Formular de căutare

Oamenii BRD

OAMENII BRD

Echipele noastre arată că resposanbilitatea este sentimentul care ne unește. Oamenii din BRD sunt cei care fac lucrurile să se întâmple, pentru că sunt #ResponsabiliÎmpreună.

Responsabili împreună!

Contact Center

Liliana Dumitru, Director Contact Center și Asistență Rețea


”Când foloseam expresia ”lucrăm la capacitate maximă” nu aveam niciodată dimensiunea reală a efortului pe care echipa Contact Center l-a făcut de la debutul acestei perioade complexe pentru bancă, pentru clienții noștri, dar și pentru noi înșine. Ultimele săptămâni ne-au arătat constant că trebuie să fim adaptabili, să ne gândim la soluții și să le punem în practică pentru a ne putea desfășura activitatea la un nivel pe care nu l-am estimat niciodată atât de solicitant. Mulțumirile noastre sincere merg către clienții noștri care au înțeles că încercăm să depășim toate dificultățile pentru a le fi alături, indiferent unde se află. Suntem în prima linie și perfect conștienți că imaginea Băncii și ideea de soliditate și continuitate a activității depinde în mare măsură acum de răspunsul la solicitările clienților, de încrederea că suntem în continuare acolo, pentru ei. Nu ne permitem riscul întreruperii și facem eforturi să ne păstrăm calmul și cunoștințele active, încercând totodată să ne protejăm colegii, să le dăm minimul confort al siguranței.”

Echipa Call Collection

”Departamentul de Collection a avut un rol-cheie in aceste câteva săptămâni de la declararea stării de urgență. Data de 18 martie a însemnat o regândire totală a activității departamentului, în condițiile în care banca a trebuit să anticipeze nevoile clienților și să vină cu soluții concrete de amânare a plății ratelor. Într-un context diferit de tot ceea ce știam cu toții, cu un cadru legislativ nou, munca departamentului s-a transformat peste zi: spaţiile de lucru au fost reorganizate pentru a se asigura distanța necesară între colegi, a fost implementat un nou flux, care a suferit mai multe modificări pe parcurs şi au folosit un nou instrument de lucru.

O coordonată esenţială în toată această perioadă de timp, a fost echipa, un spirit extraordinar s-a format încă din prima zi, când dorința de implicare, mobilizarea extremă, strângerea rândurilor, au creat o rețea invizibilă de sprijin care le-a permis să se orienteze cu toată energia spre clienți şi găsirea soluţiilor pentru a putea răspunde cât mai bine acestei duble provocări: volum versus timp limitat.”

Digitalizare

Florin Boldescu, Chief Digital Officer

”COVID – 19 nu este singurul eveniment neaşteptat, cu impact global, dramatic, din ultimele decenii, fie că vorbim despre 9/11, dot-com 2000 sau de criza financiară din 2008. Ceea ce a şocat acum este efectul, instant-brutal, asupra vieţii fiecăruia dintre noi. Lumea fizică s-a contractat şi a devenit sinonimă cu teama. COVID-19 a suspendat sau “bruiat” industrii întregi: turism, transport, ospitalitate, educaţie, producţie sau divertisment. Jumătate din populaţia lumii, 4,5 miliarde de persoane, stă în casă, încercând să limiteze efectele pandemiei. 80% dintre elevii şi studenţii la nivel global şi-au întrerupt cursurile. În 2018, aproximativ 5% dintre europeni lucrau la distanţă în mod regulat, iar România apărea cu un procent de 0.3%, fără fluctuaţii îin ultimul deceniu. Astăzi, cifrele de mobilitate către serviciu prezentate de Google arată o prabuşire cu 33% în România şi chiar cu 45% în Bucureşti.
Mulţi dintre ei nu vor reveni curând sau pe termen lung, schimbând modelul de lucru şi, implicit, influenţând ajustarea celui de management şi leadership. Miza este să asiguri conectivitatea şi funcţionarea societăţii în timpul unui dezastru biologic care suspendă mare parte din interacţiunea fizică şi schimbă comportamente, indiferent de generaţie. Dacă acest eveniment s-ar fi petrecut acum 20 de ani, am fi avut puţine alternative, dar astăzi există o fundaţie digitală care susţine deja viaţa noastră economică, financiară şi socială. De altfel, evenimente similare au accelerat de fiecare dată trendurile de dezvoltare tehnologică, nu le-au oprit sau reversat. Am câştigat şi mai mult curaj şi motivaţie pentru inovaţie.” (20 aprilie 2020, www.zf.ro)