Înapoi la Newsroom

BRD a depasit 140.000 de carduri contactless emise si sustine in continuare aceasta tehnologie

27 Mar 2014

Castigatorii celei mai noi campanii BRD care sustine tehnologia MasterCard PayPass il vor vedea live pe Justin Timberlake
 
BRD-Groupe Société Générale a depasit 140.000 de carduri cu tehnologie contactless emise pe piata romaneasca. Banca a inceput emiterea instrumentelor de plata contactless in anul 2010, bazandu-se pe tehnologia „MasterCard PayPass”. Reteaua de acceptare s-a dezvoltat si ea semnificativ, numarand in acest moment peste 3.000 de terminale compatibile cu tehnologia contactless. In ultimele 6 luni, valoarea tranzactiilor cu carduri contactless emise de BRD a crescut cu 60%.
 
Dupa lansarea cardurilor bazate pe noua tehnologie, banca a adaugat noua functionalitate si cardurilor bancare clasice, continuand implementarea tehnologiei contactless in transportul public sau la nivelul automatelor bancare.
 
BRD a dezvoltat un concept propriu bazat pe o platforma tehnica certificata de organizatia MasterCard ca model unic la nivel european. Solutia integrata "BRD Transport" a fost implementata in orase precum Sibiu, Galati, Brasov si Arad si premiata in mai multe randuri de publicatii specializate din Romania.
 
Pana pe 20 aprilie, BRD desfasoara impreuna cu MasterCard o campanie dedicata detinatorilor de carduri contactless. Pentru a intra in promotie, posesorii cardurilor BRD MasterCard PayPass si Maestro PayPass trebuie sa realizeze tranzactii la terminalele POS, in Romania sau in strainatate, inscrierea in campanie realizandu-se automat. Clientii au de doua ori mai multe sanse de castig daca platesc contactless.
 
Premiile se acorda prin tragere la sorti si constau in:
- 3 pachete turistice pentru 2 persoane (transport si cazare la hotel de 4 stele)  in perioada 16 – 18 mai 2014 pentru concertul lui Justin Timberlake de la Olimpiisky Arena din Moscova, pe 17 mai 2014
sau
- unul din cele 150 de Gift Carduri incarcate, fiecare, cu cate 500 lei
 
Tehnologia contactless permite efectuarea de plati de mica valoare prin simpla apropiere a instrumentului contactless de un cititor. Ea este specifica platilor rapide de mica valoare, introducerea PIN-ului nefiind necesara pentru platile sub 100 lei.
 
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor si banca nr. 1 pe piata romaneasca a creditelor sindicalizate. BRD – Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 900 de unitati. Cu peste 2,3 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 21.600 de POS-uri si 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piata romaneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de peste 1 miliard de euro in 2012, BRD este liderul pietei de factoring din Romania.
 
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:
  • Retail banking in Franta
  • Retail banking international, servicii financiare si asigurari
  • Corporate & investment banking, private banking, administrare de active si servicii pentru investitori

Articole asemănătoare

Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A.

 Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A. în c...

află detalii