Formular de căutare

Ultimele noutati

25.10.2019

Programul unităţilor şi operaţiunile disponibile pentru clienţii BRD în ziua de sâmbătă, 26.10.2019

Pentru a creşte calitatea serviciilor noastre, vom desfăşura sâmbătă, 26 octombrie 2019, o operaţiune de modernizare a sistemelor noastre informatice.

 

Cardurile şi reţeaua de ATM-uri şi POS-uri vor funcţiona normal.

În ceea ce priveşte serviciile MyBRD (internet şi mobile banking), acestea vor funcţiona cu anumite limitări, după cum urmează:

  • Tranzacţiile efectuate în intervalul orar 14:00 - 23:30 vor rămâne în aşteptare şi vor fi procesate a doua zi;
  • Soldul contului nu va reflecta tranzacţiile efectuate prin card bancar în acest interval orar. 

În BRD@ffice, tranzacţiile ordonate după ora 14:00 vor fi procesate automat în ziua următoare, conform orarului de week-end stabilit, cu excepţia schimburilor valutare, care trebuie reintroduse de către clienţi în ziua următoare. Soldul disponibil afişat pe site nu va reflecta operaţiunile clienţilor efectuate după ora 14:00. Lista operaţiunilor va fi disponibilă în următorul extras end-of-day.

Între orele 14:00 şi 22:00, platforma MyBRD Contact va oferi exclusiv informaţii generale şi servicii de urgenţă pentru utilizatorii de carduri.

Pentru a creşte calitatea serviciilor noastre, vom desfăşura sâmbătă, 26 octombrie 2019, o operaţiune de modernizare a sistemelor noastre informatice.

Cardurile şi reţeaua de ATM-uri şi POS-uri vor funcţiona normal.

În ceea ce priveşte serviciile MyBRD (internet şi mobile banking), acestea vor funcţiona cu anumite limitări, după cum urmează:

  • Tranzacţiile efectuate în intervalul orar 14:00 - 23:30 vor rămâne în aşteptare şi vor fi procesate a doua zi;
  • Soldul contului nu va reflecta tranzacţiile efectuate prin card bancar în acest interval orar. 

În BRD@ffice, tranzacţiile ordonate după ora 14:00 vor fi procesate automat în ziua următoare, conform orarului de week-end stabilit, cu excepţia schimburilor valutare, care trebuie reintroduse de către clienţi în ziua următoare. Soldul disponibil afişat pe site nu va reflecta operaţiunile clienţilor efectuate după ora 14:00. Lista operaţiunilor va fi disponibilă în următorul extras end-of-day.

Între orele 14:00 şi 22:00, platforma MyBRD Contact va oferi exclusiv informaţii generale şi servicii de urgenţă pentru utilizatorii de carduri.

În unităţile deschise sâmbătă, 26 octombrie, desfăşurarea acestei operaţiuni presupune întreruperea, începând cu ora 13:30, a funcţionării programelor informatice care fac posibilă executarea operaţiunilor clienților.

Astfel, începând cu ora menţionată mai sus, vor putea fi efectuate operaţiuni doar prin intermediul automatelor bancare disponibile în unităţi:

  • plăţi facturi
  • depuneri de numerar
  • retrageri numerar
  • schimburi valutare (EUR/USD) la automatele dedicate.

 

Vă mulţumim pentru înţelegere şi ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situaţie.

Articole asemănătoare

BRD: OFERTE SPECIALE DE BLACK FRIDAY LA CARDURI DE CREDIT, CREDITE ȘI PACHETE DE SERVICII

14.11.2019

La fel ca în ultimii patru ani, BRD întâmpină Black Friday cu o ofertă specială....

află detalii

REZULTATELE GRUPULUI BRD ÎN PRIMELE 9 LUNI DIN 2019: ACTIVITATE COMERCIALĂ PUTERNICĂ SI PROFITABILITATE SOLIDĂ

06.11.2019

Principalele tendințe comerciale și indicatori financiari ai BRD Groupe Société Générale la 30 septe...

află detalii

Informare servicii depunere monedă metalică în valută- persoane juridice

01.11.2019

Dragă client(ă),   Vă informăm că începand cu data de 01 Ianuarie 2020, operaţiunea de de...

află detalii