Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

Primavara incepe cu premii la certSIGN si BRD

28 Feb 2013

Primavara vine la certSIGN cu premii pentru utilizatorii de semnatura electronica. Astazi incepe campania promotionala dedicata clientilor interesati de utilizarea unui kit de semnatura electronica pentru depunerea declaratiilor fiscale catre ANAF, emiterea retetelor electronice in relatia cu CNAS, participarea la licitatii electronice SEAP sau semnarea documentelor in format electronic cu valoare legala in justitie.
 

Achitand la BRD contravaloarea emiterii unui kit de semnatura electronica sau a reinnoirii unui certificat digital calificat in perioada 1 - 8 martie, clientii sunt inscrisi automat in campanie. Promotia este valabila atat pentru persoane fizice, cat si juridice, iar premiile constau in sejururi si o vacanta la munte pentru 2 persoane. Castigatorii vor fi desemnati in cadrul unei trageri la sorti organizate la sediul certSIGN vineri, 15 martie 2013.
 

Detalii complete cu privire la conditiile de derulare a campaniei se regasesc pe paginile dedicate disponibile pe site-urile certSIGN si BRD, precum si in unitatile BRD.
 

Incheiat in anul 2010, parteneriatul BRD - certSIGN continua sa aduca beneficii clientilor si sa contribuie la eficientizarea procesului de achizitie sau reinnoire a certificatelor digitale. Pana la finalul lunii ianuarie 2013, prin intermediul reprezentantilor certSIGN prezenti in unitatile BRD, au fost vandute peste 120.000 de certificate digitale.
 

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 160.000 de angajati si 33 milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:

- Retail banking in Franta;
- Retail banking international;
- Corporate & Investment Banking.

Articole asemănătoare