Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
Atenție la noua tipologie de fraudă de tip spoofing, ce presupune utilizarea frauduloasa a numerelor de telefon asociate BRD. Persoane care pretind că sunt angajați ai băncii falsifică, cu ajutorul unor softuri, numerele de telefon asociate cu BRD (ex: TelVerde sau numerele de urgență carduri ), în cadrul unor apeluri telefonice în care se solicită date personale sau confidențiale. Este important să nu dați curs unor solicitări de divulgare date confidențiale, indiferent de pretextul invocat de apelant. Rămâi vigilent și raportează-ne imediat situațiile suspecte accesând serviciul MyBRD Contact.
×Economisire și investiții
Economisire și investiții
Noutăţi
Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Anunţuri de mentenanţă
Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Scena 9
Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Școala 9
Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Mindcraft Stories
Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Drumul banilor
Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Filialele şi societăţi asociate
Contact Investitori
Cultura
Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Educatie
Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Sport
Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Mediu
Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Societate civilă
Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Lumea 9
Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Mindcraft Academy
Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Descoperă
Cunoaşte
Online trading
Echipa noastră
Alte informaţii
SMS banking
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Află detalii »Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Află detalii »Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Află detalii »Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Află detalii »Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Află detalii »Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Află detalii »Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Află detalii »Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Află detalii »Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Află detalii »Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Află detalii »Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Află detalii »Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Află detalii »Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Află detalii »Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Află detalii »24 Nov 2016
BRD – Groupe Société Générale lansează, în parteneriat cu Mastercard, cardurile de credit Standard și Gold. Acestea încorporează cel mai complex sistem de rate din România, menit să răspundă celor mai variate nevoi de consum și marchează totodată lansarea globală a serviciului Mastercard – Plata în rate. Printre caracteristicile de bază ale noului card se numără:
De asemenea, cardurile de credit BRD oferă și beneficii suplimentare:
Consumatorii care aleg, până la finalul lunii ianuarie 2017, cardul de credit BRD beneficiază de 18 rate fără dobândă oriunde în lume, comision de acordare 0, comision de administrare 0 în primul an și intră automat în tragerea la sorți pentru premiul în valoare de 15.000 de euro cash, dacă au folosit cardul de credit pentru cumpărături de minimum 1.000 lei.
„Piața cardurilor de credit este una dintre cele mai dinamice din gama produselor dedicate segmentului retail - persoane fizice, iar BRD a avut până acum o prezență relativ redusă pe această piață. Pentru că suntem unul dintre liderii pieței de carduri, ne-am dorit dintotdeauna să ne completăm oferta cu un card de credit inovator, polivalent, flexibil, care să răspundă nevoilor de zi cu zi ale consumatorilor. Și iată că suntem acum în măsură să oferim, alături de Mastercard, unul dintre cele mai bune carduri de credit de pe piața românească", a declarat Gheorghe Marinel, Directorul General Adjunct, Retail și IMM, al BRD.
„Am conceput un produs bancar care se poziționează mai degrabă în zona de lifestyle decât în zona de produs de nevoi. Folosit corect, cardul de credit are menirea să completeze și să îmbunătățească stilul de viață al clienților noștri, facilitându-le accesul la beneficiile unice pe care produsul le oferă și, în același timp, punându-le la dispoziție soluții flexibile pentru o mai bună administrare a bugetului personal, prin intermediul sistemelor de rate și a ofertei de refinanțare”, a precizat Gabriela Simion, Director Executiv, Marketing și Managementul produselor, BRD. „Am fost atenți la aspectele care pot îmbunătăți experiența clientului cu banca, și de aceea clienții noștri vor primi cardul acasă sau la birou, îl vor activa prin intermediului unui cod PIN primit prin SMS, în timp ce plățile online vor beneficia de sistemul 3D Secure cu parolă dinamică pentru un plus de confort și siguranță”, a mai adăugat Simion.
Serviciul Mastercard – Plata în rate a fost conceput pentru a le oferi deținătorilor de carduri un control superior, mai multă transparență și o extensie a capacității de cumpărare, asigurându-le în același timp o experiență de plată rapidă, simplă și sigură, oriunde în lume Mastercard – Plata în rate este acceptat. Pe lângă România, serviciul va fi implementat în anumite piețe europene în primul trimestru al anului viitor, urmând ca baza de acceptare să fie extinsă ulterior pe parcursul anului 2017.
“Suntem mândri să vedem România implementând, în premieră internațională, o nouă soluție de plată cu cardul, concepută în jurul ideii de flexibilitate și creștere a puterii de cumpărare a consumatorilor. Le mulțumim partenerilor noștri de la BRD pentru că ne sunt din nou alături, recunoscând inovația și beneficiile serviciului Mastercard – Plata în rate, precum și FF Group România, proprietarul primului lanț de magazine înrolate în acest serviciu, respectiv rețelele Nike, Collective, Calvin Klein Jeans, Kix și Follie Follie. Noua opțiune le va permite consumatorilor să beneficieze de condiții și avantaje neegalate în piața din România, în materie de control, transparență și accesibilitate, cât și o experiență de plată unică la nivel global, pionierată chiar în țara noastră”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager, România, Mastercard.
***
Despre BRD
BRD - Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor. BRD - Groupe Société Générale are 2,2 milioane de clienţi activi şi operează o reţea de 812 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,2 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de aproximativ 27 000 POS-uri şi mai mult de 1 500 ATM-uri. Cu operaţiuni de factoring de 921 milioane de euro în 2015, BRD este liderul pieţei de factoring din România. Activele totale ale băncii erau, la 30 septembrie 2016, de 49 mld RON.
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 145 000 de angajaţi în 66 de ţări şi 31 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:
Retail banking în Franţa
Retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurări
Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori.
Despre Mastercard
Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: @MastercardNews, participati la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction șiînregistrați-vă pentru cele mai noi știri.
***
Articole asemănătoare
Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A.
Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A....
REZULTATELE GRUPULUI BRD LA FINALUL PRIMELOR 9 LUNI ALE ANULUI 2024
ACTIVITATE COMERCIALĂ DINAMICĂ, CONTRIBUȚIE CU IMPACT PENTRU ECONOMIE Comunicat de presă B...
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate.
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate. Termenii și condițiile Hartă site
Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente cardului tau (numar card, data expirarii, cod de securitate sau PIN), nici telefonic si nici pe e-mail sau SMS.
Aceste date confidentiale se vor folosi doar in momentul autentificarii in aplicatia de internet banking sau in momentul efectuarii unei plati cu cardul bancar.
In acelasi timp, daca observi un aspect diferit de cel obisnuit al aplicatiei MyBRD Net sau un comportament pe care nu l-ai mai intalnit (ex. Un mesaj de notificare ca pagina este indisponibila si esti invitat sa te reautentifici sau sa iti resincronizezi dispozitivul token), opreste imediat procesul de autentificare si te rugam sa ne contactezi de urgenta prin MyBRD Contact la tel: 021 302 6161.
Intotdeauna alaturi de tine,
Banca ta. Echipa ta