Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

APLICAȚIA DE MOBILE BANKING MYBRD MOBILE, VOTATĂ PRODUSUL ANULUI

23 May 2019

Aplicația de mobile banking a BRD, MyBRD Mobile, a primit distincția pentru ”Produsul Anului”, în cadrul Galei “Votat produsul anului”, aflată la cea de-a zecea ediţie în România.

Desemnarea produselor câștigătoare s-a realizat pe baza unui studiu de piață realizat de Exact Business Solutions, consumatorii evaluând produsele din perspectiva atractivității, gradului de inovare și a satisfacției. Cercetarea a fost realizată pe un eșantion de 4.800 de consumatori din România, în perioada martie-aprilie 2019.

Îmbogățită cu două noi funcționalități, agregatorul de conturi ContAll și Instant Top Up, aplicația MyBRD Mobile a reunit majoritatea voturilor publicului, în cadrul cercetării realizate de organizatori.

 

Funcționalitate unică în România până în acest moment, ContAll îi permite oricărui utilizator al aplicației MyBRD Mobile să aibă acces, într-un singur loc, la informații în legătură cu conturile și produsele deținute atât la BRD, cât și la alte bănci: conturi curente, credite și carduri de credit, depozite la termen și conturi de economii, soldul, precum și  istoricul tranzacțiilor realizate. În acest moment, ContAll agregă informații din conturile deținute la opt instituții bancare din România - BRD, BCR, ING, Raiffeisen, Banca Transilvania, Alpha Bank, UniCredit Bank, CEC Bank și una din străinătate - Société Générale.

Instant Top Up permite transferul în timp real în contul BRD al banilor din conturile deschise la alte bănci. Transferul se realizează în același mod ca o plată e-commerce, prin intermediul unui card bancar de debit, în lei, emis de o bancă din România. Valoarea maximă care poate fi transferată lunar în contul BRD, din conturile deschise la alte bănci, este de 30.000 de lei, în maximum 5 tranzacții. De asemenea, clientul poate alege ca transferul să aibă loc cu o anumită recurență.

„Studiem tendințele de pe piață și adaptăm serviciul nostru nevoilor utilizatorilor, care devin mereu mai diverse, în pas atât cu evoluția tehnologică, cât și cu complexitatea în creștere a relațiilor sociale”,  spune Bogdan Brăslașu, Director, Digital și Omnichannel, BRD.

 

BRD - Groupe Société Générale are o reţea de 723 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,4 milioane de carduri şi o reţea de acceptare de aproximativ 27 000 POS-uri şi mai mult de 1 600 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii martie 2019, de 54,4 mld RON.
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 147.000 de angajaţi în 67 de ţări şi peste 31 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:
    • Retail banking în Franţa
    • Retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurări
    • Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori.
www.brd.ro; facebook 

 

Articole asemănătoare

REZULTATELE GRUPULUI BRD PENTRU PRIMUL TRIMESTRU AL ANULUI 2024

REZULTATELE GRUPULUI BRD PEntru PRIMUL TRIMESTRU AL ANULUI 2024: PERFORMANȚĂ DINAMICĂ PE TOATE LI...

află detalii

Modificări importante ale produselor și serviciilor oferite de BRD

Continuând strategia de simplificare a ofertei destinate persoanelor fizice și totodată de digitaliz...

află detalii