Formular de căutare

Actualizarea datelor personale

Pentru a ne asigura că în relația cu fiecare client sunt respectate principiile activității bancare, precum și normele legale în vigoare, suntem obligați să realizăm periodic actualizarea datelor și a informațiilor despre clienții care ne-au ales ca partener în derularea activităților lor financiare.

Mai jos vei găsi câteva informații utile în vederea actualizării datelor tale personale.

 

 
 

Indiferent daca au intervenit sau nu modificări în datele personale, acest proces periodic și obligatoriu trebuie parcurs de fiecare client al băncii.

Potrivit cerințelor legale privind cunoașterea clientelei, procesul de actualizare a datelor cu caracter personal este obligatoriu și condiționează continuarea relației clientului cu banca.

 

Cerințele privind obligativitatea actualizării periodice a datelor și informațiilor clienților sunt prevăzute in Directiva (UE) 2015/849 AML 4, Legea nr.129/2019 și în Regulamentul BNR nr.2/2019.

În cadrul unei vizite realizate în oricare din sucursalele/unitățile/agențiile BRD.

Este suficient să ai actul de identitate la tine. Actualizarea datelor personale vizează cu precădere datele menţionate în acesta, precum şi informaţiile referitoare la: numărul de telefon, adresa de e-mail, ocupaţia, denumirea angajatorului sau natura activităţii proprii, sursa fondurilor tranzacţionate prin conturile deschise la BRD, scopul şi natura relaţiei de afaceri cu BRD.

În cazul în care nu vei da curs solicitării de actualizare a datelor, aplicând dispozițiile Condițiilor Generale Bancare, avem dreptul de a rezilia contractul încheiat cu tine. Acest lucru însă se va întâmpla în etape: în prima fază, nu vei mai putea contracta alte produse și servicii din oferta băncii, urmând ca mai apoi, accesul la conturile tale să fie restricționat iar în final, produsele deținute să fie închise*. De asemenea, în cazul în care în conturile tale există un sold pozitiv, vei avea dreptul de a-l solicita, în termen de maximum 5 ani de la închiderea conturilor.

*Anexa 1 - Termene de închidere a principalelor produse și servicii

Pentru că ne dorim să facem acest proces cât mai ușor de parcurs chiar și pentru clienții aflați în străinătate, suntem în curs de dezvoltare a unei soluții online.

Până la implementarea acesteia însă, te rugăm să apelezi serviciul Contact Center la numerelele de telefon 021.302.61.61, Tel Verde-0800.803.803,*BANCA (*22622) pentru a ne explica situația ta și a găsi împreună o soluție care să te ajute să finalizezi actualizarea datelor.

Da, datele cu caracter personal pot fi actualizate și de o altă persoană însă doar în anumite condiții și în baza unor documente suplimentare. În situația în care un client este reprezentat în relația cu banca de o altă persoană, care acționează ca mandatar, curator, tutore sau în orice altă calitate, este necesar să prezinte un document oficial care certifică această calitate. 

În momentul în care este necesar să realizezi actualizarea periodică a datelor, vei fi informat din timp. Vom avea grijă să îți transmitem o notificare prin email/ SMS/ Inbox MyBRD, motiv pentru care te rugăm să verifici periodic mesajele primite din partea băncii. De asemenea, poți fi contactat și telefonic sau poți fi informat chiar de colegii din agențiile BRD, în cadrul interacțiunilor cu aceștia. Însă, este foarte important să soliciți chiar tu băncii actualizarea datelor, în cazul în care au apărut modificări ale acestora și într-un timp cât mai scurt pentru a te asigura că vei putea primi informații și actualizări din partea băncii.