Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

Promotie la creditele imobiliare BRD, cu cadouri garantate de 800 de lei sau 400 de lei

22 Jun 2014

Pana pe 19 octombrie, BRD desfasoara o promotie la creditele imobiliare in lei si euro. Clientii care vor contracta un credit imobiliar in timpul campaniei vor primi garantat un Gift Card in valoare neta de 800 de lei, daca isi domiciliaza venitul intr-un cont BRD, sau de 400 lei, daca nu opteaza pentru aceasta varianta.
 
Banca ofera doua tipuri de dobanzi:
 
Tip dobanda
Clientul isi domiciliaza venitul la BRD*
Clientul nu-si domiciliaza venitul la BRD
DAE
DAE
Lei
(180.000 Lei/30 ani)
Euro
(40.000 Euro/30 ani)
Lei
(180.000 Lei/30 ani)
Euro
(40.000 Euro/30 ani)
fixa in primii 7 ani, indexabila ulterior
6,50%
5,83%
6,76%
6,11%
indexabila pe toata perioada
5,65%
5,75%
5,77%
6,01%
 
DAE include asigurarea de viata
Euribor 3M: 0,223%, Robor 6M: 2,78% pe data de 16.06.2014
*clientii care isi domiciliaza veniturile in cont BRD, in cadrul Conventiilor de plata a salariilor
 
„Prin acordarea Gift Cardurilor cu sume garantate, promotia noastra doreste sa acopere, partial, diversele cheltuieli ocazionate de achizitionarea si amenajarea unei locuinte”, spune Adrian Jantea, Directorul Comercial responsabil cu clientela de persoane fizice la BRD.
 
Potrivit statisticilor BRD, majoritatea achizitiilor facute intre  2007 si 2014 cu ajutorul creditelor imobiliare au fost in blocuri de apartamente (70%), insa doar 20% dintre acestea sunt in cladiri noi. 15 % dintre imobilele achizitionate prin credit sunt case, 30% dintre acestea fiind nou-construite.
 
Distributia imprumuturilor pe zone geografice scoate in evidenta zona de vest a tarii (Transilvania, Banat, Crisana, Maramures), cu 41% dintre credite, urmata de Bucuresti, cu 19% din credite, Muntenia (exclusiv Bucuresti), cu 24% si Moldova, cu 16%. Valoarea medie a creditelor este de 51.000 EUR.
 
Perioada de creditare aleasa de cei mai multi dintre clienti depaseste 20 de ani, 40% dintre finantari fiind acordate pe 30 de ani.
 
Cei mai multi dintre clienti (aproximativ 31%) au intre 25 si 30 de ani, aproape 65% sunt casatoriti si 70% nu au copii. 43% dintre clientii care au obtinut un credit imobiliar sau ipotecar au venit cu un aport propriu intre 15 si 25%, iar peste 30% dintre solicitanti realizeaza venituri ce depasesc 5.000 de lei net pe luna.
 
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor si banca nr. 1 pe piata romaneasca a creditelor sindicalizate. BRD – Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 880 de unitati. Cu peste 2,3 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 21.600 de POS-uri si 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piata romaneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de 918 milioane de euro in 2013, BRD este liderul pietei de factoring din Romania.
 
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148.000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:

Articole asemănătoare