Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
Atenție la noua tipologie de fraudă de tip spoofing, ce presupune utilizarea frauduloasa a numerelor de telefon asociate BRD. Persoane care pretind că sunt angajați ai băncii falsifică, cu ajutorul unor softuri, numerele de telefon asociate cu BRD (ex: TelVerde sau numerele de urgență carduri ), în cadrul unor apeluri telefonice în care se solicită date personale sau confidențiale. Este important să nu dați curs unor solicitări de divulgare date confidențiale, indiferent de pretextul invocat de apelant. Rămâi vigilent și raportează-ne imediat situațiile suspecte accesând serviciul MyBRD Contact.
×Economisire și investiții
Economisire și investiții
Noutăţi
Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Anunţuri de mentenanţă
Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Scena 9
Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Școala 9
Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Mindcraft Stories
Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Drumul banilor
Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Filialele şi societăţi asociate
Contact Investitori
Cultura
Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Educatie
Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Sport
Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Mediu
Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Societate civilă
Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Lumea 9
Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Mindcraft Academy
Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Descoperă
Cunoaşte
Online trading
Echipa noastră
Alte informaţii
SMS banking
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Află detalii »Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Află detalii »Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Află detalii »Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Află detalii »Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Află detalii »Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Află detalii »Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Află detalii »Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Află detalii »Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Află detalii »Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Află detalii »Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Află detalii »Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Află detalii »Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Află detalii »Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Află detalii »01 Aug 2019
Principalele tendințe comerciale și indicatori financiari ai BRD Groupe Société Générale la 30 iunie 2019 la nivel consolidat, în conformitate cu Standardele Internaționale de Raportare Financiară (IFRS):
“Rezultatele obținute în primul semestru înseamnă pentru noi, în primul rând, încredere din partea clienților, pentru care vrem să fim mai buni nu doar de la un semestru la altul, ci în fiecare zi, alături de echipa de oameni extraordinari ai acestei bănci. De asemenea, performanța financiară reconfirmă faptul că, în plin proces de transformare, continuăm să avem o bază solidă, pentru a ne putea atinge pe deplin obiectivele de digitalizare, simplificare și eficientizare pentru clienții noștri. Facem trecerea către un model de business cu multiple canale digitale, ce vor fi implementate treptat, totodată, menținând și prezența noastră fizică. ContALL - primul agregator de conturi bancare din România și un prim pas către Open Banking - și Instant Top Up sunt doar câteva exemple ale demersului nostru de digitalizare”, a declarat François Bloch, Director General al BRD Groupe Société Générale.
Piața de creditare din România a înregistrat o creștere robustă (+6,1%* la finalul lunii iunie 2019 față de perioada similară a anului trecut) atât pe segmentul persoanelor fizice cât și al companiilor. După ce a beneficiat de o creștere bună anul trecut grație mediului macroeconomic favorabil, apetitul populației pentru credit s-a temperat în prima parte a anului 2019.
Creditele nete ale Grupului BRD, inclusiv creanțele din leasing, au crescut cu +2,3%* în comparație cu finalul lunii iunie 2018, datorită segmentelor retail și companii mari. Atât creditele de consum cât și de locuințe au contribuit la creșterea creditării pe segmentul retail (+3,0%*). Pe segmentul corporate, creditele pentru companii mari (+2,3%*) și portofoliul de leasing (+10,4%*) au fost principalele surse de creștere. Valoarea finanțărilor noi de leasing a fost mai mare cu +33% față de prima jumătate a anului 2018 grație cererii atât din partea întreprinderilor mici, cât și a IMM-urilor.
Depozitele clienților au crescut cu +1,9%* față de perioada similară a anului trecut. Creșterea anuală a economisirii pe segmentul retail (+3,2%* an pe an) a fost determinată de intrări mai mari în conturile curente ale persoanelor fizice (+23%* an pe an) impulsionate de venitul disponibil în creștere. Indicatorul credite nete/depozite a fost de 67,5% la finalul lunii iunie 2019, cvasi-stabil față de finalul lunii iunie 2018.
Prin intermediul fondurilor mutuale administrate de filiala sa specializată BRD Asset Management, BRD oferă clienților săi o gamă largă de soluții de investiții și economisire. Pe această piață, s-a înregistrat o performanță remarcabilă în prima jumătate a anului 2019. Activele în administrare ale BRD AM au crescut cu +23% an pe an datorită subscrierilor nete semnificative în BRD Simfonia și Eurofond (denominat în RON și respectiv in EUR) care investesc, în principal, în instrumente cu venit fix și monetare.
Transformarea digitală a rămas una din prioritățile cheie ale BRD. Investițiile susținute în digitalizare au avut ca rezultat creșterea numărului abonaților la serviciile de internet și mobile banking (+18% față de finalul lunii iunie 2018). Rata de adoptare a serviciului de mobile banking a crescut rapid după cum reflectă creșterea de +43% a numărului de abonați MyBRD Mobile. Numărul de tranzacții prin MyBRD Mobile și MyBRD Net a crescut cu 24% în comparație cu prima jumătate a anului 2018. Intensitatea relației comerciale s-a îmbunătățit, de asemenea, gradul de echipare a clienților persoane fizice (numărul mediu de produse pe client activ) crescând la 4,25 de la 4,22 la finalul lunii iunie 2018.
Cu un focus constant pe inovare, aplicația MyBRD Mobile a fost votată ”Produsul bancar al anului 2019” la cea de-a zecea ediție a galei ”Votat produsul anului” în România, care a avut loc în mai 2019**.
Venitul net bancar al Grupului BRD a ajuns la nivelul de 1.609 milioane RON în semestrul I 2019, în creștere cu +8,7% față de perioada similară a anului trecut. Veniturile nete din dobânzi au crescut cu +11,4% în dinamică anuală datorită volumelor mai mari și schimbărilor pozitive de structură, într-un context de piață favorabil din perspectiva ratelor de dobândă. Pe fondul creșterii presiunii asupra prețurilor anumitor servicii bancare tranzacționale, veniturile nete din comisioane au crescut cu +2,0% față de semestrul I 2018, influențate pozitiv de activitatea dinamică privind cardurile.
Cheltuielile operaționale au ajuns la un nivel de 804 milioane RON în semestrul I 2019, cu +8,9% mai mari în comparație cu semestrul I 2018 dată fiind creșterea costurilor reglementare (dublarea contribuției cumulate la Fondurile de Garantare a Depozitelor și de Rezoluție, 72 milioane RON față de 35 milioane RON în 2018) și a celor salariale (+6,7% an pe an, în legătură cu ajustări salariale și alte beneficii, într-un context tensionat pe piața muncii). Excluzând contribuția cumulată la Fondurile de Garantare a Depozitelor și de Rezoluție, creșterea cheltuielilor operaționale a fost limitată la +4,0% în dinamică anuală, în timp ce indicatorul cost/venit s-a îmbunătățit cu 2 puncte procentuale față de anul trecut, ajungând la 45,5% (indicator cost/venit de 50,0% în semestrul I 2019 incluzând efectul cheltuielilor reglementare menționate mai sus, stabil față de semestrul I 2018).
În consecință, Grupul BRD a înregistrat o performanță operațională solidă, rezultatul operațional brut atingând 805 milioane RON față de 742 milioane RON în semestrul I 2018, în creștere cu +8,5% (+12,9% excluzând contribuția la Fondurile de Garantare a Depozitelor și de Rezoluție).
Indicatorii de risc au continuat să se îmbunătățească, cu o rată NPL (creditele neperformante conform definiției ABE) de 3,8% la finalul lunii iunie 2019 față de 6,3% la finalul lunii iunie 2018 și un nivel ridicat de acoperire a expunerilor neperformante (grad de acoperire de 75,7% la finalul lunii iunie 2019 față de 73,0% la finalul lunii iunie 2018). Costul riscului a înregistrat din nou o reluare, de 144 milioane RON în semestrul I 2019 față de 154 milioane RON în semestrul I 2018, ceea ce reflectă performanța solidă a activității de recuperare, calitatea bună a creditelor nou acordate și un mediu economic favorabil.
În acest context, profitul net al Grupului BRD a atins 787 milioane RON în semestrul I 2019 de la 757 milioane RON în semestrul I 2018, determinat de generarea robustă de venituri și de reluarea netă pe costul riscului. Rentabilitatea capitalurilor proprii a atins 20,9% în semestrul I 2019 (în comparație cu 21,6% în semestrul I 2018).
Poziția de capital a BRD a rămas solidă, rata de solvabilitate atingând 20,0% la finalul lunii iunie 2019 (în comparație cu 18,8% la finalul lunii iunie 2018, la nivel individual, conform Basel 3).
Rezultatele financiare ale Grupului BRD la finalul primelor 6 luni ale anului 2019 sunt disponibile pentru public și investitori pe site-ul web al băncii, www.brd.ro, începând cu ora 09:00. Copii ale documentelor vor putea fi obținute, la cerere, gratuit, la sediul central al BRD - Groupe Société Générale, situat în Bulevardul Ion Mihalache nr. 1-7, sector 1, București.
(*) Variații la curs valutar constant
(**) Conform unui studiu de piață realizat de EXACT Business Solutions
Notă: Dacă nu se menționeză altfel, toate variațiile sunt în comparație cu semestrul I 2018 (pentru elemente aferente contului de profit și pierdere) sau finalul lunii iunie 2018 (pentru elementele de bilanț).
BRD - Groupe Société Générale operează o reţea de 699 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,4 milioane de carduri şi o reţea de acceptare de aproximativ 27 000 POS-uri şi aproape 1 600 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii iunie 2019, de 55,0 mld RON.
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 147.000 de angajaţi în 67 de ţări şi peste 31 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:
• Retail banking în Franţa
• Retail banking internaţional si Servicii financiare
• Polul Mari Clienţi şi Soluţii pentru Investitori.
www.brd.ro; facebook
Articole asemănătoare
Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A.
Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A....
REZULTATELE GRUPULUI BRD LA FINALUL PRIMELOR 9 LUNI ALE ANULUI 2024
ACTIVITATE COMERCIALĂ DINAMICĂ, CONTRIBUȚIE CU IMPACT PENTRU ECONOMIE Comunicat de presă B...
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate.
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate. Termenii și condițiile Hartă site
Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente cardului tau (numar card, data expirarii, cod de securitate sau PIN), nici telefonic si nici pe e-mail sau SMS.
Aceste date confidentiale se vor folosi doar in momentul autentificarii in aplicatia de internet banking sau in momentul efectuarii unei plati cu cardul bancar.
In acelasi timp, daca observi un aspect diferit de cel obisnuit al aplicatiei MyBRD Net sau un comportament pe care nu l-ai mai intalnit (ex. Un mesaj de notificare ca pagina este indisponibila si esti invitat sa te reautentifici sau sa iti resincronizezi dispozitivul token), opreste imediat procesul de autentificare si te rugam sa ne contactezi de urgenta prin MyBRD Contact la tel: 021 302 6161.
Intotdeauna alaturi de tine,
Banca ta. Echipa ta