Phone banking

Phone banking

Phone banking

MyBRD Contact este serviciul de phone banking oferit de BRD prin intermediul caruia o linie telefonica dedicata iti este pusa la dispozitie pentru asigurarea unei relatii simple si eficiente cu banca.

 

  • Consultarea automata a soldului si a istoricului operatiunilor efectuate, 24 h din 24, 7 zile din 7
  • Fara abonament si fara cost suplimentar al convorbirii telefonice
  • Obtinerea de informatii complete despre oferta de produse si servicii a bancii
  • Asistenta de specialitate in utilizarea produselor detinute
  • Economie de timp prin programarea directa a intalnirilor cu consilierul de clientela dedicat.

 

MyBRD Contact este solutia ideala pentru afacerea ta daca...
ai nevoie de informatii personalizate referitoare la conturile detinute in afara programului de lucru al unitatilor BRD. Este suficient sa apelezi serviciul Vocalis pentru a primi telefonic informatiile necesare.

Serviciul poate fi accesat printr-un simplu apel telefonic de luni pana duminica intre orele 8:00 - 22:00, la urmatoarele numere de telefon:

 
  • 0800 803 803 (TelVerde gratuit, apelabil numai in reteaua Romtelecom)
  • 021 / 302 61 61 (tarif normal)
  • *BANCA ~ *22622 (tarifat ca apel in retea, de pe orice numar Orange sau Vodafone)

 

 

 

Pot consulta soldul si operatiunile si dupa ora 22 :00?
 

Soldul si istoricul operatiunilor pot fi consultate automat in baza elementelor de autentificare indiferent de ora.
 
Serviciul poate fi accesat si din strainatate?
 
Da, serviciul MyBRD Contact este disponibil inclusiv pentru apelurile din strainatate in retelele operatorilor cu care exista acorduri de roaming.
 
Accesul la informatiile legate de sold este sigur?
 
Da, accesul se face in baza unui cod de utilizator inmanat de banca si a unei parole pe care o stabilesti personal la prima accesare.