Actualizează-ți de acasă datele cu caracter personal în doar câteva minute.

Formular de căutare

Actualizarea datelor personale

De pe canapea...sau nu, îți actualizezi datele online și poți câștiga un voucher eMAG. Finalizează procesul pe site-ul BRD până pe 3 ianuarie 2021 și intri automat în tragerea la sorți pentru câștigarea unuia dintre cele 100 vouchere eMAG, în valoare de 200 lei fiecare. Regulamentul campaniei este disponibil aici.

Dacă ai nelămuriri, ți-am pregătit o serie de întrebări și răspunsuri pe care le găsești mai jos.

Începe actualizarea datelor

 
 

Indiferent daca au intervenit sau nu modificări în datele personale, acest proces periodic și obligatoriu trebuie parcurs de fiecare client al băncii.

Potrivit cerințelor legale privind cunoașterea clientelei, procesul de actualizare a datelor cu caracter personal este obligatoriu și condiționează continuarea relației clientului cu banca.

 

Cerințele privind obligativitatea actualizării periodice a datelor și informațiilor clienților sunt prevăzute in Directiva (UE) 2015/849 AML 4, Legea nr.129/2019 și în Regulamentul BNR nr.2/2019.

Orice client poate să-și actualizeze datele în cadrul unei vizite realizate în oricare din sucursalele/unitățile/agențiile BRD.

Dacă datele tale nu au fost actualizate de mult timp și istoricul relației cu Banca îndeplinește anumite caracteristici, le poți actualiza prin BRD.ro sau ai putea fi sunat de o echipă Call Center de la numărul 0374.336.542. Această funcționalitate va fi extinsă gradual către toți clienții.

  • Care este mărimea pozei pentru upload? Mărimea pozei pentru upload este maxim 4 MB și poate avea următoarele extensii: jpg, jpeg, png.  
  • Nu mă pot autentifica, ce fac? Dacă autentificarea nu a putut fi realizată, vă așteptăm într-o unitate BRD pentru actualizarea datelor personale. În funcție de situația contului dumneavoastră, ați primit termene mai exacte prin SMS sau e-mail.
  • Ce fac dacă nu primesc codul prin SMS? Numărul de telefon trebuie introdus fără 0 sau +40 de la început și trebuie să fie cel folosit deja în relația cu Banca, de exemplu pentru autentificarea plăților online. Pentru modificarea numărului de telefon, din motive de securitate e nevoie de o actualizare în agenție. 
  • Ce se întamplă dacă întrerup sesiunea de actualizare date? Dacă se întrerupe sesiunea după ce s-a apăsat butonul Salvare se poate relua completarea sau corectarea celor introduse anterior cu relogare de pe același device sau un altul. Dacă s-a întrerupt sesiunea fără apăsarea butonului Salvare trebuie reluat fluxul de întroducere date.
  • De câte ori îmi pot actualiza datele? Completarea Formularului actualizare date cu apăsarea butonului Finalizare se poate face o singură dată.
  • Dacă am introdus unele date greșit trebuie să reiau toți pașii? Până la apăsarea butonului finalizare, datele introduse pot fi corectate de tine. După apăsarea butonului, datele sunt transmise către sistemele băncii unde sunt verificate înainte de actualizarea finală.
  • Este sigură autentificarea? De ce e nevoie de cifre din numărul de pe card? Metoda de autentificare folosită oferă un nivel de securitate foarte înalt prin care ne asigurăm că datele clienților nu sunt actualizate de persoane neautorizate.

În cazul în care nu vei da curs solicitării de actualizare a datelor, aplicând dispozițiile Condițiilor Generale Bancare, avem dreptul de a rezilia contractul încheiat cu tine. Acest lucru însă se va întâmpla în etape: în prima fază, nu vei mai putea contracta alte produse și servicii din oferta băncii, urmând ca mai apoi, accesul la conturile tale să fie restricționat iar în final, produsele deținute să fie închise*. De asemenea, în cazul în care în conturile tale există un sold pozitiv, vei avea dreptul de a-l solicita, în termen de maximum 5 ani de la închiderea conturilor.

*Anexa 1 - Termene de închidere a principalelor produse și servicii

Dacă datele tale nu au fost actualizate de mult timp și istoricul relatiei cu Banca îndeplinește anumite caracteristici, le poți actualiza prin BRD.ro. Această funcționalitate va fi extinsă gradual către toți clienții.

Până la implementarea acesteia însă, te rugăm să apelezi serviciul Contact Center la numerelele de telefon 021.302.61.61, Tel Verde-0800.803.803,*BANCA (*22622) pentru a ne explica situația ta și a găsi împreună o soluție care să te ajute să finalizezi actualizarea datelor.

 

Da, datele cu caracter personal pot fi actualizate și de o altă persoană însă doar în anumite condiții și în baza unor documente suplimentare. În situația în care un client este reprezentat în relația cu banca de o altă persoană, care acționează ca mandatar, curator, tutore sau în orice altă calitate, este necesar să prezinte un document oficial care certifică această calitate. 

În momentul în care este necesar să realizezi actualizarea periodică a datelor, vei fi informat din timp. Vom avea grijă să îți transmitem o notificare prin email/ SMS/ Inbox MyBRD, motiv pentru care te rugăm să verifici periodic mesajele primite din partea băncii. De asemenea, poți fi contactat și telefonic sau poți fi informat chiar de colegii din agențiile BRD, în cadrul interacțiunilor cu aceștia. Însă, este foarte important să soliciți chiar tu băncii actualizarea datelor, în cazul în care au apărut modificări ale acestora și într-un timp cât mai scurt pentru a te asigura că vei putea primi informații și actualizări din partea băncii.

Este suficient să ai actul de identitate la tine. Actualizarea datelor personale vizează cu precădere datele menţionate în acesta, precum şi informaţiile referitoare la: numărul de telefon, adresa de e-mail, ocupaţia, denumirea angajatorului sau natura activităţii proprii, sursa fondurilor tranzacţionate prin conturile deschise la BRD, scopul şi natura relaţiei de afaceri cu BRD.

Dacă realizezi actualizarea datelor online, direct pe site-ul nostru, te rugăm să încarci o poză a buletinului tău în zona dedicată, color și integral.