Primești acest mesaj pentru că vrem să ne asigurăm că tranzacția respectivă este efectuată de tine. Te rugăm să răspunzi, în cel mai scurt timp conform, indicațiilor primite în mesaj. Atenție ! Fiecare tranzacție are asociat un cod din doua litere astfel că te rugam să răspunzi la toate mesajele primite incluzând pe lângă DA pentru confirmare și NU pentru infirmare și cele doua litere care ne permit identificarea tranzacției .
Exemplu : DA AB sau NU AB
Dacă nu răspunzi în 5 minute, pentru siguranța ta vom bloca temporar cardul. Dacă recunoști operațiunea și răspunzi prin confirmarea tranzacției în termen de 24 ore de la primirea mesajului cardul tău vă fi deblocat automat, însă te rugăm să ai în vedere că tranzacția nu poate sub nicio formă oprită de la decontare. Dacă nu recunoști operațiunea vom bloca defintiv cardul și te rugăm să soliciți refacerea acestuia. Niciodată nu iți vom cere să ne furnizezi prin SMS detalii legate de cardul tău (Număr card, PIN, sau Codul CVV sau CVC).
Pentru orice informații suplimentare sau neclarități apelează MyBRD Contact.