%, după această dată se va calcula dobânda conform contractului.

Dacă efectuezi retrageri de numerar, ți se va calcula dobânda încă din prima zi. Dacă efectuezi cumpărături și nu platești contravaloarea acestora în perioada de grație, ți se va calcula dobânda pentru cumpărăturile neachitate. Mai exact dacă nu achiți totalul de plată (fără rate scadente în viitor) menționat în extrasul de cont până la data scadentă, vei plăti dobânda. Mai poți plăti dobândă și în situația în care optezi pentru setarea cumpărăturilor în rate cu dobândă.

Atât în cazul retragerilor de numerar cât și a plăților la POS neachitate în perioada de grație vei plăti dobânda menționată în contractul de card de credit. În cazul în care nu achiți nici măcar suma minimă de plată, vei plăti dobânda penalizatoare menționată în contractul de card de credit.

Este necesar să achiți lunar cel puțin suma minimă de plată menționată în extrasul de cont până la data scadentă. În cazul în care nu achiți această sumă, vei fi raportat la Biroul de Credit.

Dacă nu achiți suma minimă de plată, cardul tău va fi blocat la trei zile de la data scadentă și nu vei mai avea acces la limita de credit.

Nu, pentru retragerile de numerar se calculează dobândă încă din prima zi.

Deoarece ne dorim să oferim flexibilitate și să răspundem solicitărilor confirmând exact sumele ce urmează a fi rambursate în avans.

Extrasul de cont poate fi consultat și descărcat în format electronic direct din aplicația de internet banking MyBRD Net, poate fi transmis prin poșta sau eliberat în agențiile BRD.
Dacă întâmpini dificultăți în identificarea extrasului de cont în aplicația MyBRD Net, ți-am pregatit aici un tutorial cu pașii pe care îi ai de urmat. De asemenea, și din MyBRD Mobile ai posibilitatea de a vizualiza și descărca o lista a tuturor tranzacțiilor efectuate în ultimele 2 luni.

Poți efectua transferuri din contul de card de credit numai prin opțiunea Bani prin telefon care presupune transfer de cash într-un cont deschis în aceeași valută cu cea a cardului de credit, pe numele tău, la BRD sau la altă bancă. Acest serviciu este disponibil prin intermediul MyBRDContact doar clienților eligibili. Alte categorii de transferuri (cu excepția plăților de facturi) nu pot fi efectuate cu cardul de credit BRD.

Contul cardului de credit poate fi alimentat fie prin depunere de numerar cu cardul la terminalele multifunctionale (MBA), la ROBO sau la casieria băncii fie prin transfer bancar dintr-un cont deschis în aceeași valută, la BRD sau la altă bancă.

Prin achiziționarea unui card de credit BRD poate fi refinanțat unul sau mai multe credite de nevoi personale sau descoperit de cont

Da, poți refinanța unul sau mai multe carduri de credit deținute la alte bănci. Te așteptăm în orice agenție BRD pentru a-ți oferi mai multe informații.

Dacă ai pierdut cardul / ți-a fost furat / reținut în ATM, pentru a solicita blocarea apelează-ne prin MyBRD Contact, la numerele disponibile aici (tasta 0 pe linia robotului). Dacă te afli în străinătate, pentru situații de urgență, poți contacta telefonic și Centrele de asistență Mastercard sau VISA. Îți recomandăm să salvezi numarul în memoria telefonului sau să îl notezi pentru a-l putea folosi în cazuri de urgență.

Nu ai de ce sa îți faci griji deoarece solicitarea de blocare card nu presupune și închiderea contului, acesta rămânând activ, cu toate funcționalitațile și costurile aferente.

Îți poți închide ușor cardul de debit printr-un simplu apel la serviciului MyBRD Contact la numărul de telefon inscripționat pe spatele cardului sau prin depunerea unei solicitări scrise în orice unitate BRD.

Închiderea cardului nu presupune și închiderea contului curent asociat, acesta rămânând activ, cu toate funcționalitațile și costurile aferente.

Pentru situațiile în care dorești să retragi o sumă ce depașește limita de utilizare, ai posibilitatea de a efectua retragerea la ghiseul oricărei* agenții/sucursale BRD, realizând o programare cu 24 de ore în avans în cazul în care suma dorită depașește 2.000 EUR / 500 USD / 10.000 RON. De asemenea, pentru a putea efectua retragerea de la ATM, ai posibilitatea de a solicita o majorare a limitei cardului în agenția BRD sau apelând serviciul MyBRD Contact. În vederea aprobării acestei solicitări, trebuie să ai în vedere comunicarea motivului, existența soldului în cont și valabilitatea noii limite pe o perioadă de maximum 7 zile.

*Cu excepția agențiilor din lista de aici, unde operațiunile cu numerar pot fi realizate doar prin intermediul automatelor bancare sau ROBO.

CVC2 (denumit astfel de Mastercard) / CVV2 (denumit astfel de VISA) este un cod format din trei cifre, înscris pe spatele cardului, care este solicitat de regula atunci când efectuezi tranzacții online. Îți recomandăm să ții cont de faptul că acest cod trebuie să rămână cunoscut numai de către deținătorul/ utilizatorul cardului.

Cardul poate fi utilizat începand cu data primirii și până în ultima zi calendaristică a lunii înscrise pe card. De exemplu, dacă data de expirare este în luna 01 (Ianuarie), poți realiza tranzacții cu el inclusiv pe 31 Ianuarie.

La data expirării, banca va emite un nou card, dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:

  - Cardul nu este blocat;

  - Contul curent sau contul revolving nu este blocat;

  - Contul curent sau contul revolving nu înregistrează descoperit neautorizat de cont;

  - Deţinătorul/Utilizatorul nu a notificat banca, cu 2 luni inainte, privind renuntarea la card;

  - Existenţa operațiunilor în ultimele 6/12 luni (în funcţie de tipul cardului) pe contul curent / contul revolving sau existenţa unui disponibil minim în cont.

Indiferent de valuta contului la care este atașat cardul, acesta poate fi utilizat atât pe teritoriul naţional, cât şi pe teritoriul internaţional.

De la ATM-urile BRD poți retrage numerar doar în lei, chiar dacă utilizezi un card în valută. Retragerile în valută pot fi realizate doar la ghișeu, unde pentru sume ce depășesc 2.000 EUR / 500 USD, este necesar să realizezi o programare cu 24 de ore înainte.

Dacă deții un card Mastercard emis în lei și vrei să realizezi o tranzacție în valută, trebuie să ai în vedere următoarele situații și schimburile valutare asociate acestora:

  - tranzacțiile în EUR implică un singur schimb valutar între valuta tranzacției (EUR) și valuta contului (lei), efectuat la cursul de vânzare BRD, disponibil aici;

  - tranzacțiile în altă valută (diferită de EUR sau lei) implică două schimburi valutare:
       - autorizare (în momentul realizării tranzacției și blocarea sumei): un schimb valutar între valuta tranzacției și moneda de referință (în cazul Mastercard moneda de referință este EUR), efectuat de organizația Mastercard la cursul propriu; 
       - decontare (debitarea sumei din cont și afișarea pe extras): un schimb valutar între valuta de referință (EUR) și valuta contului (lei), efectuat la cursul de vanzare BRD, disponibil aici.

Dacă deții un card Mastercard emis în EUR și vrei să realizezi o tranzacție în altă valută (diferită de EUR), se va realiza un singur schimb valutar între valuta tranzacției și valuta contului (EUR), la cursul publicat de organizația Mastercard la data decontarii tranzactiei:

  - tranzacțiile în USD implică un singur schimb valutar între valuta tranzacției (USD) și valuta contului (lei), efectuat la cursul de vânzare BRD, disponibil aici;

  - tranzacțiile în altă valută (diferită de USD sau lei) implică două schimburi valutare:
       - autorizare (în momentul realizării tranzacției și blocarea sumei): un schimb valutar între valuta tranzacției și moneda de referință (în cazul VISA moneda de referinta este USD) efectuat de organizatia VISA la cursul propriu;
       - decontare (debitarea sumei din cont și afisarea pe extras): un schimb valutar între valuta de referință (USD) și valuta contului (lei), efectuat la cursul de vânzare BRD, disponibil aici.

Dacă deții un card VISA emis în USD și vrei să realizezi o tranzacție în altă valută (diferită de USD), se va realiza un singur schimb valutar între valuta tranzacției și valuta contului (USD), la cursul publicat de organizația VISDA la data decontării tranzacției.

În cazul tranzacţiilor efectuate în România cu carduri ataşate unui cont în EUR sau USD, se va aplica cursul de cumpărare BRD.

Moneda de referinţă este EUR pentru cardurile MasterCard, respectiv USD pentru cardurile VISA.

Suma aferentă cardurilor gift expirate, demagnetizate, etc. poate fi recuperată în numerar, în agențiile BRD, după 30 de zile de la stoparea cardurilor.

Este o situație firească, cauzată de diferența de curs de schimb aplicat de VISA/MASTERCARD la dată efectuării operațiunii față de cursul de schimb aplicat de VISA/MASTERCARD la data decontării tranzacției.

Sumele plătite pentru un credit sunt evidențiate în extrasul contului curent din care au fost efectuate plățile (contul sursă al creditului), pe care îl poți vizualiza și descărca gratuit din aplicația MyBRD Net, pentru o perioadă de până la 12 luni în urmă. Dacă întâmpini dificultăți în identificarea extrasului de cont în aplicația MyBRD Net, ti-am pregatit aici un tutorial cu pașii pe care îi ai de urmat. De asemenea, și din MyBRD Mobile ai posibilitatea de a vizualiza și descărca o lista a tuturor tranzacțiilor efectuate în ultimele 2 luni.

În cazul în care nu utilizezi serviciile digitale, poți solicita extrasul de cont în orice unitate BRD:

- gratuit, o dată/lună, pentru luna calendaristică anterioară;

- taxabil, conform ghidului de tarife și comisioane, pentru luna curentă sau pentru istoricul lunilor anterioare.

Sumele viitoare, pe care urmează să le plătești pentru un credit, sunt evidențiate în scadențar / grafic de rambursare. Acesta este disponibil gratuit în aplicația MyBRD Net sau îl poți solicita în orice unitate BRD.

Centrala Riscului de Credit (CRC) este o structură din cadrul BNR, specializată în colectarea, stocarea şi centralizarea informaţiilor privind comportamentul de plata al consumatorilor care beneficiază sau au beneficiat de credite. Aceasta funcționează ca un birou de credit, unde sunt raportate atât date despre creditele și angajamentele asumate de bănci față de un client persoană fizică sau juridică (valoarea creditului, durata de rambursare, restanțele acumulate etc.) cât și informații despre fraudele cu carduri, comise de posesorii de carduri de credit și de debit.

Biroul de Credit este instituția care administrează baza de date în care toate băncile și instituțiile financiare din România furnizează informații despre solicitanții de credite, împrumutați, codebitori și garanții, precum și informații referitoare la creditele acordate împrumutaților, respectiv: tipul creditului, durata, suma, data acordării și istoricul ratelor plătite în ultimii 5 ani, inclusiv restanțele mai mari de 30 zile, pentru fiecare individ în parte.

Dupa câte zile se raportează restanțele?

Sumele restante pot fi raportate la Biroul de Credite dacă întârzierea la plata ratelor este mai mare de 30 zile și numai dacă suma neachitată este mai mare de 30 lei (sau echivalentul în valută).

După cât timp se șterg înregistrarea restanței la Biroul de Credit?

Fiecare informație înregistrată în baza de date a Biroului de Credit se păstrează pentru o perioadă de 4 ani, inclusiv cea referitoare la restanță. Achitarea unui credit sau a restanțelor nu determină ștergerea informațiilor deja înregistrate.

Pentru a te bucura de toate beneficiile incluse în oferta noastra de credite de nevoi personale, destinate finanțării oricărui tip de proiect personal, planificat sau neprevăzut, fără a fi necesară justificarea destinației acestuia, trebuie doar să te asiguri că:

  - ai un venit permanent, din categoria veniturilor acceptate: salarii, pensii, dividende, drepturi de autor, chirii, până la venituri din activități independente. Toate verificările legate de veniturile tale salariale vor fi realizate integral automat, fără a mai fi nevoie de adeverință de venit din partea angajatorului*. Această procedură simplificată ne permite să îți acordăm creditul mult mai rapid și cu un număr minim de documente.

  - să nu ai restanțe în momentul solicitării sau alte debite neachitate la scadență;

  - să îndeplinești condițiile de eligibilitate ale Băncii, în procesul de creditare;

  - să ai vârsta cuprinsa între 18 și 65 ani (70 ani – în cazul pensionarilor).

*Numai în cazul în care informațiile recuperate de la ANAF nu sunt complete, ne rezervăm dreptul de a solicita documente justificative de venit.

Prin refinanțare, banca îți oferă un nou împrumut prin care achiți un credit sau mai multe și eventual, poți solicita și acordarea unei sume în plus. Poţi refinanţa toate tipurile de credite pe care le ai la BRD sau la orice altă bancă (imobiliare/ipotecare, de nevoi personale, cardul de credit, descoperitul autorizat de cont), indiferent de monedă sau dacă au fost contractate pe numele tău sau al soţului/soţiei.

Se acceptă o gamă largă de venituri: salarii, pensii, dividende, drepturi de autor, chirii, venituri din activități independente. Poți obține o sumă mai mare dacă aduci și veniturile a maximum 3 co-împrumutați.

Da, poți aplica pentru un credit pe perioada în care obții venituri din indemnizația de creștere copil. Pentru detalii, te așteptăm în orice agenție BRD.

Pentru a lua un credit de nevoi personale ai nevoie doar de actul de identitate în original.

În cazul în care nu ai venituri salariale raportate la ANAF, mai este necesar sa completezi și documente care să ateste veniturile tale.

Pentru a lua un credit imobilar ai nevoie în primul rand, de actul de identitate în original. În cazul în care nu ai venituri salariale raportate la ANAF, mai este necesar să completezi și documente care să ateste veniturile tale. De asemenea, vor fi necesare și documentele de proprietate ale imobilului/imobilelor pe care dorești să îl/le aduci în garanție.

O dobândă fixă este de obicei mai mare decât dobânda variabilă însă îți oferă siguranța ca, pe perioada de dobândă fixă, rata ta nu se modifică. Ideal este să încerci să iei un credit cu dobândă fixă pe o perioada cât mai lunga de timp, pentru a fi protejat de fluctuațiile generate de indicii de referință (IRCC/EURIBOR).

Rata creditului se achită prin debitare automată a contului curent asociat creditului. Contul curent asociat creditului poate fi alimentat fie prin depunere de numerar cu cardul la terminalele multifuncționale (MBA), la ROBO sau la casieria băncii fie prin transfer bancar.

Ai grijă să efectuezi plăţile la timp, în ziua prevăzută pentru scadenţă deoarece, în caz contrar, vei plăti suplimentar și o dobânda penalizatoare. Dacă întârzii mai mult de 30 de zile, situaţia ta va fi transmisă Biroului de Credit, care îţi poate restricţiona accesul la un nou credit o perioadă lungă de timp. Cel mai simplu, pentru a te asigura ca vei plati rata la timp, este să îți încasezi salariul în contul curent BRD.

Da, ai posibilitatea să alegi ca dată scadentă orice zi a lunii dorești tu. Astfel, îți vei putea organiza mult mai ușor cheltuielile și bugetul.

Perioada de graţie reprezintă un număr de rate lunare în care nu achiți anumite costuri pentru credit. Poate fi parţială, în timpul căreia trebuie să plateşti numai dobânda şi comisioanele aferente creditului acordat, sau totală.

Da, poți aduce până la maximum 3 codebitori la creditul tău. În cazul în care vrei să aduci codebitori, unul dintre aceștia va fi obligatoriu soțul/soția.

Sigur că da! Oricând dorești, poți înregistra în agenția BRD o solicitare de plată în avans a creditului tau, care poate fi parțială sau totală.

Dacă întâmpini o situație financiară dificilă care te pune în imposibilitatea de a suporta ratele lunare, este important să ne anunți. Te așteptăm în orice agenție BRD cu documente care pot explica situația ta financiară, pentru a putea găsi împreună o soluție.

Comisionul de administrare cont curent se reține din primul cont deschis nefiind posibilă încasarea acestuia din fiecare cont în cazul deținerii mai multor conturi. Pentru mai multe informații utile poți consulta aici lista actualizată de Tarife și Comisioane.

Îl poți vizualiza și descărca gratuit din aplicația MyBRD Net (soluția de internet banking disponibilă pentru desktop/laptop), pentru o perioadă de până la 12 luni în urmă. Dacă întâmpini dificultăți în identificarea extrasului de cont în aplicația MyBRD Net, ți-am pregatit AICI un tutorial cu pașii pe care îi ai de urmat. 

De asemenea, și din aplicația pentru telefon, MyBRD Mobile, ai posibilitatea de a vizualiza și descărca gratuit o listă a tuturor tranzacțiilor efectuate în ultimele 2 luni: accesează meniul Finanțe - apoi Conturi curente și de economii - selectează contul dorit - aplică filtrul pentru perioada de timp și apoi descarcă lista de tranzacții.

În cazul în care nu utilizezi serviciile digitale, poți solicita extrasul de cont în orice unitate BRD:

  • gratuit, o dată/lună, pentru luna calendaristică anterioară;
  • taxabil, conform ghidului de tarife și comisioane, pentru luna curentă sau pentru istoricul lunilor anterioare.

Îți poți deschide conturi atât în RON, cât și în urmatoarele valute: EUR, USD, GBP, NOK, SEK, CAD, CHF, DKK, HUF.

BIC (Bank Identifier Code) este un cod caracteristic și unic fiecărei bănci în parte și reprezintă metoda de identificare a băncilor, în sistemul S.W.I.F.T. (Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication). Codul BIC al BRD este BRDEROBU.

Codul IBAN (International Bank Account Number): reprezintă o combinație de litere și cifre care asigură unicitatea unui număr de cont la nivel internațional, deschis la o bancă comercială. Pentru România, codul IBAN începe întotdeauna cu RO și are 24 caractere.

Cum îl poți afla:

- prin intermediul serviciilor de banca la distanță: MyBRD Net, MyBRD Mobile, MyBRD Contact (la numere disponibile aici);

- în orice agenție BRD, solicitând un extras de cont.

Da, poți desemna împuterniciți să te reprezinte în relațiile cu banca. Solicitarea o poți realiza fie la deschiderea contului, fie ulterior, prin formularele disponibile în agențiile BRD, cu prezența obligatorie a acestora.

Împuternicitul pe cont va avea următoarele drepturi:

  - să efectueze operaţiuni în contul curent, inclusiv prin folosirea unui card, sau în contul revolving, prin intermediul cardului de credit;

  - să constituie depozite din contul curent respectiv, dar numai pe numele clientului titular de cont; pe depozitele astfel constituite vor avea calitatea de împuternicit persoana/ persoanele care au calitatea de împuternicit pe contul curent respectiv;

  - să lichideze depozitele clientului titular de cont constituite prin contul curent respectiv, dar doar în cazul în care este desemnat împuternicit pe depozitele respective.
 

Împuternicitul pe cont nu poate efectua următoarele operaţiuni:

  - închidere/deschidere de noi conturi curente în numele clientului titular de cont;

  - solicitare de credite în numele clientului titular de cont;

  - desemnare/revocare alți împuterniciți pe conturile clientului titular de cont;

  - lichidare depozite, constituite dintr-un cont curent la care nu a fost desemnat imputernicit de către clientul titular de cont.

Este contul prin intermediul căruia poți accesa sumele de bani oferite de bancă sub forma unei linii de credit, prin intermediul unui card de credit. De asemenea, în acest cont poți efectua depuneri de numerar sau transferuri din alte conturi curente deschise la BRD sau la alte bănci.

Da, transferul poate fi realizat urmând aceiași pași ca în cazul unui transfer către o altă bancă. Iată care sunt recomandările noastre:

  • dacă realizezi transferul către un cont în RON, trebuie să deții contul în format IBAN (ex: ROXX BREL XXXX XXXX XXXX XXXX) și numele beneficiarului. Operațiunea o poți realiza prin intermediul serviciile de internet și mobile banking sau în orice agenție BRD.
  • dacă realizezi transferul către un cont în valută, pe lângă IBAN (ex: LTXX XXXX XXXX XXXX XXXX) și nume beneficiar, trebuie să soliciți suplimentar și codul SWIFT/BIC al băncii beneficiare (ex: REVOLT21). Operațiunea o poți realiza prin internet banking sau în orice agenție BRD.

Da, în situația în care primești o încasare în altă valută decât cea a contului indicat, vom converti suma în valuta contului ce urmează a fi creditat, aplicând cursul de schimb utilizat de bancă în ziua tranzacției și afișat în extrasul de cont. În cazul unui transfer BRD-BRD, operațiunea nu este posibilă, fiind necesar să deții cont în valuta pe care dorești să o încasezi.

Dacă transferul este realizat în lei, dintr-o altă bancă din România, vor ajunge în contul tău în maximum o zi lucrătoare.

Transferurile în valută, realizate dintr-o țară care aparține zonei unice de plăți în euro (SEPA*) se procesează în aceeași zi sau în termen de o zi lucrătoare. În cazul transferurilor non-SEPA, durata de procesare poate ajunge până la 3 zile lucrătoare. În situații de urgență, poți recomanda ordonatorului să verifice dacă banca îi oferă posibilitatea să achite o taxa de urgență, care asigură decontarea în câteva ore de la inițierea plății.

*Poți consulta aici lista țărilor SEPA.

Înainte de a realiza transferul, verifică în ce situație te încadrezi pentru a ști când vor ajunge banii în contul beneficiar și ce canale îți punem la dispoziție pentru realizarea acestuia.

Dacă realizezi transferul la un ghișeu din agențiile BRD:

  - între conturile tale proprii, transferul este realizat instant;

  - către contul altui client BRD, transferul este procesat în aceeași zi lucrătoare;

  - dacă transferi către un cont deschis la o altă bancă din România, banii ajung în aceeași zi la banca beneficiarului, dacă solicitarea este primită până în ora 15:00 (pentru lei)/ 13:55 (pentru valută); solicitările primite după această oră sunt procesate în următoarea zi bancară;

  - dacă transferi către o bancă din străinătate, dintr-o țară care aparține zonei unice de plăți în euro (SEPA*) transferul se procesează în aceeași zi, dacă ordinul de plată este depus până în ora 12:00 sau în termen de o zi lucrătoare. În cazul transferurilor non-SEPA, durata de procesare poate ajunge până la 3 zile lucrătoare. În situații de urgență, poți opta pentru achitarea unei taxe de urgență, care asigură decontarea în câteva ore de la inițierea plății.

Dacă realizezi transferul utilizând serviciile de bancă la distanță (MyBRD Net, MyBRD Mobile), pentru a identifica situațiile posibile, te invităm să consulți programul de tranzacționare, disponibil aici.

De asemenea, pentru plata facturilor, ai posibilitatea de a utiliza și automatele bancare (ATM și ROBO), disponibile în agențiile BRD, unde poți plăti atât cu numerar cât și cu cardul, prin scanarea codului de bare iar conturile furnizorilor beneficiari sunt alimentate în aceeași zi. Actualizarea statusului facturii depinde însă de verificările făcute ulterior de fiecare furnizor.

*Poți consulta aici lista țărilor SEPA.

Îți mulțumim că ai ales să utilizezi produsele noastre de bancă la distanță!

Pentru a-ți face experiența utilizării și mai plăcută, am pregătit pentru tine un ghid interactiv pentru MyBRD Net disponibil aici și un ghid interactiv pentru MyBRD Mobile disponibil aici.

În detrimentul dispozitivului fizic (Vaskotoken), mult mai simplu și ușor de utilizat este Mobile token-ul integrat în aplicația MyBRD Mobile. Dispozitivele fizice nu mai sunt comercializate, însa dacă totuși vrei să îți păstrezi token-ul fizic și acesta nu mai funcționează, te invităm într-o agenție BRD pentru mai multe informații.

Din motive de siguranță, îți transmitem mesajele la ora efectivă a procesării/decontării și nu avem disponibilă această opțiune. În acest fel, ești informat în timp real despre realizarea cu succes a operațiunilor tale iar în cazul în care observi tranzactii pe care nu le-ai autorizat tu, poți contacta banca imediat pentru blocarea cardului.

Pentru celelalte tipuri de notificări pe care ți le transmitem, ținem cont de intervalele orare considerate ca fiind cele mai active.

Poți verifica statusul unui transfer inițiat accesând secțiunea Transferuri - Istoric tranzacții din aplicația MyBRD Net/ Mobile.

Totodată, înainte de a realiza un transfer, consultă orele limită de procesare bancare, disponibile aici, pentru a putea afla dacă tranzacția ta se va procesa imediat, în aceeași zi sau în zilele următoare.

Da, poți efectua un transfer internațional dintr-un cont de lei, utilizând serviciul de bancă la distanță, MyBRD Net sau la ghișeul din agenția BRD. Utilizând MyBRD Mobile poți realiza transferuri naționale, atât în lei cât și în valută.

Poți iniția tranzacții online la orice oră, însă procesarea lor se va efectua conform orelor limita de procesare bancara (program disponibil aici).

Te rugăm să ai în vedere că operațiunile transmise după orele limită se vor procesa a doua zi sau în următoarea zi bancară.

În caz de pierdere/furt sau orice utilizare neautorizată a dispozitivului token, te sfătuim să notifici banca în cel mai scurt timp pentru anunțarea evenimentului și anularea token-ului. Pentru a evita o asemenea situație neplăcută și mai ales având în vedere faptul că dispozitivele fizice nu mai sunt comercializate de către BRD, îți recomandăm utilizarea mobile token care este integrat în aplicația MyBRD Mobile.

Pentru activarea MyBRD Mobile token, sună în Contact Center, iar dacă ai deja activată aplicația MyBRD Mobile poți utiliza mobile token-ul folosind aceeași metodă de autentificare ca pentru aplicația MyBRD Mobile. Mobile token se activează automat la activarea aplicației MyBRD Mobile pe dispozitiv. De asemenea dacă vrei, ai și opțiunea să ne vizitezi într-o agenție BRD pentru activarea MyBRD Mobile.

 

Toke-ul mobil este o versiune mobilă a token-ului fizic și reprezintă un software de autentificare incorporat în cadrul aplicației MyBRD Mobile. Dacă ai deja activată aplicația MyBRD mobile pe un telefon, te poți loga în mobile token folosind aceeași metodă de autentificare pe care o folosești și pentru MyBRD Mobile. Mobile token-ul este activat automat la activarea aplicației MyBRD Mobile. Poți solicita activarea token-ului mobil atât în agențiile BRD cât și prin MyBRD Net dacă ai deja activat acest serviciu de bancă la distanță. Nu uita, utilizează un proces de autentificare bazat pe doi factori pentru a asigura securitatea sistemului.

Iată pașii de urmat dacă îl activezi utilizând MyBRD Net:

  1. Loghează-te în contul tău MyBRD Net;
  2. În meniul Oferte ai opțiunea Activare MyBRD Mobile, click pe această opțiune;
  3. Click pe butonul Activează;
  4. Semnează acțiunea cu metoda de autorizare aleasă;
  5. Generarea unui cod de activare pe care trebuie să îl introduci în campul Cod activare, iar în cel de al doilea câmp Parola unică prin SMS vei introduce codul primit pe numărul de telefon furnizat în relația cu banca;
  6. Setează un cod pin pentru aplicația ta, MyBRD Mobile.

Comunicările din partea băncii le primești doar dacă ți-ai dat acordul în acest sens. În cazul în care ai optat să nu primești comunicări în scop de marketing, comerciale, studii sau sondaje, te poți răzgândi și actualiza acordul tău direct din MyBRD Mobile și MyBRD Net, din meniul Setari sau în orice agenție BRD.

Dacă ai pierdut telefonul sau ți-a fost furat  intră cât mai repede în aplicația MyBRD Net, în meniul  Setări și informații, apoi selectează opțiunea Șterge dispozitiv pentru a putea bloca accesul la aplicația MyBRD Mobile. De asemenea, tot din acest meniu îți poți activa contul pe un nou telefon mobil.

Ai de urmat câțiva pași simpli, pe care ți-i descriem în detaliu mai jos:

  1.  Loghează-te în MyBrd Net;
  2. Accesează meniul Setări și Informații;
  3. Accesează meniul Dispozitive mobile;
  4. Click pe opțiunea Activează dispozitiv nou;
  5. Click pe opțiunea Aplicație instalată corect;
  6. Semnează acțiunea cu aceeași parolă cu care te-ai autentificat;
  7. Se va genera un cod de activare pe care trebuie să îl introduci în câmpul Cod activare, iar în cel de al doilea camp Parola unică prin SMS vei introduce codul primit pe numărul de telefon furnizat în relația cu banca;
  8. Setează un cod PIN pentru aplicația ta, MyBRD Mobile;
  9. Dacă ai reușit să îți activezi dispozitivul dorit, finalizează procesul prin click pe Codul de activare este furnizat.

Dacă nu deții cont de MyBRD Net sau pur și simplu îți este mai ușor, apelează-ne imediat prin MyBRD Contact pentru a solicita dezactivarea dispozitivului  Îți recomandăm să apelezi și operatorul de telefonie mobilă pentru blocarea cartelei SIM. Poți solicita ulterior activarea contului pe MyBRD Mobile în orice agenție BRD, aplicând online pe site-ul www.brd.ro sau apelând MyBRD Contact la numerele disponibile aici.

Da, aplicația MyBRD Mobile poate fi utilizată pe câte dispozitive dorești tu. Adăugarea unui nou dispozitiv și activarea contului tău pe el o poți face din  MyBRD Mobile  din meniul Setări , opțiunea Adaugă dispozitive mobile sau din MyBRD Net, meniul Setări și informații, opțiunea Dispozitive mobile.

Poți solicita activarea MyBRD Net sau MyBRD Mobile în orice agenție BRD, aplicând online pe site-ul www.brd.ro sau apeland MyBRD Contact la numerele disponibile aici.

De asemenea, daca ai deja user de MyBRD Net și dorești să îți activezi și serviciul MyBRD Mobile, îl poți activa singur din meniul Oferte → Activare MyBRD Mobile.

  1. Loghează-te în contul tău MyBRD Net;
  2. În meniul Oferte ai opțiunea Activare MyBRD Mobile, click pe această opțiune;
  3. Click pe butonul Activează;
  4. Semnează acțiunea cu metoda de autorizare aleasă;
  5. Generarea unui cod de activare pe care trebuie să îl introduci în campul Cod activare, iar în cel de al doilea câmp Parola unică prin SMS vei introduce codul primit pe numărul de telefon furnizat în relația cu banca;
  6. Setează un cod PIN pentru aplicația ta, MyBRD Mobile.

Dacă ai introdus de 5 ori greșit unul dintre codurile necesare la autentificarea pe MyBRD Mobile/Net, accesul se blochează. Nu te panica, ne poți contacta prin intermediul MyBRD Contact și te ajutăm imediat cu deblocarea.

Acum DA! Noua funcționalitate Instant top up, disponibilă atât în MyBRD Mobile cât și în MyBRD Net, îți permite să îți aduci instant banii pe care îi ai în alte conturi, deschise la alte bănci. Ai nevoie de un card de debit în lei, emis de banca la care ai contul deschis (bancă din România), activ și înrolat în sistemul 3D Secure. Să mai ai în vedere că poți realiza alimentarea instant doar în contul tău de lei.

Poți accesa MyBRD Net de pe smartphone accesând orice browser existent pe dispozitivul tău.

Pentru a putea accesa serviciile de bancă la distanță de pe un smartphone mult mai ușor, am creat aplicația MyBRD Mobile pe care o poți descărca din magazinul de aplicații dedicat tipului tău de dispozitiv (AppStore, Magazin Play). Vei observa că la instalarea aplicației MyBRD Mobile, vei avea disponibilă și aplicația MyBRD Mobile Token. Nu îți face griji, nu va trebui să faci o altă activare. Aplicația MyBRD Mobile Token se va activa automat odată cu activarea aplicației MyBRD Mobile.

Mai ai de urmat apoi cațiva pași simpli, pentru activarea serviciului MyBRD Mobile:

  1. Loghează-te în contul tău MyBRD Net;
  2. În meniul Oferte ai opțiunea Activare MyBRD Mobile, click pe aceasta opțiune;
  3. Click pe butonul Activează;
  4. Semnează acțiunea cu metoda de autorizare aleasă;
  5. Generarea unui cod de activare pe care trebuie să îl introduci în câmpul Cod activare, iar în cel de al doilea câmp Parola unică prin SMS vei introduce codul primit pe numărul de telefon furnizat în relația cu banca;
  6. Setează un cod PIN pentru aplicația ta, MyBRD Mobile.

Serviciul YOU BRD este serviciul de mobile și internet banking, care permite efectuarea de operațiuni bancare de pe diferite dispozitive.

Contractul pentru prestarea YOU BRD se încheie la distanță, prin parcurgerea procesului de activare pe telefonul mobil (smartphone) și acceptarea Termenilor și Conditiilor specifici serviciului. Dacă vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție ghiduri de folosire, pe care le găsești aici.

Aplicația YOU BRD poate fi accesată doar de către clienții BRD care dețin telefoane ale căror versiuni minime ale sistemelor de operare sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS11. Tot ce trebuie să faci este să intri în App Store sau Google Play, cauți YOU BRD, o descarci, îți introduci datele (CNP, numar de telefon si ultimele 4 cifre de la orice card BRD activ) și gata. Ești pregătit pentru banking. Daca vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție ghiduri de folosire, pe care le găsești aici.

În cazul în care nu deții un card sau acesta este inactiv, te ajutăm noi cu activarea YOU! Contactează-ne prin intermediul Contact Center la numerele disponibile aici sau vizitează-ne în orice agenție BRD (lista agențiilor și programul acestora le poți consulta aici).

Aruncă o privire pe pagina dedicată brd.ro/you și explorează toate avantajele de care beneficiezi dacă alegi să faci banking cu YOU. Și asta nu e tot! Lucrăm continuu la dezvoltarea și îmbunătățirea aplicației și pe măsură ce lansăm functionalități noi, le vom anunța și le vei putea accesa direct din aplicația ta. Pentru a beneficia imediat de ele, asigură-te că ai mereu instalată ultima versiune a aplicației (poți activa actualizarea automată a aplicației, din setările telefonului tău sau o poți actualiza manual, din magazinul online al telefonului deținut).

Din momentul în care te înregistrezi în YOU BRD, datele tale se transferă automat în noua aplicație. Daca vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție ghiduri de folosire, pe care le găsești aici.

Da, poți folosi în continuare MyBRD. Pentru că știm că este important să ai un timp de acomodare cu noua aplicație, te vom notifica cu 60 zile înainte să închidem My BRD.

Dacă vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție ghiduri de folosire, pe care le găsești aici.

Aplicația YOU BRD are abonament lunar GRATUIT, indiferent de pachetul de produse și servicii pe care îl deții.

Nu, momentan aplicația YOU se adreseaza exclusiv clienților cu varsta de peste 18 ani.

Dacă vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție ghiduri de folosire, pe care le găsești aici.

Token-ul mobil este similar tokenului fizic și te ajută pentru autentificarea în Internet Banking, el este încorporat în cadrul aplicației mobile YOU BRD se activează automat cu serviciul de mobile banking.

La fel cum te autentifici în YOU BRD: cu același PIN sau cu amprentă biometrică/FACE ID. Dacă vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție ghiduri de folosire, pe care le găsești aici.

Simplu! Mai întai asigură-te că ai deja activată opțiunea de deblocare a telefonului prin Recunoaștere facială/ Amprentă, din setările acestuia. După ce ai activat opțiunea dorită, autentifică-te în YOU folosind PIN-ul, accesează meniul Altele și apoi din Setări, apasă pe toggle-ul de la Activare biometrie.

Gata! Urmatoarea logare va fi așa cum ți-ai dorit: dintr-o privire sau cu o simplă atingere, dar vei avea în continuare și opțiunea secundara de logare prin PIN.

Pot fi mai multe motive, așa că te rugăm să verifici dacă:
- Numărul pe care vrei să îl utilizezi pentru activare este cel furnizat băncii și este din Romania. În situația în care nu este același sau este de tip internațional, activarea YOU este posibila doar într-o unitate BRD
- Ai instalat pe telefonul tău minim sistemul de operare iOS 11 sau Android 5.1 Lollipop
- Detii calitatea de titular pe cardul utilizat în procesul de instalare și este un card activ
- Ai datele de indentitate actualizate (ex: dacă ai CI expirat nu poți activa YOU)

Ai 5 încercări disponibile, după aceea accesul îți va fi restricționat, ca masură de securitate. Dacă nu îți mai amintești PIN-ul setat inițial, folosește opțiunea Ai uitat codul PIN și urmează pașii pentru a-ți seta un PIN nou.

Va fi necesar să te înregistrezi din nou, însă procesul nu durează mai mult de 2 minute. Codul PIN trebuie să fie format din 6 cifre și să nu conțină aceeasi cifra repetată de mai mult de 2 ori consecutiv.

Da, YOU îți oferă flexibilitatea de a face banking când și cum vrei tu, chiar și de pe desktop. Consultă ghidul disponibil aici pentru a te convinge cât e de ușor să te autentifici în platforma web YOU BRD.

Ai două variante:
1. După ce ai introdus plata pe desktop, o să primești un mesaj de tip push pe telefon și poți autoriza plata direct cu ajutorul mobile token-ului care se va deschide imediat ce apeși pe mesaj.
2. Sau dacă nu ai activate mesajele de tip push, te poți autentifica în mobile token și poți autoriza plata direct de acolo din meniul Autorizare.

Dacă vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție ghiduri de folosire, pe care le găsești aici.

Înainte de a realiza un transfer, consultă mai întai orele limită de procesare bancare, disponibile aici, pentru a putea afla dacă tranzacția ta se va procesa imediat, în aceeași zi sau în zilele următoare.

Pentru a verifica statusul unui transfer inițiat deja, selectează mai întai contul din care l-ai realizat, chiar din meniul principal. Dacă l-ai realizat până în ora limita de procesare, îl vei identifica în secțiunea Procesate. Daca l-ai planificat tu pentru a fi procesat la o dată în viitor, îl vei găsi la Planificate. Iar daca l-ai realizat după ora limita de procesare sau într-o zi nebancară, le vei găsi în secțiunea Tranzacții efectuate după ora limită de procesare, secțiune pe care o regăsești în tab-ul Procesate.

Important: suma transferului nu este reținută din cont și îți recomandăm să ai în vedere menținea soldului necesar (inclusiv al comisionului perceput, dacă este cazul) până la procesare. În caz contrar, transferul nu se va finaliza.

Poți iniția tranzacții online la orice oră, însă procesarea lor se va efectua conform orelor limita de procesare bancara (program disponibil aici).

Te rugăm să ai în vedere că operațiunile transmise după orele limită se vor procesa a doua zi sau în următoarea zi bancară.

Spre exemplu, un transfer realizat la ora 21:05, intr-o zi de vineri, catre un alt client BRD, se va procesa a doua zi dimineata, chiar daca este sambata. In schimb, un alt transfer realizat in aceeasi zi de vineri, la aceeasi ora 21:05 insa catre un client al altei banci, se va procesa luni dimineata.

Bine de știut: Plățile în sistem intrabancar se vor prelucra și în zilele declarate nebancare, excepție făcând plățile către facturierii agreați iar plățile în Lei interbancare sunt procesate prin sistemul SENT/Regis, conform regulilor se procesare stabilite.

Comunicările din partea băncii le primești doar dacă ți-ai dat acordul în acest sens. În cazul în care ai optat să nu primești comunicări în scop de marketing, comerciale, studii sau sondaje, te poți răzgândi și actualiza acordul tău direct din YOU, din meniul Altele - Acord date personale sau în orice agenție BRD.

DA! Doar din aplicația YOU Web (pentru laptop sau desktop), ai posibilitatea de a-ți descărca GRATUIT extrasele de cont (doar în format PDF), pentru oricare dintre conturile pe care le deții, pe o perioadă de până la 12 luni.

Pe YOU Mobile/Web însă ai posibilitatea de a vizualiza o listă a tranzacțiilor realizate pe o perioadă de până la 13 luni.

DA. Pe YOU mobile, din meniul principal, accesează prin atingere creditul pentru care ai nevoie de extras, iar în următorul ecran vei putea descărca extrasul direct în telefonul tău. Și pe platforma web YOU e la fel de simplu: din ecranul principal, dai click pe credit și apoi descarci scadențarul.

În cazul în care furnizorul către care dorești să realizezi plata nu se regasește în lista noastră de peste 70 de facturieri, ai posibilitatea de a realiza un transfer nou către acesta. Simplu, din meniul Plăți, alege opțiunea Transfer nou, selectează contul ordonator și apoi completează manual numele beneficiarului, contul IBAN, suma și alte detalii solicitate pentru identificarea și alocarea corecta a sumei transferate.

În versiunile viitoare YOU BRD, o să fie disponibilă și scanarea codului de bare. De aceea, îți recomandăm să te asiguri că folosești tot timpul ultima versiune a aplicației.

Atunci când alegi să plătești ceva de pe internet folosind cardul BRD, vei primi o notificare în aplicația YOU, prin care vei valida (cu PIN sau biometrie) suma pe care urmează să o plătești. Simplu și usor, conceput pentru a spori securitatea tranzacțiilor tale online.

Telefonul vechi rămâne vizibil în meniul Device Management până când este șters. Pentru ștergere, apasă iconița de ștergere (cos de gunoi) din dreapta modelului de telefon și acesta va fi eliminat din listă.

Este o metodă de securitate. Dacă observi o neconcordanță față de utilizarea efectivă a aplicației YOU, te rugăm să ne contactezi la numerele disponibile aici.

Aplicația YOU rămâne activă doar 15 minute, apoi se închide din motive de siguranță. Te poți loga din nou pentru a-ți continua activitatea.

Dacă apeși ‘’Da’’, durata timpului petrecut în YOU Web crește cu încă 15 min, pentru a-ți putea face operațiunile bancare liniștit, fără a fi necesara logare din nou.

La fel de simplu ca la prima instalare! Descarci aplicatia YOU BRD pe noul telefon, introduci informatiile solicitate in fiecare pas al procesului de reinstalare si asta e tot! Nu e necesar sa mergi la banca sau sa ne soliciti alte coduri suplimentare.

Sfatul nostru in astfel de situatii este ca atunci cand ti-ai reinstalat aplicatia pe un telefon nou, sa accesezi din meniul Altele - Device Management/Gestioneaza dispozitive si sa stergi vechiul telefon pe care ai avut instalata aplicatia.

De asemenea, daca consideri ca exista vreun risc de accesare al contului tau (poate ai avut salvat PIN-ul de acces in telefon desi nu este recomandat astfel), contacteaza-ne imediat ce ai constatat furtul la unul din numerele de aici, pentru a dezactiva rapid dispozitivul. Îți recomandăm să apelezi și operatorul de telefonie mobilă pentru blocarea cartelei SIM. "

Primești notificarea push de validare a plății cu cardul doar în YOU BRD.

Da, se generează push notifications pe ambele telefoane și vei valida pe cel care este mai la îndemână. Tranzacția respectivă poate fi validată doar o dată.

În cazul în care nu ai accesat notificarea push în momentul primirii, ai posibilitatea de a valida tranzacția prin introducerea parolei urmată de codul unic primit prin SMS.

Înainte de a realiza un transfer, consultă mai intai orele limită de procesare bancare, disponibile aici, pentru a putea afla dacă tranzacția ta se va procesa imediat, în aceeași zi sau în zilele următoare.

Pentru a verifica statusul unui transfer inițiat deja, selecteaza mai intai contul din care l-ai realizat, chiar din meniul principal. Daca l-ai realizat pana in ora limita de procesare, il vei identifica in sectiunea Procesate. Daca l-ai planificat tu pentru a fi procesat la o data in viitor, il vei gasi la Planificate. Iar daca l-ai realizat dupa ora limita de procesare sau intr-o zi nebancara le vei gasi in sectiunea Tranzactii efectuate dupa ora limita de procesare, sectiune pe care o regasesti in tab-ul Procesate.

Important: suma transferului nu este retinuta din cont si iti recomandam sa ai in vedere mentinea soldului necesar (inclusiv al comisionului perceput, daca este cazul) pana la procesare. In caz contrar, transferul nu se va finaliza.

YOU este aplicatia gandita sa lucreze pentru tine si de aceea ne dorim sa te identifici cu ea, chiar si prin poza de profil.
Intra in meniul Altele, apasa pe numele tau, apoi pe iconita de poza. Poti incarca o poza din galeria ta sau sa iti faci o poza nou-nouta.