Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

Programul unitatilor BRD pe 30 noiembrie si 1 Decembrie 2016

29 Nov 2016

Miercuri, 30 noiembrie si joi, 1 Decembrie 2016, agentiile bancii din anumite centre comerciale din tara vor fi disponibile pentru clienti. 

Clientii bancii vor avea in aceasta perioada la dispozitie cele peste 1.500 ATM-uri si 26.000 de POS-uri instalate la comercianti.
BRD ramane aproape de clientii sai si prin serviciile de internet si mobile banking, precum si prin serviciul MyBRD Contact, apelabil la numerele 0800 803 803 (gratuit in reteaua Telekom), 021 302 61 61 (numar cu tarif normal apelabil din tara si strainatate), si *BANCA (*22622 – tarif normal in retelele Orange si Vodafone).

Functionalitatile MyBRD Contact sunt, pe 30 noiembrie si 1 Decembrie 2016, urmatoarele:  
          
•    optiunile automate de consultare sold/operatiuni
•    serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri, precum si utilizatorilor serviciilor MyBRD Net, MyBRD Mobile, Multix si BRD@ffice
 
BRD - Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor. BRD - Groupe Société Générale are 2,2 milioane de clienţi activi şi operează o reţea de 812 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,2 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de aproximativ 27 000 POS-uri şi mai mult de 1 500 ATM-uri. Cu operaţiuni de factoring de 921 milioane de euro în 2015, BRD este liderul pieţei de factoring din România. Activele totale ale băncii erau, la 30 septembrie 2016, de 49 mld RON.
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 145 000 de angajaţi în 66 de ţări şi 31 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:
-    Retail banking în Franţa
-    Retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurări
-    Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori
 

Articole asemănătoare