Formular de căutare

În siguranţă

Cardurile BRD sunt prevăzute atât cu banda magnetică cât şi cu microprocesor incorporat (cip). Această tehnologie inovatoare garantează cel mai ridicat grad de securitate recunoscut la nivel internaţional. Astfel, tranzacţiile tale vor fi efectuate în deplină siguranţă, în timp ce riscul de copiere sau contrafacere a cardului este eliminat aproape în totalitate.

Primirea cardului

Imediat ce ai primit de la consilierul de clientelă cardul pentru care ai optat, trebuie să-l semnezi pe verso în prezenţa acestuia, fiind astfel protejat împotriva utilizării frauduloase la comercianţii acceptanţi. Pentru a spori gradul de securitate, cardul tău se va activa automat la prima operaţiune confirmată cu cod PIN, realizată în ţară sau în străinătate. Dacă acest lucru nu va fi posibil, poţi apela serviciul:


PIN-ul prin SMS

Pentru recepţionarea PIN-ului prin SMS, vei transmite un SMS de pe numărul de mobil declarat la BRD cu parolă unică*, către unul dintre următoarele numere de telefon:

  • 0371 700 059 (clienţii Operatorilor de telefonie Orange, Vodafone, Telekom din România)
  • 1739 (clienţii Operatorului naţional de telefonie RCS-RDS)
  • +447786201772 (clienţii reţelelor de telefonie internaţionale)

*Parola unică este formată din: ultimele 4 cifre din numărul de card şi ultimele 4 cifre din CNP, fără spaţii sau simboluri. Pentru clienţii nerezidenţi fără CNP, ultimele 4 cifre din CNP reprezintă ultimele 4 cifre din nr. actului de identitate declarat la BRD.

Pentru detalii suplimentare poţi apela serviciul:


Pentru siguranţa ta

  • Cardul este personal, nu-l încredinţa unei alte persoane.
  • Cardul tău are asociat un cod personal de identificare (PIN) cu caracter strict confidenţial, alocat de către bancă.

IMPORTANT!

  • Nu divulga codul PIN sub nicio formă şi sub niciun pretext unei alte persoane!
    Indiferent că este vorba despre personalul comerciantului acceptant, al băncii sau al poliţiei, niciunul nu are dreptul de a ţi-l cere.
  • Nu păstra în acelaşi loc cardul şi PIN-ul!
    Dacă PIN-ul alocat automat de către bancă ţi se pare dificil de memorat, îl poţi schimba oricând, la orice ATM BRD, selectând opţiunea de modificare a PIN-ului. În cazul în care ai uitat codul PIN sau a fost aflat de către o altă persoană, adresează-te celei mai apropiate unităţi BRD în vederea înlocuirii acestuia.

Protejează-ţi cardul

În vederea garantării unei bune funcţionări a cardului, nu-l lăsa în apropierea calculatoarelor, a telefoanelor mobile sau a altor surse de câmpuri electromagnetice. În cazul în care suspectezi că datele de identificare ale cardului tău: numărul cardului, data expirării, codul de securitate CVV2, CVC2 (cod de trei cifre, aflat pe spatele cardului, care poate fi utilizat pentru efectuarea tranzacţiilor prin Internet sau prin comandă poştală, telefon, fax) au intrat în posesia unor persoane neautorizate, îţi recomandăm să soliciţi înlocuirea cardului.