Formular de căutare

Responsabil Dezvoltare Resurse

Aplică

Ai competențe bune de comunicare, muncă în echipă și tehnice? Alătură-te nouă dacă:

Ai cunostinte de:

  • HR: minim 2 ani
  • Pachet Microsoft office (Excel, Power Point) – nivel mediu (minim)
  • Limba Engleza – nivel B2 (minim)
  • Norme interne
  • Legislatia aplicabila in vigoare

Ai competențe analitice și atentie la detalii
Ai o atitudine proactiva și bune abilitati de comunicare

Îți oferim un mediu tehnic dinamic unde poți să:

  • Contribui la definirea si implementarea Strategiei de resurse IT
  • Organizezi, coordonezi si participi in fluxul de monitorizare si actualizare recrutare (intern si extern) conform procesului stabilit si procedurilor interne
  • Participi in activitatile care deriva din strategia de recrutare resurse interne, incusiv activitatile legate de people development, career path etc, in concordanta cu politica bancii, impreuna cu HR
  • Asiguri definirea, actualizarea si comunicarea rapoartelor, specific care deriva din activitatea principala, in legatura cu dezvoltarea de resurse IT, bugete de resurse, formare, strategie etc.
  • Elaborezi planul de training, gestionezi si monitorizezi activitatile de training planificate pentru angajatii IT pentru imbunatatirea competentelor acestora, evolutia rolurilor, retinerea talentelor, si definirea planului de recrutare resurse IT (Plan de Resurse)
  • Participi la definirea planului de recrutare resurse IT, interne si externe
  • Monitorizezi incadrarea in planul de training si formarea angajatilor din departamentul de IT
  • Asiguri o relatie pozitiva cu furnizorii externi de resurse si cu Departamentul de Resurse Umane
  • Participi in programele de implementare aplicatii specifice managementului de resurse, monitorizare , raportare
  • Elaborzi si implementezi planul anual de comunicare la nivel de departament in corelare cu strategia COM/SEGL
  • Participi la organizarea de evenimente la cererea conducerii in colaborare cu HR si COMM si comunicarea de informatii de interes catre diverse entitati
  • Monitorizezi executia bugetului de formare si realizarea indicatorilor de performanta (KPI) stabiliti pentru formare, dezvoltare, comunicare, protocol si deplasari
  • Asiguri centralizarea modificarilor pentru prezentarile departamentului, in vederea livrarii formei finale a acestora
  • Oferi suport pentru organizarea diverselor evenimente ale departamentului, cu desfasurare in interiorul bancii sau in exterior. Asiguri, la nevoie, interfata intre BSC si alte departamente implicate in respectivele evenimente
  • Redactezi documentele care tin de corespondenta, prezentari ale departamentului, alte materiale la cererea directiei ce privesc subiecte legate de organizare, coordonare actiuni de lucru specifice, inclusiv evenimente interne

Te bucuri de un pachet de beneficii complex ai unuia din cei mai buni angajatori:

  • Mod de lucru hibrid si program flexibil
  • Un mediu de lucru multinational si multicultural cu oportunitati de dezvoltare
  • Colaborare intr-un mediu profesionist, cu o echipa de specialisti care lucreaza cu tehnologii foarte noi
  • Pachet de beneficii competitiv: tichete de masa in valoare de 30 de lei, prima anuala de un salariu de baza, bonus de performanta, prime de sarbatori, conditii bancare preferentiale, contributie la pilonul 3 de pensii, programe de dezvoltare profesionala si personala, abonament medical in sistemul privat de sanatate, discounturi la diversi parteneri si multe altele