Ultimele noutati

09.11.2018

Programul unităţilor şi operaţiunile disponibile în ziua de sâmbătă, 10 noiembrie 2018

Pentru a creşte calitatea serviciilor noastre, vom desfăşura sâmbătă, 10 noiembrie 2018, o operaţiune de modernizare a sistemelor noastre informatice.

Cardurile şi reţeaua de ATM-uri şi POS-uri vor funcţiona normal.

În ceea ce priveşte serviciile MyBRD (internet şi mobile banking), acestea vor funcţiona cu anumite limitări, după cum urmează:

  • Tranzacţiile efectuate în intervalul orar 14:00 - 23:30 vor rămâne în aşteptare şi vor fi procesate a doua zi;
  • Soldul contului nu va reflecta tranzacţiile efectuate prin card bancar în acest interval orar.

În BRD@ffice, tranzacţiile ordonate după ora 14:00 vor fi procesate automat în ziua următoare, conform orarului de week-end stabilit, cu excepţia schimburilor valutare, care trebuie reintroduse de către clienţi în ziua următoare. Soldul disponibil afişat pe site nu va reflecta operaţiunile clienţilor efectuate după ora 14:00. Lista operaţiunilor va fi disponibilă în următorul extras end-of-day.

Între orele 14:00 şi 22:00, Contact Center – ul BRD va oferi exclusiv informaţii generale şi servicii de urgenţă pentru utilizatorii de carduri.

În unităţile deschise sâmbătă, 10 noiembrie, desfăşurarea acestei operaţiuni presupune întreruperea funcţionării programelor informatice care fac posibilă executarea operaţiunilor clienților, începând cu ora 13:30.

Astfel, începând cu ora menţionată mai sus, vor putea fi efectuate operaţiuni doar prin intermediul automatelor bancare disponibile în unităţi:

  • operaţiuni Western Union
  • plăţi facturi
  • depuneri de numerar
  • retrageri numerar
  • schimburi valutare (EUR/USD) la automatele dedicate.

Vă mulţumim pentru înţelegere şi ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situaţie.

Articole asemănătoare

Functionare degradata a serviciilor BRD

16.09.2019

În urma unei avarii a rețelei de electricitate, funcționarea aplicațiilor de internet și mobile bank...

află detalii

Functionare normala restabilita a serviciilor BRD

16.09.2019

Stimați clienți, tranzacțiile cu carduri BRD, la ATM și POS, funcționează acum normal, precum s...

află detalii

Rezultatele grupului BRD în semestruL I 2019: performanță financiară și comercială dinamică

01.08.2019

Principalele tendințe comerciale și indicatori financiari ai BRD Groupe Société Générale la 30 iunie...

află detalii

Ofertă aferentă majorării capitalului social al ZENTIVA S.A.

04.07.2019

BRD – GROUPE SOCIETE GENERALE S.A....

află detalii