Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
Atenție la noua tipologie de fraudă de tip spoofing, ce presupune utilizarea frauduloasa a numerelor de telefon asociate BRD.
Persoane care pretind că sunt angajați ai băncii falsifică, cu ajutorul unor softuri, numerele de telefon asociate cu BRD (ex: TelVerde sau numerele de urgență carduri ), în cadrul unor apeluri telefonice în care se solicită date personale sau confidențiale. Este important să nu dați curs unor solicitări de divulgare date confidențiale, indiferent de pretextul invocat de apelant.
Rămâi vigilent și raportează-ne imediat situațiile suspecte accesând serviciul MyBRD Contact.
Economisire și investiții
Economisire și investiții
Noutăţi
Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Anunţuri de mentenanţă
Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Scena 9
Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Școala 9
Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Mindcraft Stories
Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Drumul banilor
Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Filialele şi societăţi asociate
Contact Investitori
Cultura
Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Educatie
Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Sport
Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Mediu
Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Societate civilă
Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Lumea 9
Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Mindcraft Academy
Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Descoperă
Cunoaşte
Online trading
Echipa noastră
Alte informaţii
SMS banking
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Află detalii »Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Află detalii »Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Află detalii »Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Află detalii »Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Află detalii »Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Află detalii »Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Află detalii »Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Află detalii »Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Află detalii »Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Află detalii »Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Află detalii »Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Află detalii »Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Află detalii »Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Află detalii »10 Feb 2016
Principalii indicatori financiari ai BRD-Groupe Société Générale la 31 decembrie 2015 la nivel consolidat, dacă nu se precizează altfel, în conformitate cu Standardele Internaţionale de Raportare Financiară (IFRS):
Pe piaţa românească, activitatea de creditare a arătat primele semne de revenire în 2015 pe fondul unui mediu macroeconomic favorabil. Creşterea soldului pe segmentul persoanelor fizice a fost susţinută de creditele imobiliare şi de consum acordate în RON. Creditele brute pentru companii (+0,7%* faţă de 31 decembrie 2014) au început să se stabilizeze pe fondul îmbunătăţirii investiţiilor. Persoanele fizice şi societăţile manifestă în continuare un comportament prudent de economisire, soldul total al depozitelor crescând cu 8,1%* faţă de 31 decembrie 2014.
Soldul creditelor nete acordate de Grupul BRD a fost aproape stabil (-0,6%* la 31 decembrie 2015 faţă de 31 decembrie 2014) cu evoluţie pozitivă pe clienţii retail şi marii clienţi corporativi. Creditele imobiliare au reprezentat principalul motor de creştere pe segmentul retail, crescând cu 12,7% în termeni de sold net şi cu 49,7% în termeni de volum de credite noi.
Volumul creditelor noi acordate persoanelor fizice a ajuns la 5,0 miliarde RON, mai mare cu 21,8% faţă de 2014. BRD a înregistrat totodată o creştere a numărului de clienţi activi persoane fizice cu 14 mii, până la 2,1 milioane (+40 mii clienţi folosind metodologie constantă) ca urmare a unei activităţi comerciale dinamice. Stocul contractelor de servicii de Internet Banking şi Mobile Banking pentru persoane fizice (MyBRD Net şi, respectiv MyBRD Mobile) a crescut cu 40,1% până la aproape 0,9 milioane de contracte.
Soldul creditelor nete pentru marii clienţi corporativi a crescut cu 9,2%*. Pe fondul competiţiei crescute şi luând în calcul în special lichiditatea amplă din sectorul bancar, BRD şi-a reafirmat poziţia de lider in sectoare precum energie, retail şi tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor.
Depozitele au continuat sa crească peste media pieţei, cu 13,9%* faţă de 31 decembrie 2014 pe fondul unei creşteri importante a disponibilităţilor în conturi curente (+52%* în dinamică anuală). Cota de piaţă pe segmentul depozitelor s-a majorat cu 0,5 puncte procentuale ajungând la 14,8% (13,8% pe segmentul persoanelor fizice şi 15,9% pe segmentul companiilor), conform calculelor interne ale băncii. De asemenea, activele administrate de BRD AM au crescut cu 30,9%, atingând 2,9 miliarde RON la 31 decembrie 2015.
Raportul credite nete/depozite a fost de 66,4% (-9,6 puncte procentuale faţă de 31 decembrie 2014).
Revenirea pe creştere a veniturilor este confirmată de creşterea de la trimestru la trimestru a venitului net bancar din ultimele trei trimestre (cu circa 2% în fiecare trimestru) datorită reducerii costului de finanţare şi creşterii portofoliului pe segmentul retail. Venitul net bancar s-a diminuat cu 4,4% în 2015 în comparaţie cu 2014, până la 2.507 milioane RON, ca urmare a ratelor de dobândă aflate la minime istorice şi anulării sau reducerii unor comisioane pentru clienţi persoane fizice.
Cheltuielile operaţionale au fost reduse cu 2,3%, ajungând la 1.297 milioane RON faţă de 2014, în principal ca urmare a economiilor la cheltuielile imobiliare, cu servicii de consultanţă şi cu angajaţii. Indicatorul cost/venit a fost de 51,7%.
Grupul BRD a diminuat rata creditelor neperformante (inclusiv creanţe nete din leasing financiar) de la 20,3% la 31 decembrie 2014 la 17,1% la 31 decembrie 2015, în principal ca urmare a operaţiunilor de ştergere de creanţe depreciate. Gradul de acoperire a creditelor neperformante cu provizioane IFRS a crescut de la 71,1% la 31 decembrie 2014 la 76,6% la 31 decembrie 2015. Declinul costului net al riscului (-45,8% faţă de anul precedent) a dus la creşterea profitului net în 2015 faţă de 2014.
În acest context, Grupul BRD a înregistrat un profit net de 467 milioane RON în 2015, de 6,9 ori mai mare faţă de valoarea din 2014, ducând la o rentabilitate a capitalurilor proprii (ROE) de 7,8%.
Indicatorul de solvabilitate al BRD, de 17,3% la nivel individual la 31 decembrie 2015 (conform Basel 3, luând în calcul filtrele prudenţiale), este mult peste cerinţa reglementară, fiind comparabil cu nivelul de 17,2% înregistrat la 31 decembrie 2014.
“Anul 2015 a fost influenţat de evoluţia pozitivă a două linii importante de afaceri – retail şi mari clienţi corporativi şi de trecerea pe creştere a veniturilor trimestriale. Pe viitor, BRD va continua să profite de oportunităţile de creditare în creştere şi va contribui la finanţarea economiei bazându-se pe modelul său de bancă universală, pe baza diversificată de clienţi şi sursele solide de finanţare”, a declarat Philippe Lhotte, CEO al BRD.
Raportul asupra rezultatelor financiare preliminare ale Grupului BRD aferente anului incheiat la 31 decembrie 2015 este disponibil pentru public şi investitori pe site-ul web al băncii: www.brd.ro începând cu ora 09:00. Copii ale documentelor vor putea fi obţinute, la cerere, gratuit la sediul central al BRD - Groupe Société Générale, situat în Bulevardul Ion Mihalache nr. 1-7, sector 1, Bucureşti.
(*) Variaţii la curs valutar constant
Notă: Informaţiile pe sistem bancar la 31 decembrie 2015 sunt preliminare.
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor. BRD - Groupe Société Générale are 2,2 milioane de clienţi activi şi operează o reţea de 829 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,2 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de peste 26 000 POS-uri şi 1 500 ATM-uri. Cu operaţiuni de factoring de 960 milioane de euro în 2014, BRD este liderul pieţei de factoring din România. Activele totale ale băncii erau, la sfârşitul anului 2015, de 49,2 mld RON.
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajaţi în 76 de ţări şi 30 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:
Retail banking în Franţa
Retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurări
Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori.
www.brd.ro; facebook;
Articole asemănătoare
Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A.
Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A....
REZULTATELE GRUPULUI BRD LA FINALUL PRIMELOR 9 LUNI ALE ANULUI 2024
ACTIVITATE COMERCIALĂ DINAMICĂ, CONTRIBUȚIE CU IMPACT PENTRU ECONOMIE Comunicat de presă B...
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate.
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate. Termenii și condițiile Hartă site
Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente cardului tau (numar card, data expirarii, cod de securitate sau PIN), nici telefonic si nici pe e-mail sau SMS.
Aceste date confidentiale se vor folosi doar in momentul autentificarii in aplicatia de internet banking sau in momentul efectuarii unei plati cu cardul bancar.
In acelasi timp, daca observi un aspect diferit de cel obisnuit al aplicatiei MyBRD Net sau un comportament pe care nu l-ai mai intalnit (ex. Un mesaj de notificare ca pagina este indisponibila si esti invitat sa te reautentifici sau sa iti resincronizezi dispozitivul token), opreste imediat procesul de autentificare si te rugam sa ne contactezi de urgenta prin MyBRD Contact la tel: 021 302 6161.
Intotdeauna alaturi de tine,
Banca ta. Echipa ta