În
siguranță

ALERTE DE
SECURITATE

Fraudatorii găsesc mereu noi metode de fraudă. Iată 2 situații cu care s-au confruntat clienții noștri.

E-mailuri

E-mailuri

E-mailuri trimise în numele nostru, prin care fraudatorii încearcă să afle datele tale de card sau personale.
Care sunt semnele de alarmă?
  • Adrese care nu par oficiale
  • Cererea datelor personale
  • Un link care pare de încredere la prima vedere, dar nu este
Ce trebuie să faci?
  • Nu răspunde acestor mesaje
  • Nu da click pe linkurile propuse
  • Nu comunica codul PIN sau alte date personale

Dacă totuși ai comunicat codurile tale de acces, contactează-ne imediat la 0800 803 803 sau scrie-ne la mybrdcontact@brd.ro.

Exemplu de captură de ecran furnizată de un client:
 

Ferestre capcană

Ferestre capcană

Ferestre suplimentare capcană la accesarea MyBRD Net în care ești rugat să introduci informaţii confidențiale referitoare la cardul bancar.

Fereastra suplimentară care conţine formularul electronic nu aparţine site-ului MyBRD Net. Aplicaţia de Internet Banking MyBRD Net nu este afectată în nici un fel şi operaţiunile se desfăşoară în continuare în deplină securitate.

Ce trebuie să faci?

  • Nu răspunde acestei solicitări
  • Nu da click pe butoanele de trimitere a formularului
  • Nu comunica codul PIN sau alte date personale
  • Instalează şi activează un program antivirus actualizat pe dispozitivele tale
  • Nu accesa MyBRD Net de pe dispozitive publice

Dacă totuși ai interacționat cu formularul, contactează-ne imediat la 0800 803 803 sau scrie-ne la mybrdcontact@brd.ro.

Exemplu de captură de ecran furnizată de un client: