Formular de căutare

Instrucțiuni ÎNROLARE SMARTBOT

Instrucțiuni Configurare ÎNROLARE SMARTBOT SMARTTEL

Pentru a putea primi mesaje din partea Băncii în aplicația Viber, trebuie să parcurgi următorii pași:

1. Trebuie să ai aplicația Viber instalată cu un cont creat pentru numărul de telefon declarat Băncii. NU vei primi mesaje pe un cont de Viber asociat cu un alt număr de telefon decât cel declarat în relație cu Banca.

2. Deschizi aplicația Viber și apeși iconița denumită „More” din dreapta jos a ecranului aplicației:

3. În ecranul care se deschide vei apăsa pe iconița ce simbolizează un „cod QR” din dreapta sus a ecranului:

4. Se deschide un ecran asemănător cu cel de mai jos în care va trebui să scanezi codul QR furnizat de Bancă:

5. Incadreză folosind camera telefonului codul QR primit de la bancă în cadranul din ecranul de mai sus:

6. Scanarea se realizează automat și se va afișa pe ecran pagină principală a SmartBot-ului creat pentru Bancă (informațiile afișate în ecran vor fi personalizate cu cele furnizate de Bancă):

7. Apasă pe iconița din ecran denumită „Message” pentru a intra în ecranul de dialog cu SmartBot-ul Băncii:

8. La intrarea în ecran vei primi automat un mesaj de întâmpinare din partea Băncii prin care ți se va solicita validarea numărului de telefon (mesajul va fi furnizat de Bancă):

si un buton de confirmare:

Dacă butonul de mai sus nu este vizibil, trebuie să apeși pe iconița din dreapta jos a ecranului ce simbolizează o „Tastatură” și butonul redevine vizibil:

9. Apasă butonul de confirmare pentru a putea primi mesaje din partea Băncii. Un Pop-up de confirmare se va deschide pentru a te informa că urmează să partajezi numărul cu SmartBot-ul la care te-ai abonat:

10. Vei primi un mesaj de confirmare din partea Băncii că numărul a fost salvat și în continuare vei putea primi mesaje de interes din partea Băncii:

11. În cazul în care transmiți mesaje de la tastatură, fișiere media sau linkuri vei primi un mesaj automat din partea SmartBot-ului prin care vei fi informat că pentru a afla alte informații de la Bancă este necesar să contactezi Banca prin alte modalități:

 

12. În cazul în care decizi să te dezabonezi de la SmartBot-ul Băncii procesul de înrolare va trebui să fie reluat. Dezabonarea se poate realiza în felul următor: Pe ecranul telefonului ții apăsat peste denumirea SmartBot-ului, un meniu pop-up se afișează după câteva momente, selecteazi opțiunea „Delete chat”:

 

Un mesaj de confirmare de dezabonare se afișează iar tu trebuie să optezi pentru opțiunea „Delete and Unsubscribe” și SmartBot-ul va fi șters din lista de Chat a aplicației: