MyBRD Contact

Serviciu ce îţi permite realizarea rapidă a operaţiunilor curente prin telefon.

Flexibilitate

o gamă largă de operaţiuni prin telefon

Economie

comisioane reduse faţă de cele aplicate la ghişeu

Disponibilitate

non-stop

Gratuitate

abonament gratuit

Ce îţi oferă?

Contacteaza serviciul MyBRD Contact şi poţi:

- Obţine informaţii cu privire la: produsele şi serviciile deţinute, sumele sosite prin Western Union şi cele mai apropiate unităţi pentru ridicarea acestora, ofertă de produse şi servicii a băncii;
- Realiza preacceptări de credit şi programa întâlniri cu un consilier de clientelă;
- Subscrie pentru diferite produse şi servicii.


Tipuri de operaţiuni

Non-stop: Consulţi soldul conturilor, afli lista ultimelor 10 operaţiuni (5 debitoare şi 5 creditoare) efectuate, soliciţi blocarea cardului în cazul pierderii/furtului, dar şi deblocarea lui.

Disponibile între orele 08:00-22:00: Faci viramente intra şi interbancare, plăteşti facturi, constitui şi lichidezi depozite la termen, primeşti extrasul de cont prin e-mail.

Comisioane

Vezi lista de comisioane  descarcă