Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

BRD Groupe Société Générale a lansat, in premiera in Romania, cardurile bancare prepaid

04 Dec 2013

BRD Groupe Société Générale lanseaza, in premiera in Romania, un nou tip de produs: cardurile prepaid. Acestea nu necesita detinerea unui cont bancar si sunt oferite in doua versiuni: gift carduri si carduri reincarcabile.
 
Emise in moneda nationala sub sigla MasterCard, cardurile prepaid sunt destinate clientelei persoane fizice.
 
„Cardurile prepaid sunt solutii simple pentru clienti, familie si persoanele apropiate. Prin gift carduri propunem o modalitate inovatoare si simpla de a face cadouri celor dragi. Cardurile reincarcabile pot contribui la sustinerea tinerilor de catre cei apropiati, fiind un prim produs bancar”, a spus Bogdan Spuza, Directorul Executiv al Departamentului Marketing si Managementul Produselor din cadrul BRD. 
 
Cardurile cadou sunt disponibile pe loc, fara sa fie necesara deschiderea unui cont bancar, sunt nenominale si pot fi utilizate la orice comerciant din Romania care afiseaza sigla MasterCard. Valabilitatea acestui tip de card prepaid este de 1 an, iar suma maxima este de 1.000 de lei.
 
Cardurile reincarcabile sunt de asemenea disponibile imediat, fara sa fie nevoie de cont bancar. Ele pot fi alimentate cu pana la 10.000 de lei pe an calendaristic, cu posibilitate de reincarcare in perioada de valabilitate de 3 ani. Cardurile reincarcabile pot fi folosite atat in Romania, cat si in strainatate atat pentru plata la comerciantii acceptanti, cat si pentru retrageri de numerar la ATM.
 
De asemenea, cardurile reincarcabile dispun de tehnologia contactless si pot efectua plati rapide, de mica valoare, fara introducerea codului PIN.
 
Comisioanele de emitere card sunt de 10 lei pentru cardurile cadou si de 20 de lei pentru cardurile reincarcabile. Banca nu percepe alte comisioane de administrare anuala pentru acest tip de carduri.
 
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor si banca nr. 1 pe piata romaneasca a creditelor sindicalizate. BRD – Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 900 de unitati. Cu peste 2,3 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 21.600 de POS-uri si 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piata romaneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de peste 1 miliard de Euro in 2012, BRD este liderul pietei de factoring din Romania.
 
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:
- Retail banking in Franta
- Retail banking international, servicii financiare si asigurari
- Corporate & investment banking, private banking, administrare de active si servicii pentru investitori.

Articole asemănătoare