Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
Atenție la noua tipologie de fraudă de tip spoofing, ce presupune utilizarea frauduloasa a numerelor de telefon asociate BRD. Persoane care pretind că sunt angajați ai băncii falsifică, cu ajutorul unor softuri, numerele de telefon asociate cu BRD (ex: TelVerde sau numerele de urgență carduri ), în cadrul unor apeluri telefonice în care se solicită date personale sau confidențiale. Este important să nu dați curs unor solicitări de divulgare date confidențiale, indiferent de pretextul invocat de apelant. Rămâi vigilent și raportează-ne imediat situațiile suspecte accesând serviciul MyBRD Contact.
×Economisire și investiții
Economisire și investiții
Noutăţi
Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Anunţuri de mentenanţă
Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Scena 9
Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Școala 9
Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Mindcraft Stories
Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Drumul banilor
Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Filialele şi societăţi asociate
Contact Investitori
Cultura
Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Educatie
Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Sport
Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Mediu
Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Societate civilă
Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Lumea 9
Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Mindcraft Academy
Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Descoperă
Cunoaşte
Online trading
Echipa noastră
Alte informaţii
SMS banking
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Află detalii »Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Află detalii »Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Află detalii »Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Află detalii »Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Află detalii »Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Află detalii »Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Află detalii »Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Află detalii »Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Află detalii »Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Află detalii »Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Află detalii »Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Află detalii »Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Află detalii »Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Află detalii »06 May 2013
Principalii indicatori financiari ai BRD-Groupe Société Générale la 31 martie 2013, la nivel individual, in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS):
- Venit net bancar de 687 milioane RON, in scadere cu 10,5% fata de T1 2012;
- Eficienta operationala sporita: cheltuieli generale mai mici cu 6,3% fata de T1 2012;
- Raport cost/venit ameliorat (45,7%) fata de nivelul inregistrat la sfarsitul anului 2012 (46,5%);
- Cost net al riscului mai mare cu 4,2% fata de T1 2012;
- Profit net de 13 milioane RON.
In primul trimestru al anului 2013, banca si-a desfasurat activitatea in conditiile unui mediu economic inca dificil, caracterizat de o cerere scazuta de produse si servicii bancare.
Volumul total al creditelor acordate clientelei este de 34,97 miliarde RON, mai mare cu 2,1% in comparatie cu nivelul inregistrat pe 31 martie 2012, cu accent pe creditarea persoanelor fizice (+3,4% vs -1,5% la nivel de piata). Aceasta evolutie a fost sustinuta in principal de creditele imobiliare, in crestere cu 32% fata de trimestrul I al anului 2012, nivel care depaseste media pietei, care a inregistrat o crestere de doar 10,4%.
Creditele pentru companii au inregistrat un usor avans fata de aceeasi perioada a anului 2012 (+1%), cu o evolutie deosebit de buna la nivelul segmentului marilor clienti corporativi (+4,7% in comparatie cu T1 2012).
Volumul depozitelor a crescut, la sfarsitul T1 2013, cu 3% fata de 31 martie 2012, ajungand la 32,54 miliarde RON. Depozitele persoanelor fizice au crescut cu 1,4% fata de sfarsitul anului 2012 si cu 4,2% fata de T1 2012, cu un accent deosebit pe depozitele in valuta (+14,3% fata de 31 martie 2012). In consecinta, raportul credite/depozite se situeaza la 94,6%, in scadere cu 5 puncte fata de aceeasi perioada a anului trecut (99,6%).
Venitul net bancar al perioadei este de 687 milioane de lei, mai mic cu 10,5% in comparatie cu 31 martie 2012, influentat in principal de o evolutie negativa a marjei nete de dobanda (-17,1%) care, fata de aceeasi perioada a anului 2012, a fost determinata de efecte negative de volum, structura si evolutie a dobanzii.
Cheltuielile operationale s-au redus semnificativ: - 6,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Raportul cost/venit este de 45,7%, in scadere cu 0,7 fata de sfarsitul anului 2012.
Costul net al riscului aferent primului trimestru al anului 2013 a continuat sa fie puternic influentat de mediul economic advers. El a ramas aproape de nivelul inregistrat in primul trimestru al anului 2012, dar a scazut in mod semnificativ in comparatie cu nivelurile inregistrate in trimestrele 3 si 4 ale anului 2012.
Dupa pierderea inregistrata la finalul anului 2012, banca a trecut din nou pe profit, rezultatul net al primului trimestru fiind de 13 milioane RON, in scadere cu 84% fata de T1 2012.
Raportul asupra rezultatelor financiare trimestriale este disponibil pentru public si investitori pe site-ul web al bancii: www.brd.ro. Copii ale documentelor vor putea fi obtinute, la cerere, gratuit, si la sediul central al BRD - Groupe Société Générale, situat in Bulevardul Ion Mihalache nr. 1-7, sector 1, Bucuresti.
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajati si 32 milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:
- Retail banking in Franta
- Retail banking international
- Corporate & Investment Banking
Articole asemănătoare
REZULTATELE GRUPULUI BRD ÎN PRIMUL SEMESTRU AL ANULUI 2024:
DINAMICĂ COMERCIALĂ remarcabilă ce determină UN impact financiar POzITiV Comunicat de presă ...
BRD LANSEAZĂ CANALUL DE VÂNZARE ONLINE PENTRU CREDITELE APIA DESTINATE MICILOR FERMIERI
Continuând politica de susținere a sectorului agricol si parteneriatul său cu APIA, BRD pune la disp...
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate.
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate. Termenii și condițiile Hartă site Setări de confidențialitate
Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente cardului tau (numar card, data expirarii, cod de securitate sau PIN), nici telefonic si nici pe e-mail sau SMS.
Aceste date confidentiale se vor folosi doar in momentul autentificarii in aplicatia de internet banking sau in momentul efectuarii unei plati cu cardul bancar.
In acelasi timp, daca observi un aspect diferit de cel obisnuit al aplicatiei MyBRD Net sau un comportament pe care nu l-ai mai intalnit (ex. Un mesaj de notificare ca pagina este indisponibila si esti invitat sa te reautentifici sau sa iti resincronizezi dispozitivul token), opreste imediat procesul de autentificare si te rugam sa ne contactezi de urgenta prin MyBRD Contact la tel: 021 302 6161.
Intotdeauna alaturi de tine,
Banca ta. Echipa ta