Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

BRD Groupe Société Générale îşi simplifică grila de comisioane

09 Nov 2014

BRD trece la o noua grila de comisionare* a operatiunilor clientilor sai persoane fizice.

Noua grila urmareste simplificarea structurii comisioanelor, aducând în acelasi timp beneficii  pentru folosirea produselor si serviciilor bancare de baza: contul curent, cardul de debit si serviciile de internet banking, mobile banking si centrul de relatii cu clientii al BRD prin diminuarea costurilor aferente utilizarii acestora. Ea comunica mai clar tarifele care corespund fiecarei arii de tranzactionare si încurajeaza folosirea serviciilor de internet si mobile banking.

Printre noutati se numara multiple gratuitati pentru  încasarile intrabancare, platile intrabancare realizate prin serviciile de online  banking si contact center, consultari nelimitate  ale soldului contului, atât la ATM-urile din reteaua BRD, cât si prin intermediul  centrului de relatii cu clientii. Aceste gratuitati fac parte din prima etapa de simplificare a comisioanelor, care a intrat în vigoare pe 6 noiembrie 2014.

În cea de-a doua etapa, începând de pe 6 ianuarie 2015, banca va elimina comisionarea pe transe a platilor si încasarilor inter si intrabancare în lei, precum si spezele SWIFT aferente platilor interbancare în valuta. De asemenea, nivelul comisioanelor aferente serviciilor de online banking si cel al unor comisioane pentru servicii aferente cardurilor bancare va fi exprimat în moneda nationala.

„Ne dorim, pe de o parte, sa aducem mai multe beneficii pentru clienti la nivelul produselor si serviciilor de baza si, pe de alta parte, sa oferim comisioane reduse pentru platile prin serviciile de internet si mobile banking. În acest sens, consultarea gratuita a soldului la ATM este un beneficiu imediat acordat celor peste doua milioane de detinatori de carduri de debit ai bancii”, a spus Bogdan Spuza, Directorul executiv de Marketing si Managementul Produselor al BRD.  

*Pentru nivelurile noilor comisioane, click aici.
 

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din România dupa totalul activelor si banca nr. 1 pe piata româneasca a creditelor sindicalizate. BRD - Groupe Société Générale are 2,2 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 870 de unitati. Cu circa 2,3 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 24.000 POS si 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr.1 pe piata româneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de 918 milioane de euro în 2013, BRD este liderul pietei de factoring din România.

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148.000 de angajati în 76 de tari si 32 de milioane de clienti în întreaga lume, în trei activitati-cheie:

-    Retail banking în Franta
-    Retail banking international, servicii financiare si asigurari
-    Corporate & investment banking, private banking, administrare de active si servicii pentru investitori

www.brd.ro; facebook;

 

Articole asemănătoare

REZULTATELE GRUPULUI BRD PENTRU PRIMUL TRIMESTRU AL ANULUI 2024

REZULTATELE GRUPULUI BRD PEntru PRIMUL TRIMESTRU AL ANULUI 2024: PERFORMANȚĂ DINAMICĂ PE TOATE LI...

află detalii

Modificări importante ale produselor și serviciilor oferite de BRD

Continuând strategia de simplificare a ofertei destinate persoanelor fizice și totodată de digitaliz...

află detalii