Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

Programul unităţilor şi operaţiunile disponibile pentru clienţii BRD în ziua de sâmbătă, 26.10.2019

25 Oct 2019

Pentru a creşte calitatea serviciilor noastre, vom desfăşura sâmbătă, 26 octombrie 2019, o operaţiune de modernizare a sistemelor noastre informatice.

 

Cardurile şi reţeaua de ATM-uri şi POS-uri vor funcţiona normal.

În ceea ce priveşte serviciile MyBRD (internet şi mobile banking), acestea vor funcţiona cu anumite limitări, după cum urmează:

În BRD@ffice, tranzacţiile ordonate după ora 14:00 vor fi procesate automat în ziua următoare, conform orarului de week-end stabilit, cu excepţia schimburilor valutare, care trebuie reintroduse de către clienţi în ziua următoare. Soldul disponibil afişat pe site nu va reflecta operaţiunile clienţilor efectuate după ora 14:00. Lista operaţiunilor va fi disponibilă în următorul extras end-of-day.

Între orele 14:00 şi 22:00, platforma MyBRD Contact va oferi exclusiv informaţii generale şi servicii de urgenţă pentru utilizatorii de carduri.

Pentru a creşte calitatea serviciilor noastre, vom desfăşura sâmbătă, 26 octombrie 2019, o operaţiune de modernizare a sistemelor noastre informatice.

Cardurile şi reţeaua de ATM-uri şi POS-uri vor funcţiona normal.

În ceea ce priveşte serviciile MyBRD (internet şi mobile banking), acestea vor funcţiona cu anumite limitări, după cum urmează:

În BRD@ffice, tranzacţiile ordonate după ora 14:00 vor fi procesate automat în ziua următoare, conform orarului de week-end stabilit, cu excepţia schimburilor valutare, care trebuie reintroduse de către clienţi în ziua următoare. Soldul disponibil afişat pe site nu va reflecta operaţiunile clienţilor efectuate după ora 14:00. Lista operaţiunilor va fi disponibilă în următorul extras end-of-day.

Între orele 14:00 şi 22:00, platforma MyBRD Contact va oferi exclusiv informaţii generale şi servicii de urgenţă pentru utilizatorii de carduri.

În unităţile deschise sâmbătă, 26 octombrie, desfăşurarea acestei operaţiuni presupune întreruperea, începând cu ora 13:30, a funcţionării programelor informatice care fac posibilă executarea operaţiunilor clienților.

Astfel, începând cu ora menţionată mai sus, vor putea fi efectuate operaţiuni doar prin intermediul automatelor bancare disponibile în unităţi:

 

Vă mulţumim pentru înţelegere şi ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situaţie.

Articole asemănătoare

BRD AMÂNĂ PLATA A PÂNĂ LA 3 RATE PENTRU CLIENȚII RETAIL ȘI PRELUNGEȘTE CU 3 LUNI DURATA FACILITĂȚILOR PENTRU MICRO-ÎNTREPRINDERI

BRD Groupe Societe Generale anunță astăzi o serie de măsuri în sprijinul clienților săi. “Ca part...

află detalii

Modificarea denumirilor pe care Banca le utilizează în extrasele de cont

În atenția clienților persoane juridice care dețin conturi la BRD. Prin prezenta, vă comunicăm fa...

află detalii

REZULTATELE GRUPULUI BRD ÎN ANUL 2019: EVOLUȚIE SOLIDĂ A ACTIVITĂȚII ȘI PROFITABILITATE RIDICATĂ MENȚINUTĂ

Principalele tendințe comerciale și indicatori financiari ai BRD Groupe Société Générale la 31 decem...

află detalii