Ultimele noutati

08.03.2019

Sâmbătă, 9 martie, întrerupere programată pentru update a sistemului informatic al BRD

Tipurile de operaţiuni disponibile pentru clienţii BRD în ziua de sâmbătă, 9 martie 2019

Pentru a creşte calitatea serviciilor noastre, vom desfăşura sâmbătă, 9 martie 2019, începând cu ora 18:00, o operaţiune de modernizare a sistemelor noastre informatice.

Sistemul de carduri, rețeaua de ATM-uri și POS-uri a BRD vor funcționa normal.

Serviciile MyBRD (internet şi mobile banking) vor funcţiona cu anumite limitări. În intervalul orar 18:00 – 23:30, tranzacțiile inițiate prin intermediul serviciilor MyBRD Net și MyBRD Mobile vor rămâne în așteptare și vor fi procesate a doua zi, iar soldul contului afișat în MyBRD Net/ MyBRD Mobile nu va reflecta tranzacțiile efectuate prin card bancar.

Tranzacțiile ordonate după ora 18:00 prin aplicația BRD@ffice vor fi procesate în ziua următoare, conform orarului de weekend stabilit, cu excepția schimburilor valutare, care nu vor putea fi realizate. Soldul disponibil afișat pe site nu va reflecta operațiunile efectuate după ora 18:00; acestea vor fi disponibile în următorul extras end-of-day.

Începand cu ora 18:00, Contact Center – ul BRD va oferi exclusiv servicii de urgenţă pentru utilizatorii de carduri.

În unităţile deschise sâmbătă, 9 martie, desfăşurarea acestei operaţiuni presupune întreruperea funcţionării programelor informatice care fac posibilă executarea operaţiunilor clienților, începând cu ora 18:00.

Astfel, începând cu ora 18:00, vor putea fi efectuate operaţiuni doar prin intermediul automatelor bancare disponibile în unităţi:

  • operaţiuni Western Union
  • plăţi facturi
  • depuneri de numerar
  • retrageri numerar
  • schimburi valutare (EUR/USD) la automatele dedicate

Vă mulţumim pentru înţelegere şi ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situaţie.

Echipa BRD

Articole asemănătoare

MYBRD Net permite semnarea online a contractului pentru tranzacționarea unităților de fond

20.03.2019

Noua funcționalitate permite, în premieră pentru România, semnarea online, direct în aplicație și fă...

află detalii

BRD lansează o nouă funcționalitate a aplicației sale mobile: Instant Top-Up

06.03.2019

Noua funcționalitate permite transferul în timp real în contul BRD al banilor din conturile deschise...

află detalii

Eliminare servicii adresate clienților Persoane Fizice, Persoane Juridice și Persoane Fizice Autorizate din oferta băncii

22.02.2019

Începând cu 01 martie 2019, BRD Groupe Société Générale va retrage din oferta băncii următoarele ser...

află detalii

REZULTATELE GRUPULUI BRD ÎN ANUL 2018 : REZULTATE ANUALE SOLIDE, SUSȚINUTE DE DINAMICA COMERCIALĂ ROBUSTĂ ȘI DE PERFORMANȚA OPERAȚIONALĂ RIDICATĂ

07.02.2019

Principalii indicatori financiari ai BRD Groupe Societe Generale la 31 decembrie 2018 la nivel conso...

află detalii