Ultimele noutati

09.11.2018

Programul unităţilor şi operaţiunile disponibile în ziua de sâmbătă, 10 noiembrie 2018

Pentru a creşte calitatea serviciilor noastre, vom desfăşura sâmbătă, 10 noiembrie 2018, o operaţiune de modernizare a sistemelor noastre informatice.

Cardurile şi reţeaua de ATM-uri şi POS-uri vor funcţiona normal.

În ceea ce priveşte serviciile MyBRD (internet şi mobile banking), acestea vor funcţiona cu anumite limitări, după cum urmează:

  • Tranzacţiile efectuate în intervalul orar 14:00 - 23:30 vor rămâne în aşteptare şi vor fi procesate a doua zi;
  • Soldul contului nu va reflecta tranzacţiile efectuate prin card bancar în acest interval orar.

În BRD@ffice, tranzacţiile ordonate după ora 14:00 vor fi procesate automat în ziua următoare, conform orarului de week-end stabilit, cu excepţia schimburilor valutare, care trebuie reintroduse de către clienţi în ziua următoare. Soldul disponibil afişat pe site nu va reflecta operaţiunile clienţilor efectuate după ora 14:00. Lista operaţiunilor va fi disponibilă în următorul extras end-of-day.

Între orele 14:00 şi 22:00, Contact Center – ul BRD va oferi exclusiv informaţii generale şi servicii de urgenţă pentru utilizatorii de carduri.

În unităţile deschise sâmbătă, 10 noiembrie, desfăşurarea acestei operaţiuni presupune întreruperea funcţionării programelor informatice care fac posibilă executarea operaţiunilor clienților, începând cu ora 13:30.

Astfel, începând cu ora menţionată mai sus, vor putea fi efectuate operaţiuni doar prin intermediul automatelor bancare disponibile în unităţi:

  • operaţiuni Western Union
  • plăţi facturi
  • depuneri de numerar
  • retrageri numerar
  • schimburi valutare (EUR/USD) la automatele dedicate.

Vă mulţumim pentru înţelegere şi ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situaţie.

Articole asemănătoare

MYBRD Net permite semnarea online a contractului pentru tranzacționarea unităților de fond

20.03.2019

Noua funcționalitate permite, în premieră pentru România, semnarea online, direct în aplicație și fă...

află detalii

Sâmbătă, 9 martie, întrerupere programată pentru update a sistemului informatic al BRD

08.03.2019

Tipurile de operaţiuni disponibile pentru clienţii BRD în ziua de sâmbătă, 9 martie 2019 Pentru a...

află detalii

BRD lansează o nouă funcționalitate a aplicației sale mobile: Instant Top-Up

06.03.2019

Noua funcționalitate permite transferul în timp real în contul BRD al banilor din conturile deschise...

află detalii

Eliminare servicii adresate clienților Persoane Fizice, Persoane Juridice și Persoane Fizice Autorizate din oferta băncii

22.02.2019

Începând cu 01 martie 2019, BRD Groupe Société Générale va retrage din oferta băncii următoarele ser...

află detalii