Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

BRD îi provoacă pe pasionații de lectură din Craiova să descopere noi experiențe și universuri la Caravana Gaudeamus

01 Mar 2017

Târgul de carte are loc în perioada 1-5 martie la Teatrul Marin Sorescu
Banca este partenerul acestui proiect cultural pentru al treilea an consecutiv

Craiova, 1 martie 2017


      Dacă fiecare cuvânt ar cântări cât un pas și fiecare paragraf ne-ar purta cu el până la următoarea oprire a unui tren, dacă fiecare capitol ne-ar duce în zbor către un nou continent... Atunci prin câte universuri ne-am plimba azi? BRD – Groupe Société Générale invită pasionații de lectură din Craiova să exploreze noi lumi, să trăiască experiențe inedite și să se descopere așa cum nu au mai făcut-o până acum la Caravana Gaudeamus, care are loc în perioada 1-5 martie în foaierul Teatrului Marin Sorescu.

      Hotspotul cultural BRD din cadrul târgului de carte, amenajat la etajul locației, se prezintă ca un labirint expoziţional care reunește proiectele culturale și educaționale susținute de BRD, spunând poveștile tinerei generații de creatori de conținut valoros: actori, muzicieni, fotografi, jurnaliști.
     

      „BRD este pentru al treilea an consecutiv partener principal al Caravanei Gaudeamus, ca parte a platformei de educație și cultură pe care banca o dezvoltă prin sprijinirea proiectelor de impact și a tinerilor artiști. Revenim cu mare drag la Craiova, unde găsim de fiecare dată un public foarte receptiv la experiențe noi, pe care îl așteptăm și anul acesta cu mic, cu mare la standul nostru, pentru a descoperi surprizele pe care i le-am pregătit”, a declarat Radu Neagoe, Directorul executiv al BRD – Groupe Société Générale Craiova.

      BRD îi așteaptă pe craioveni la Caravana Gaudeamus cu un labirint de oglinzi în care aceștia se pot privi sau fotografia din unghiuri diferite, sugerând descoperirea de sine pe care o aduce lectura. Vizitatorii vor fi ghidați de doi tineri actori care le vor povesti despre proiectele BRD și Scena9 și care îi vor iniția în experiențele de la stand. Copiii vor avea și ei parte de surprize în câteva zone de interacțiune în care vor putea simți la nivel tactil povești mereu fascinante precum Micul Prinț sau Alice în Țara Minunilor.

      Vizitatorii pot găsi în stand 2 volume care regrupează unele dintre cele mai bune exemple de jurnalism modern. Prin Superscrieri, banca a sprijinit autorii de non-ficțiune să construiască proiecte jurnalistice pe tema sistemului de învățământ preuniversitar de stat din România, iar Ai niște timp de vânzare? este o colecție a celor mai bune materiale despre timp de pe Scena9 (www.scena9.ro), platforma de jurnalism modern susținută de BRD.

      „Lectura ne alimentează setea de aventuri și pofta de a descoperi lucruri noi, iar BRD își propune să le faciliteze clienților accesul la universurile pe care aceștia doresc să le exploreze și la experiențe speciale care îi ajută să se dezvolte”, a adăugat Radu Neagoe, directorul BRD – Groupe Société Générale Craiova.

      După Craiova, BRD va fi prezentă anul acesta, în cadrul Caravanei Gaudeamus, și în alte două orașe din țară: Cluj-Napoca (5-9 aprilie) și Oradea (10-14 mai).
###

 

Despre  BRD – Groupe Société Générale


BRD Groupe Société Générale este o bancă universală care oferă servicii atât persoanelor fizice, cât și companiilor și face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare.

Ca actor în societate, BRD investește în cultură, educație și sport, sprijinind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. Cultura reprezintă un pilon esențial de dezvoltare a societății, BRD încurajând în această direcție proiecte culturale inovatoare, care să fie recunoscute și apreciate de tineri. Sub această viziune a fost creată Scena9, o platformă tânără de jurnalism cultural care oferă zilnic instrumente de orientare pe harta lumii culturale, și sunt susținute inițiative de teatru, film, artă vizuală contemporană sau muzică clasică, conturând astfel universul implicării băncii în cultură.

 

Articole asemănătoare