Formular de căutare

Ultimele noutati

06.03.2019

BRD lansează o nouă funcționalitate a aplicației sale mobile: Instant Top-Up

Noua funcționalitate permite transferul în timp real în contul BRD al banilor din conturile deschise la alte bănci. Transferul se realizează în același mod ca o plată e-commerce, prin intermediul unui card bancar de debit, în lei, emis de o bancă din România.

Valoarea maximă care poate fi transferată lunar în contul BRD, din conturile deschise la alte bănci, este de 30.000 de lei, în maximum 5 tranzacții. De asemenea, clientul poate alege ca transferul să aibă loc cu o anumită recurență.

Transferul este instant și gratuit. BRD nu percepe niciun comision pentru acest tip de operațiune.

Instant Top-up este a doua funcționalitate lansată de Digital Hub-ul BRD, după agregatorul de conturi ContAll.  Funcționalitate unică în România până în acest moment, ContAll îi permite oricărui utilizator al aplicației MyBRD Mobile să aibă acces, într-un singur loc, la informații în legătură cu conturile și produsele deținute atât la BRD, cât și la alte bănci: conturi curente, credite și carduri de credit, depozite la termen și conturi de economii, soldul, precum și  istoricul tranzacțiilor realizate. În acest moment, ContAll agregă informații din conturile deținute la opt instituții bancare din România - BRD, BCR, ING, Raiffeisen, Banca Transilvania, Alpha Bank, UniCredit Bank, CEC Bank și una din străinătate - Société Générale.

”Crearea Digital Hub-ului și modul de lucru Agile ne permit să aducem mai repede în piață functionalități noi. Pornind de la vizualizarea tuturor conturilor, indiferent de bancă, clienții au acum posibilitatea de   a-și aduce banii instant dintr-o altă bancă în contul lor de la BRD. Scopul nostru este să le oferim clienților  libertatea de a alege aplicația preferată de unde să tranzacționeze, indiferent de bancă, ceea ce îi pregătește și educă pentru experiența PSD2”, a spus Bogdan Brăslașu, Director Digital și Omnichannel, BRD.

BRD are un stoc de 1,6 milioane de contracte de banking digital și a ”semnat” mai multe premiere pentru sistemul bancar. Banca se numără printre inițiatorii tehnologiei contactless în România, a derulat primul pilot al tehnologiei NFC din sistemul bancar românesc, a oferit funcționalități inovatoare pentru serviciul mobile banking (split the bill, transferul de bani către un număr de telefon, transferul de bani între două telefoane mobile prin simpla atingere, agregatorul de conturi). În 2018, clienții băncii au realizat peste 7 milioane de tranzacții mobile și online.

Articole asemănătoare

APLICAȚIA DE MOBILE BANKING MYBRD MOBILE, VOTATĂ PRODUSUL ANULUI

23.05.2019

Aplicația de mobile banking a BRD, MyBRD Mobile, a primit distincția pentru ”Produsul Anului”, în ca...

află detalii

BRD OPREȘTE TEMPORAR SISTEMUL INFORMATIC DE CARDURI, PENTRU MODERNIZARE

08.05.2019

Comunicat de presă București, 8 mai 2019   În noaptea de duminică, 12 mai 2019, spre l...

află detalii

Află totul despre comisioanele pe care le-ai plătit în ultimele 12 luni

06.05.2019

Fie că este vorba de contul curent, de cel aferent cardului de credit sau de contul de economii desc...

află detalii

REZULTATELE GRUPULUI BRD în PRIMUL TRIMESTRU AL ANULUI 2019: PERFORMANȚĂ COMERCIALĂ ROBUSTĂ

03.05.2019

Principalele tendințe comerciale și indicatori financiari ai BRD Groupe Société Générale la 31 marti...

află detalii