Sediu central

BRD Tower

1-7, Ion Mihalache blvd., sector 1, 011171 Bucharest.

MyBRD Contact

Telefon

+4 021 302 6161

(apelabil din orice rețea)

TelVerde

0800 803 803

(gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România)

*BANCA

*22622

(tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil)

Email

mybrdcontact@brd.ro

Informații comerciale privind produsele și serviciile oferite de Bancă – disponibile între orele 08:00 – 22.00 (GMT+2)
Servicii de urgenţă clienţi - disponibile 24 de ore din 24.

Sugestii și sesizări

Telefon

+4 021 302 6163

(apelabil din orice rețea)

TelVerde

0800 802 208

(gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România)







Reclamații și sesizări

Dacă ai o nemulțumire cu privire la relația ta de afaceri cu BRD – Groupe Société Générale te rugăm să consulți procesul de administrare a reclamațiilor..

Soluționarea petițiilor privind piața de capital

În situația în care petiția se referă la activitatea desfășurată pe piața de capital, te rugăm să consulți Petiții piața de capital.

Soluționarea alternativă a litigiilor:

1. Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) la numărul de telefon 021 9414. Mai multe informații poți obține consultând documentul Despre CSALB sau accesând www.csalb.ro, office@csalb.ro

2. Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Non-Bancar (SAL-FIN) din cadrul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF). Activitatea SAL-FIN se desfășoară în Str. Steluței nr. 2, et. 2, sector 1, București, iar adresa de corespondență este în Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, București, cu următoarele date de contact:

Fax: 021.659.60.51 sau 021.659.64.36
Telefon: 0800.825.627 sau +4021.668.12.08
Site: www.salfin.ro