Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
Atenție la noua tipologie de fraudă de tip spoofing, ce presupune utilizarea frauduloasa a numerelor de telefon asociate BRD. Persoane care pretind că sunt angajați ai băncii falsifică, cu ajutorul unor softuri, numerele de telefon asociate cu BRD (ex: TelVerde sau numerele de urgență carduri ), în cadrul unor apeluri telefonice în care se solicită date personale sau confidențiale. Este important să nu dați curs unor solicitări de divulgare date confidențiale, indiferent de pretextul invocat de apelant. Rămâi vigilent și raportează-ne imediat situațiile suspecte accesând serviciul MyBRD Contact.
×Economisire și investiții
Economisire și investiții
Noutăţi
Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Anunţuri de mentenanţă
Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Scena 9
Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Școala 9
Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Mindcraft Stories
Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Drumul banilor
Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Filialele şi societăţi asociate
Contact Investitori
Cultura
Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Educatie
Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Sport
Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Mediu
Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Societate civilă
Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Lumea 9
Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Mindcraft Academy
Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Descoperă
Cunoaşte
Online trading
Echipa noastră
Alte informaţii
SMS banking
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Află detalii »Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Află detalii »Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Află detalii »Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Află detalii »Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Află detalii »Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Află detalii »Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Află detalii »Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Află detalii »Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Află detalii »Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Află detalii »Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Află detalii »Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Află detalii »Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Află detalii »Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Află detalii »01 Mar 2017
Târgul de carte are loc în perioada 1-5 martie la Teatrul Marin Sorescu
Banca este partenerul acestui proiect cultural pentru al treilea an consecutiv
Craiova, 1 martie 2017
Dacă fiecare cuvânt ar cântări cât un pas și fiecare paragraf ne-ar purta cu el până la următoarea oprire a unui tren, dacă fiecare capitol ne-ar duce în zbor către un nou continent... Atunci prin câte universuri ne-am plimba azi? BRD – Groupe Société Générale invită pasionații de lectură din Craiova să exploreze noi lumi, să trăiască experiențe inedite și să se descopere așa cum nu au mai făcut-o până acum la Caravana Gaudeamus, care are loc în perioada 1-5 martie în foaierul Teatrului Marin Sorescu.
Hotspotul cultural BRD din cadrul târgului de carte, amenajat la etajul locației, se prezintă ca un labirint expoziţional care reunește proiectele culturale și educaționale susținute de BRD, spunând poveștile tinerei generații de creatori de conținut valoros: actori, muzicieni, fotografi, jurnaliști.
„BRD este pentru al treilea an consecutiv partener principal al Caravanei Gaudeamus, ca parte a platformei de educație și cultură pe care banca o dezvoltă prin sprijinirea proiectelor de impact și a tinerilor artiști. Revenim cu mare drag la Craiova, unde găsim de fiecare dată un public foarte receptiv la experiențe noi, pe care îl așteptăm și anul acesta cu mic, cu mare la standul nostru, pentru a descoperi surprizele pe care i le-am pregătit”, a declarat Radu Neagoe, Directorul executiv al BRD – Groupe Société Générale Craiova.
BRD îi așteaptă pe craioveni la Caravana Gaudeamus cu un labirint de oglinzi în care aceștia se pot privi sau fotografia din unghiuri diferite, sugerând descoperirea de sine pe care o aduce lectura. Vizitatorii vor fi ghidați de doi tineri actori care le vor povesti despre proiectele BRD și Scena9 și care îi vor iniția în experiențele de la stand. Copiii vor avea și ei parte de surprize în câteva zone de interacțiune în care vor putea simți la nivel tactil povești mereu fascinante precum Micul Prinț sau Alice în Țara Minunilor.
Vizitatorii pot găsi în stand 2 volume care regrupează unele dintre cele mai bune exemple de jurnalism modern. Prin Superscrieri, banca a sprijinit autorii de non-ficțiune să construiască proiecte jurnalistice pe tema sistemului de învățământ preuniversitar de stat din România, iar Ai niște timp de vânzare? este o colecție a celor mai bune materiale despre timp de pe Scena9 (www.scena9.ro), platforma de jurnalism modern susținută de BRD.
„Lectura ne alimentează setea de aventuri și pofta de a descoperi lucruri noi, iar BRD își propune să le faciliteze clienților accesul la universurile pe care aceștia doresc să le exploreze și la experiențe speciale care îi ajută să se dezvolte”, a adăugat Radu Neagoe, directorul BRD – Groupe Société Générale Craiova.
După Craiova, BRD va fi prezentă anul acesta, în cadrul Caravanei Gaudeamus, și în alte două orașe din țară: Cluj-Napoca (5-9 aprilie) și Oradea (10-14 mai).
###
Despre BRD – Groupe Société Générale
BRD Groupe Société Générale este o bancă universală care oferă servicii atât persoanelor fizice, cât și companiilor și face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare.
Ca actor în societate, BRD investește în cultură, educație și sport, sprijinind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. Cultura reprezintă un pilon esențial de dezvoltare a societății, BRD încurajând în această direcție proiecte culturale inovatoare, care să fie recunoscute și apreciate de tineri. Sub această viziune a fost creată Scena9, o platformă tânără de jurnalism cultural care oferă zilnic instrumente de orientare pe harta lumii culturale, și sunt susținute inițiative de teatru, film, artă vizuală contemporană sau muzică clasică, conturând astfel universul implicării băncii în cultură.
Articole asemănătoare
REZULTATELE GRUPULUI BRD ÎN PRIMUL SEMESTRU AL ANULUI 2024:
DINAMICĂ COMERCIALĂ remarcabilă ce determină UN impact financiar POzITiV Comunicat de presă ...
BRD LANSEAZĂ CANALUL DE VÂNZARE ONLINE PENTRU CREDITELE APIA DESTINATE MICILOR FERMIERI
Continuând politica de susținere a sectorului agricol si parteneriatul său cu APIA, BRD pune la disp...
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate.
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate. Termenii și condițiile Hartă site Setări de confidențialitate
Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente cardului tau (numar card, data expirarii, cod de securitate sau PIN), nici telefonic si nici pe e-mail sau SMS.
Aceste date confidentiale se vor folosi doar in momentul autentificarii in aplicatia de internet banking sau in momentul efectuarii unei plati cu cardul bancar.
In acelasi timp, daca observi un aspect diferit de cel obisnuit al aplicatiei MyBRD Net sau un comportament pe care nu l-ai mai intalnit (ex. Un mesaj de notificare ca pagina este indisponibila si esti invitat sa te reautentifici sau sa iti resincronizezi dispozitivul token), opreste imediat procesul de autentificare si te rugam sa ne contactezi de urgenta prin MyBRD Contact la tel: 021 302 6161.
Intotdeauna alaturi de tine,
Banca ta. Echipa ta