Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

Programul unităţilor şi operaţiunile disponibile pentru clienţii BRD în ziua de sâmbătă, 25 noiembrie 2017

24 Nov 2017

Pentru a creşte calitatea serviciilor noastre, vom desfăşura sâmbătă, 25 noiembrie 2017, o operaţiune de modernizare a sistemelor noastre informatice.

Cardurile şi reţeaua de ATM-uri şi POS-uri vor funcţiona normal.

În ceea ce priveşte serviciile MyBRD (internet şi mobile banking), acestea vor funcţiona cu anumite limitări, după cum urmează:

În BRD@ffice, tranzacţiile ordonate după ora 14:00 vor fi procesate automat în ziua următoare, conform orarului de week-end stabilit, cu excepţia schimburilor valutare, care trebuie reintroduse de către clienţi în ziua următoare. Soldul disponibil afişat pe site nu va reflecta operaţiunile clienţilor efectuate după ora 14:00. Lista operaţiunilor va fi disponibilă în următorul extras end-of-day.

Între orele 14:00 şi 22:00, Contact Center – ul BRD va oferi exclusiv informaţii generale şi servicii de urgenţă pentru utilizatorii de carduri.

În unităţile deschise sâmbătă, 25 noiembrie, desfăşurarea acestei operaţiuni presupune întreruperea funcţionării programelor informatice care fac posibilă executarea operaţiunilor Dvs., începând cu ora 13:30.

Operaţiunile pe care le veţi putea solicita sunt următoarele:


Vă mulţumim pentru înţelegere şi ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situaţie.

Echipa BRD

Articole asemănătoare