Formular de căutare

Pentru fiecare tip de card există atât un minim cât şi un maxim pe care îl poţi lua. Ca o condiție generală, linia de credit acordată este de 6 venituri nete lunare. Pentru Cardul de Credit Standard, suma minimă acordată este de 1.000 de lei, iar limita maximă este de 25.000 de lei. Pentru Cardul de Credit Gold, suma minimă acordată este de 5.000 de lei, iar limita maximă este de 60.000 de lei.
Pentru Cardul de Credit Standard poţi avea 10 tranzacţii şi un total maxim de 8.000 de lei, iar pentru Cardul de Credit Gold poţi avea tot 10 tranzacţii şi un total de 15.000 de lei.
Poţi efectua 10 tranzacţii de maximum 4.000 de lei pe zi cu Cardul de Credit Standard şi 10 tranzacții de maximum 8.000 de lei pe zi cu Cardul de Credit Gold.
Durata de valabilitate a cardului de credit este de 4 ani.
Da. Poţi beneficia de maxim 4 carduri suplimentare.
Bineînţeles. Cardul o să îţi fie livrat la adresa de domiciliu sau, în condiţii speciale, poate fi ridicat din sucursale.
Poţi selecta direct la POS-ul comerciantului (dacă opţiunea de rate este disponibilă la terminal), prin selectarea numărului de rate dorit sau prin contactarea serviciului MyBRD Contact, ulterior efectuării tranzacţiei (numai pentru tranzacţiile efectuate în cadrul ciclului tranzacţional curent).
Atât tranzacţiile la comercianţi efectuate în România, cât şi cele internaţionale pot fi transformate în rate egale cu dobândă zero.
Oferta standard este de 6 rate cu dobândă zero, pentru tranzacții de minim 200 de lei. În perioadele de campanie, numărul de rate cu dobândă zero este extins și anunțat pe pagina principală. În general, ratele se extind până la 12, 24, 36 sau 40 de rate, în funcție de campanie și partener.
Orice cumul de cumpărături (sau cumpărătură) din ciclul tranzacţional curent cu o valoare mai mare de 200 de lei, poate fi returnat în rate lunare egale pe o perioadă de 12, 18, 24, 30 sau 36 de luni cu o dobândă anuală de 16,9% Pentru a beneficia de acest serviciu, trebuie contactat MyBRD Contact cu cel mult 2 zile înainte de data scadentă.
Prin MyBRD Contact poţi solicita transferul unei sume de bani (minimum 500 de lei) din limita de credit într-un cont curent deschis pe numele tău la orice bancă din România si să rambursezi suma astfel transferată în 6, 12, 18, 24, 30 sau 36 de luni, beneficiind şi de o dobândă redusă la 16.9% pe an. Poţi opta pentru Bani prin Telefon dacă:
  • au trecut minimum 6 luni de la data aprobării cardului tău
  • nu ai înregistrat întârzieri la plată
Perioada de graţie cu dobânda zero este de până la 55 de zile, dacă se achită integral suma utilizată la data scadenţei (fără ratele scadente în viitor).
Din ziua zero ai la dispoziţie 30 de zile pentru cumpărături. Câte vrei tu. În ziua 30 se emite extrasul de cont. Din momentul emiterii extrasului de cont ai la dispoziţie 25 de zile pentru rambursare până în data scadenței de plată.
Se calculează dobânda anuală de ROBOR 3M +26%, în cazul în care se va depăşi perioada de graţie.
Nu se percepe comision pentru retragerile de numerar de pe cardul de credit.
3,5% x (sold debitor principal + rate scadente fără dobândă) + 100% dobândă + 100% ratele scadente cu dobândă (daca este cazul) + 100% penalităţi pentru rambursare întârziată (dacă este cazul) + 100% suma reprezentând depăşirea limitei de credit (dacă este cazul) + 100% suma min. de plată din extrasul precedent (în cazul în care nu a fost plătită), min. 20 lei.
Sumele incluse în Planul de Rate Egale pot fi rambursate anticipat, contactând MyBRD Contact în două modalităţi:
  • Rambursare anticipată totală;
  • Rambursare anticipată parţială.
Pentru rambursările anticipate NU se percepe comision de rambursare anticipate.
Rambursarea anticipată totală sau parţială poate fi facută indiferent de suma rămasă de plată.
În cazul în care sumele alimentate depăşesc valoarea liniei de credit utilizate, poţi folosi suma pentru reîntregirea liniei de credit pe măsura utilizării acesteia.
De obicei, când banca îţi generează un nou card (de credit sau debit), codul PIN vine într-un plic. BRD este una dintre primele bănci care implementează serviciul PIN prin SMS, care înlocuieşte plicul cu un SMS de la bancă.
Poţi cere o regenerare de PIN prin MyBRD Contact sau în Agenţia BRD. După ce PIN-ul va fi disponibil, vei primi un SMS prin care eşti anunţat că poţi trimite codul de indentificare* prin SMS. Vei primi noul PIN la câteva secunde după trimiterea codului. PIN-ul regenerat se transmite în maximum 24 de ore de la solicitare. Codul de identificare este unic pentru fiecare client şi este format din: ultimele 4 cifre din numărul de card şi ultimele 4 cifre din CNP, fără spaţii sau simboluri.
Extrasul de cont se emite lunar, poate fi transmis în format electronic, prin poşta sau eliberat în agenţie. Poţi opta pentru una din cele 4 date disponibile pentru emiterea extrasului de cont : 4, 11, 18 sau 25 ale lunii.
Activitatea cardului de credit – tranzacţii cash, POS, planuri de rate- va fi disponibilă spre vizualizare în MyBRD Net.
Poţi bloca imediat un card pierdut sau furat printr-un apel telefonic la MyBRD Contact.
Proprietarul cardului nu este responsabil pentru tranzacţiile efectuate cu un card pierdut, după ce acesta a fost raportat.
Pentru Cardul de Credit Standard, asigurarea de călătorie este opţională, în urma sumei de 45 de lei/ an. Valabilitatea asigurării este de 1 an de zile, în care se pot efectua călătorii multiple de maxim 30 zile în scop turistic şi de business. Titularul cardului de credit este în postura de asigurat, iar beneficiarii acestei asigurări sunt atât posesorii cardului, cât şi membrii familiei deţinătorului (este exclus riscul de deces)

CE ACOPERĂ ACEASTĂ ASIGURARE ŞI UNDE?
  • Întreaga lume, cu excepţia României, ţării de cetăţenie şi ţării de reşedinţă pentru Cheltuieli Medicale de Urgență 24h, Sporturi de Sezon şi Family Cover;
  • România, pentru Storno- Anularea călătoriei/vacanţei;
  • Europa, pentru Răspunderea Civilă.
Pentru Cardul de Credit Gold, asigurarea de călătorie este inclusă şi gratuită. Valabilitatea asigurarii este de 1 an de zile, în care se pot efectua călătorii multiple de max 30 zile în scop turistic şi de business. Titularul cardului de credit este în postura de asigurat, iar beneficiarii sunt asiguraţii, respectiv membrii familiei deţinătorului de card de credit Gold dacă au calitatea de asigurat.

CE ACOPERĂ ACEASTĂ ASIGURARE ŞI UNDE?
  • Întreaga lume, cu excepţia României, ţării de cetăţenie şi ţării de reşedinţă pentru Cheltuieli Medicale de Urgență 24H, Sporturi de Sezon şi Family Cover;
  • România, pentru Storno- Anularea călătoriei/vacanţei;
  • Europa, pentru Răspunderea Civilă.
card
Mesajul dumneavoastră a fost trimis.

Toate câmpurile marcate cu * sunt obligatorii!


BRD

Condițiile de desfășurare campanie "Duși cu cardul" - Altex și Media Galaxy

Mecanismul de functionare a programelor de rate si detalii privind perioada de gratie sunt disponibile aici

* rate fără dobândă pentru sume de peste 200 de lei

Exemplu reprezentativ pentru o linie de credit atașată cardului de credit Standard, în valoare de 5.000 lei, perioadă de creditare 48 de luni; dobândă variabilă 23% + ROBOR la 3 luni (valoare ROBOR la 14.02.2019: 3,15%), dobândă anuală efectivă (DAE): 30,99% p.a., comision administrare card: 50 lei / an, valoarea totală plătibilă: 10.433,70 lei.

Exemplu reprezentativ pentru o linie de credit atașată cardului de credit Gold, în valoare de 20.000 lei, perioadă de creditare 48 luni; dobândă variabilă 23% + ROBOR la 3 luni (valoare ROBOR la 14.02.2019: 3,15%), dobândă anuală efectivă (DAE): 30,62% p.a., comision administrare card: 150 lei / an, valoarea totală plătibilă: 41.534,24 lei.

Oferta standard este de 6 rate cu dobândă 0, pentru tranzacții mai mari de 200 de lei. Pentru refinanțare oferta standard este de 36 de rate cu dobândă 16.9% p.a.

Ghidul comisioanelor pentru persoane fizice
Tarife și comisioane