Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

Susținem inovația și antreprenoriatul la Innovation Labs 2017

02 Mar 2017

In 2016 ne-am angajat sa ne implicam in dezvoltarea tinerei generații iar prin parteneriatul de anul acesta cu Innovation Labs - cel mai mare program de pre-accelerare pentru startupuri tehnice din România - facem exact asta. In cadrul acestui program, participantii sunt ghidati de mentori de top din industria ITC si din business, între care și specialiști BRD, sa faca primii pasi in a transforma ideile in afaceri.

 

„Proiectele care încurajează creativitatea tehnologică si inovația, dar și alte inițiative susținute de BRD, care creează valoare reală în rândul tinerilor, reprezintă un parteneriat pentru dezvoltare pe care îl promitem pe termen lung” declara Roxana Miloș, Brand Communication Manager, BRD – Groupe Société Générale

 

Programul Innovation Labs 2017 a ajuns deja la a 5-a ediție și este structurat în mai multe etape, prima fiind Hackathonul de 24 de ore, unde tinerii înscriși își pot contura mai clar ideile, le vor susține în fața juriului și a publicului și își pot consolida echipa. Primul hackaton va avea loc la București, pe 4 și 5 martie, urmat de cele din Cluj-Napoca, Iași, Sibiu și Timișoara, care se desfășoară concomitent pe 11 și 12 martie.

 

Echipele care se califică în următoarea fază vor continua să își dezvolte produsele în cadrul programului de mentorat, din perioada martie – mai 2017. În această etapă le vor sta alături o serie de mentori din partea BRD – Groupe Société Générale: Horia Velicu - Head of Innovation, Carmen Obada - Sef Proiect Innovation Hub, Mihai Dit - Director Regional – regiunea Cluj și Marius Pădurean - Head of Sales SME -regiunea Sibiu, care le vor oferi suport pentru a-și definitiva prototipurile, pe care le vor prezenta, pe 24 mai, la Demo Day, în fața potențialilor investitori și parteneri. Specialiștii BRD îi vor consilia cu privire la definirea pieței potențiale, nișe de piață către care să se orienteze, customer development & discovery, strategie de preț, noi tehnologii și pregătirea suștinerii ideii.

 

„Inovația poate fi un subiect interpretabil și subiectiv, dar noi credem că înseamnă identificarea de modalități noi, în cazul nostru de a servi clienții, de a trata angajații sau de a lua decizii, care în final să aducă mai multă valoare”, a declarat Horia Velicu, Head of Innovation Lab, BRD – Groupe Société Générale. 

 

Descopera restul detaliilor in Comunicatul de presa de azi, 2 martie 2017

Articole asemănătoare