Formular de căutare

Întrebări frecvente BRD Office

Găsiți mai jos răspunsul celor mai frecvente întrebări referitoare la BRD @ffice:

Da, prin utilizarea aplicației BRD@ffice Mobile, aplicație disponibilă în Google Play/AppStore pentru dipozitive mobile având sistemele de operare iOS sau Android*. Aplicația BRD@ffice Mobile poate fi folosită pentru vizualizarea datelor de cont și semnarea tranzacțiilor inițiate prin site-ul BRD@ffice sau prin utilizarea aplicației MultiX.

* Cu acces la Google Play.

Pentru că BRD@ffice este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7*, transferurile intrabancare sunt procesate în timp real, in fiecare zi, pana la ora 21:30, inclusiv în zilele de weekend, în conformitate cu orele limită comunicate.

* cu excepția intervalului orar 1:30- 2:30 AM cand serviciul este oprit pentru mentenanță.

Desigur! Puteţi efectua plăţi către orice beneficiar, indiferent de banca la care acesta are deschis contul, cu condiţia respectării regimului valutar şi a cunoaşterii detaliilor minime pentru care transferul să poată fi efectuat, în funcţie de tipul transferului. Daca aveți nevoie de detalii suplimentare vă rugam să apelați serviciul suport Helpdesk Cash Management, folosind datele de contact afişate pe site.

Nu există un număr maxim de utilizatori desemnaţi.

Da, puteţi defini diferenţiat drepturile fiecărui utilizator prin completarea anexei BRD@ffice.

Da, accesând meniul RapoarteDOWNLOAD, selectati formatul (MT940/MT942/CSV/CAMT.053-XML/CAMT.052-XML), contul si data/perioada, așa cum puteți vedea în imaginea de mai jos.

Aceia dintre dumneavoastră care doresc să tipărească extrasele de cont pentru o perioadă pot să utilizeze meniul Tranzacții. În acest meniu, pentru a descarca un astfel de extras, trebuie să selectați numai contul IBAN și datele de început și de sfârșit ale intervalului pentru care se face selecția (De la data / Până la data), iar la final să acționați butonul OK, așa cum puteți vedea în imaginea de mai jos.

Pentru a obține extrasul de cont, este important să nu aplicați în meniul Tranzacții alte filtre în afara celor descrise mai sus. Data de sfârșit a intervalului selectat pentru extrasul de cont, va fi întotdeauna anterioara zilei curente, deoarece extrasul de cont se tipărește numai pentru zile încheiate, iar includerea operațiunilor în cursul zilei nu face obiectul extrasului de cont. Așadar, în zilele bancare, puteți selecta că data de sfârșit pentru extrasul de cont maxim data anterioara zilei curente, iar în zilele nebancare, data de sfârșit a intervalului pentru extrasul de cont poate fi maxim ziua dinaintea ultimei zile lucrătoare, indiferent daca aceasta este zi bancara sau nebancara.

Tipărirea extrasului de cont se vă face utilizând butonul Tipărire PDF, disponibil în meniul Tranzacții după selecție. Din fișierul PDF, raportul poate fi tipărit și la imprimantã. Nu se recomanda descărcarea extrasului de cont pentru mai mult de o lună printr-o singura selecție.

Puteți semna tranzacțiile din site-ul BRD@ffice sau din aplicația BRD@ffice Mobile, cu token-ul fizic sau cu M-Token (tokenul software mobil), în funcție de metoda de autentificare pe care o aveți.

Indiferent de modul în care semnați, aveți la dispoziție posibilitatea de a semna selectiv tranzacții multiple. Puteți regăși detalii în manualele publicate în BRD@ffice Mobile și/sau BRD@ffice site, ori apelând la serviciul suport.

Trebuie să apelați meniul Meniu RapoarteIstoric operațiuni, după care să selectați contul pentru care se va face căutarea sau să acționați direct butonul OK. Pentru a vizualiza starea unei tranzacții se va acționa link-ul din coloana Referință unica aplicație.

 

Trebuie sã vã înregistrati compania / companiile ca plătitor în submeniurile aferente: Plati în lei, Plati în valuta, Schimb valutar/Depozite, disponibile în meniul Plătitori.

Înregistrarea se face o singura data pentru fiecare companie plătitoare.

 

Aceasta opţiune vă permite sa gestionaţi baza de date a beneficiarilor în lista publică, de unde beneficiarii pot fi vizualizaţi de utilizatorii setaţi pe contractul respectiv sau în lista privată, listă care este vizualizabilă doar de utilizatorul care i-a creat.

Aplicaţia BRD@ffice permite utilizarea unei singure modalitâţi de autentificare pentru un utilizator, fie cu token fizic, fie cu M-Token.

Da, aplicația M-Token poate fi instalată pe mai multe dispozitive, dar vă rugam să vă asigurați că accesul la acestea se face doar de către utilizatorul autorizat. O licență M-Token cuparata poate fi instalată pe maxim 8 dispozitive diferite.

Da, pot fi importate mai multe tipuri de fișiere de plaţi, atât naționale în RON cât și internaționale. Informații suplimentare puteți obține de la serviciul suport Helpdesk Cash Management, folosind datele de contact afişate pe site.

Da, utilizatorii pot opta pentru modificarea modalității de autentificare și utilizarea noului M-Token. Daca doriți să vă modificați modalitatea de autentificare, vă rugam să luați legătură cu managerul dumneavoastră de clientelă.

Da, utilizatorii BRD@ffice Mobile care beneficiază de semnatură pot semna tranzacțiile iniţiate prin site-ul BRD@ffice sau MultiX și direct din aplicația instalată pe telefonul inteligent/tabletă.