Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

BRD, singura banca romaneasca prezenta in clasamentul “BrandFinance Top 500 Banking Brands”, publicat in “The Banker”

03 Feb 2014

Pentru cel de-al treilea an consecutiv, BRD Groupe Societe Generale este prezenta in Top 500 Banking Brands, un clasament realizat de Brand Finance si publicat, in numarul sau din februarie, de prestigiosul lunar londonez “The Banker”.
 
Top 500 Banking Brands regrupeaza cele mai valoroase 500 de branduri bancare din lume. BRD este singurul brand bancar romanesc prezent in top, pe pozitia 487 (in urcare cu 3 pozitii fata de anul trecut), cu o valoare a brandului de 154 milioane USD si un rating A+.
 
“Prezenta noastra in BrandFinance Top 500 Banking Brands, pentru cel de-al treilea an la rand, este o dovada ca BRD este o marca solida, matura, care a reusit sa atraga increderea diferitelor categorii de public: actionarii si investitorii, clientii, comunitatile locale, autoritatile publice. Este rezultatul unei constructii constante a brandului, care s-a realizat de-a lungul timpului in cadrul unei strategii pe termen lung, bazata pe valorile noastre institutionale: profesionalism, initiativa, adaptabilitate, inovare, respect si spirit de echipa. Suntem, in mod deosebit, mandri de a fi singura banca din Romania prezenta in acest clasament, si acest lucru ne incurajeaza sa continuam pe aceeasi cale in anii care vor urma”, a spus Philippe Lhotte, Presedintele Director General al BRD Groupe Societe Generale.
 
Cu reprezentante in peste 15 tari, BrandFinance este firma de consultanta numarul 1 mondial in evaluarea brandurilor. Metodologia folosita de BrandFinance cuprinde determinarea valorii businessului unei banci si calcularea vaorii brandului ca procent din aceasta. Valoarea brandului este calculata ca nivel al redeventei pe care o companie ar trebui sa o plateasca pentru a folosi brandul, in cazul in care acesta nu i-ar apartine (metoda “royalty relief”). Pe langa valoarea brandului, fiecareia dintre cele 500 de branduri prezente in top i se acorda un rating, care joaca rolul de reper pentru forta, riscul si potentialul unui brand in raport cu concurentii sai, in mod similar cu un rating de credit.
 
Studiul BrandFinance Top 500 Banking Brands este publicat din anul 2006 in editia din luna februarie  a revistei “The Banker”, parte a grupului Financial Times.
 
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor si banca nr. 1 pe piata romaneasca a creditelor sindicalizate. BRD – Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 900 de unitati. Cu peste 2,3 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 21.600 de POS-uri si 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piata romaneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de peste 1 miliard de Euro in 2012, BRD este liderul pietei de factoring din Romania.
 
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:
-        Retail banking in Franta
-        Retail banking international, servicii financiare si asigurari
-        Corporate & investment banking, private banking, administrare de active si servicii pentru investitori.

Articole asemănătoare