Category Image
Imagine

Cum pot să îmi modific limitele de tranzacționare ale cardului?

In aplicatia de mobile banking, in meniul Carduri ai optiunea de a modifica limitele de utilizare zilnice pentru operaţiunile efectuate cu cardul tau pentru o perioada de pana la 7 zile.

In functie de nevoia ta, iti poti majora sau diminua limitele, in numar si/sau valoare, atat pentru retragerile de numerar, cat si pentru platile la comercianti sau online.

Totodata, poti solicita o majorare a limitei în agenția BRD sau apelând serviciul MyBRD Contact.

Am primit un SMS pentru confirmarea unei tranzacții. Ce trebuie să fac?

Primești acest mesaj pentru că vrem să ne asigurăm că tranzacția respectivă este efectuată de tine. Te rugăm să răspunzi, în cel mai scurt timp conform, indicațiilor primite în mesaj. Atenție ! Fiecare tranzacție are asociat un cod din doua litere astfel că te rugam să răspunzi la toate mesajele primite incluzând pe lângă DA pentru confirmare și NU pentru infirmare și cele doua litere care ne permit identificarea tranzacției .

Exemplu : DA AB sau NU AB

Îmi expiră cardul. Ce trebuei să fac? Trebuie să îmi înscriu cardul reînnoit în wallet-ul Apple / Google Pay?

Poți utiliza cardul până în ultimă zi calendaristică a lunii de expirare înscrise pe card. De exemplu, dacă data de expirare este în luna 01 (Ianuarie), poți realiza tranzacții cu el inclusiv pe 31 Ianuarie.

La data expirării, banca vă emite un nou card, dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:

• Cardul nu este blocat.

• Contul aferent nu este blocat.

• Contul aferent nu înregistrează descoperit neautorizat de cont.

• Nu ai notificat banca, privind dorința de a renunța la card.

Am fost anunțat că am cardul posibil compromis și am solicitat blocarea lui. Mai pot face plăți Apple / Google Pay?

În această situație tokenul tău s-a blocat temporar și nu mai poți efectua plăți. Odată cu refacerea cardului se vă închide și tokenurile aferente acestuia. Poți relua însă imediat plățile cu telefonul/ceasul/tabletă după readaugarea cardului refăcut în Apple Pay/Google Pay.

Mi-am pierdut telefonul, ceasul, tableta pe care am instalat Apple, Google Pay. Ce trebuie să fac ?

E necesar să suni cât mai repede la MyBRD Contact pentru stoparea cardului și refacerea acestuia. Odată cu refacerea cardului se va închide și tokenul asociat acestuia.

Pentru a putea utiliza în continuare serviciul Apple Pay/Google Pay va trebui să reiei procesul de înrolare a cardului refăcut în wallet.

În cât timp pot contesta o tranzacție?

Potrivit Condițiilor Generale Bancare în cazul în care constați că a fost înregistrată în contul tău o Operaţiune de plată neautorizată sau executată incorect, ai dreptul să reclami erorile menționate anterior, în cel mai scurt timp, fără întarziere nejustificată (maxim 2 luni de la data debitării Contului menționată în extrasul de cont).

Reclamațiile ulterioare vor putea fi luate în considerare de către Bancă numai în situația întârzierii în cazuri justificate, dar nu mai târziu de 13 luni de la data debitării contului menționată în extrasul de cont.

Abonează-te la Carduri