Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

Programul unităţilor BRD pe 30 noiembrie şi 1 Decembrie 2017

29 Nov 2017

Joi, 30 noiembrie şi vineri, 1 Decembrie 2017, numai agenţiile băncii din unele centre comerciale vor fi disponibile pentru clienţi, cu programe adaptate la orarele de funcţionare ale respectivelor centre comerciale.

BRD rămâne aproape de clienţii săi  prin serviciile de internet şi mobile banking, precum şi prin serviciul MyBRD Contact, apelabil la numerele 0800 803 803 (gratuit în reţeaua Telekom), 021 302 61 61 (număr cu tarif normal apelabil din ţară şi străinătate), şi *BANCA (*22622 – tarif normal în reţelele Orange, Vodafone, Telekom şi RCS Digi Mobil) şi prin email, la adresa mybrdcontact@brd.ro.

Serviciul MyBRD Contact va funcţiona, joi 30 noiembrie şi vineri, 1 Decembrie 2017, în intervalul orar 9:00-18:00. În afara acestui interval, prin Contact Center vor fi disponibile următoarele servicii:
         

Clienţii băncii vor avea la dispoziţie şi cele peste 1.500 ATM-uri şi 29.000 de POS-uri instalate la comercianţi.
 
Despre BRD Groupe Société Générale

BRD - Groupe Société Générale are 2,27 milioane de clienţi activi şi operează o reţea de 783 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,3 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de aproximativ 29 000 POS-uri şi mai mult de 1 500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la 30 septembrie 2017, de 51,6 mld RON.

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 145 000 de angajaţi în 66 de ţări şi peste 31 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:

Retail banking în Franţa
Retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurări
Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori

www.brd.ro; facebook;

Articole asemănătoare