Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

500.000 de clienti BRD au carduri contactless

28 Jul 2015

Numarul cardurilor contactless emise de BRD a ajuns la finalul primelor 6 luni ale anului 2015 la 500.000 de astfel de instrumente care permit realizarea de plati fara introducerea codului PIN pentru sume de maximum 100 de lei.

În aceeasi perioada s-a înregistrat o crestere de 6 ori a valorii  totale a tranzactiilor contactless, media unei plati de acest tip fiind de 18 lei.

Caracterizata de siguranta si rapiditate, tehnologia contactless permite reducerea cu 33% a timpului necesar platii fata de o tranzactie standard cu cardul si cu mai mult de 50% fata de o plata cu numerar. Tranzactia este efectuata în câteva secunde, fiind cea mai rapida metoda de plata disponibila în acest moment.

BRD a început, în premiera pentru România, emiterea la nivel national a instrumentelor de plata contactless în anul 2010, continuând implementarea tehnologiei la comercianti, în transportul public si la nivelul automatelor bancare.

Ulterior lansarii în Bucuresti a cardului contactless pentru transport, în luna mai a anului 2011, BRD a dezvoltat un concept propriu bazat pe o platforma certificata de organizatia MasterCard ca model unic la nivel european. Solutia integrata "BRD Transport" pentru plata calatoriei direct în mijloacele de transport în comun este implementata în orase precum Sibiu sau Arad si a fost prezentata în anul 2012, ca premiera, la conferinta mondiala a transportatorilor publici de la Londra.

BRD a continuat extinderea retelei sale de acceptare, instalând terminale contactless în numeroase retele de retail. La sfârsitul primelor 6 luni ale acestui an, reteaua de acceptare a cardurilor contactless instalate de BRD la comerciantii din întreaga tara numara 7.000 de astfel de terminale.

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din România dupa totalul activelor. BRD - Groupe Société Générale are 2,2 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 860 de unitati. Cu aproape 2,2 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 25 000 POS-uri si 1 500 ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piata româneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de 960 milioane de euro în 2014, BRD este liderul pietei de factoring din România. Activele totale ale bancii erau, la sfârsitul lunii martie 2015, de 45,8 miliarde RON.

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati în 76 de tari si 32 de milioane de clienti în întreaga lume, în trei activitati-cheie:
Retail banking în Franta
Retail banking international, servicii financiare si asigurari
Corporate & investment banking, private banking, administrare de active si servicii pentru investitori

www.brd.ro; facebook

 

Articole asemănătoare