Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
Cardurile BRD sunt prevăzute atât cu banda magnetică cât şi cu microprocesor incorporat (cip) care garantează un grad înalt de securitate recunoscut la nivel internațional. Astfel, tranzacţiile tale vor fi efectuate în deplină siguranţă, în timp ce riscul de copiere sau contrafacere a cardului este eliminat aproape în totalitate.
Iți trimitem SMS pentru confirmarea unor operațiuni care prezintă unele criterii de risc : categorii de comercianți la care se pot face operațiuni cu un grad ridicat de risc, operațiuni care ies din tiparul celor efectuate în mod frecvent, etc. În cazul în care răspunsul tău la SMS a fost că nu recunoști tranzacția, cardul se va bloca, astfel că orice alte operațiuni frauduloase ulterioare nu vor mai putea fi posibile. Dacă nu primim un raspuns de la tine în 10 minute, ca măsură de siguranță, vom bloca temporar cardul tău. Timp de 24 ore poți să ne răspunzi la mesaj, fie prin confirmarea sau infirmarea tranzacției , iar noi iți vom debloca cardul sau îl vom menține blocat în funcție de răspunsul tău. După 24 ore, te rugăm să contactezi MyBRD Contact pentru confirmarea sau infirmarea operațiunilor.
Primirea cardului
Pentru a spori gradul de securitate, cardul tău se emite inactiv și se va activa automat la prima operaţiune confirmată cu cod PIN, realizată în ţară sau în străinătate
PIN-ul prin SMS
Cardul tău are asociat un cod personal de identificare (PIN) cu caracter strict confidenţial, alocat de către bancă.
Pentru recepţionarea PIN-ului prin SMS, vei transmite un SMS de pe numărul de mobil declarat la BRD cu parolă unică*, către unul dintre următoarele numere de telefon:
- 0371 700 059 (clienţii Operatorilor de telefonie Orange, Vodafone, Telekom din România)
- 1739 (clienţii Operatorului naţional de telefonie RCS-RDS)
- +447786201772 (clienţii reţelelor de telefonie internaţionale)
*Parola unică este formată din: ultimele 4 cifre din numărul de card şi ultimele 4 cifre din CNP, fără spaţii sau simboluri. Pentru clienţii nerezidenţi fără CNP, ultimele 4 cifre din CNP reprezintă ultimele 4 cifre din nr. actului de identitate declarat la BRD.
Pentru detalii suplimentare poţi apela serviciul:
- MyBRD Contact: (021) 302.61.61, 0800 803 803 sau
- *BANCA: *22622.
Pentru siguranţa ta
IMPORTANT!
- Păstrează în siguranță cardul pentru a preveni pierderea/furtul sau utilizarea neautorizată a acestuia, nu îl incredita unei alte persoane și nu comunica informațiile specifice de identificare (număr card, data expirării, nume, CVV) altor persoane.
- Anunță imediat furtul sau pierderea cardului sau dacă suspectezi că datele de identificare ale cardului tău au intrat în posesia unor persoane neautorizate, pentru blocarea imediată a cardului și înlocuirea acestuia.
- Nu împrumuta cardul altor persoane, nici celor apropiați, pentru ei poți solicita un card suplimentar.
- Nu comunica altor persoane informațiile specifice/parolele solicitate în procesul de înrolare a cardului în ApplePay sau GooglePay ce asigură substituirea securizată a datelor unui Card;
- În cazul în care primești un SMS de confirmare a înrolării în Apple Pay/Google Pay deși tu nu ai solicitat înrolarea, anunță-ne imediat pentru blocarea tokenului/cardului.
- Asigură securitatea dispozitului pe care ți-ai înrolat un card în aplicațiile ApplePay/Google Pay. Este important să folosești o parolă puternica, greu de ghicit, pentru dispozitivul tău și nu o comunica nimănui.
- În cazul pierderii sau furtului unui dispozitiv pe care ai înrolat un card, accesează în cel mai scurt timp contul tău Google sau Apple și elimină cardurile din aplicații sau apleaza MyBRD Contact pentru bloca sau elimina tokenurile aferente.
- Asigură-te că nimeni nu poate vizualiza PIN-ul în timp ce îl introduci în terminal (POS/ATM).
- Nu divulga codul PIN sub nicio formă şi sub niciun pretext unei alte persoane!
Indiferent că este vorba despre personalul comerciantului acceptant, al băncii sau al poliţiei, niciunul nu are dreptul de a ţi-l cere. - Nu salva codul PIN în memoria telefonului sau al altor dispozitive. Șterge imediat mesajul cu codul PIN primit de la bancă sau distruge-l dacă l-ai primit pe hârtie.
- Nu introduce codul PIN pe site-uri de internet și nu-l comunica telefonic nimănui.
- Poți schimba oricând codul PIN, la orice ATM BRD și să alegi o combinație pe care o poți reține ușor (evită însă cifrele repetitive de genul 1234, 1111, 0000 etc).
- Nu păstra în acelaşi loc cardul şi PIN-ul!
În cazul în care ai uitat codul PIN sau a fost aflat de către o altă persoană, contacteaza urgent bancă la numărul de telefon xxxxx și solicită un nou cod PIN.
Protejează-ţi cardul
În vederea garantării unei bune funcţionări a cardului, nu-l lăsa în apropierea calculatoarelor, a telefoanelor mobile sau a altor surse de câmpuri electromagnetice. În cazul în care suspectezi că datele de identificare ale cardului tău: numărul cardului, data expirării, codul de securitate CVV2, CVC2 (cod de trei cifre, aflat pe spatele cardului, care poate fi utilizat pentru efectuarea tranzacţiilor prin Internet sau prin comandă poştală, telefon, fax) au intrat în posesia unor persoane neautorizate, îţi recomandăm să soliciţi înlocuirea cardului.