Formular de căutare

În siguranţă

Cardul la POS

  • solicită comerciantului efectuarea operaţiunii în prezenţa ta
  • prezintă cardul la punctul de vânzare, iar înainte de introducerea codului PIN verifică suma înscrisă pe terminal
  • înainte de a semna, verifică dacă suma înscrisă pe chitanţă eliberată de terminalul de plată (POS) corespunde valorii cumpărăturilor sau serviciilor furnizate
  • în cazul operaţiunilor nefinalizate recomandăm păstrarea chitanţelor

Dacă, din anumite motive, cardul nu este acceptat la terminalul POS al comerciantului, contactează unitatea BRD sau apelează serviciul MyBRD Contact: (021) 302.61.61, 0800.803.803 sau *BANCA (*22622).


Cardul la ATM

Din motive de securitate, după a treia introducere eronată a PIN-ului, cardul vă va fi blocat. În acest caz, poţi merge la orice Agenţie BRD sau poţi apela serviciul MyBRD Contact la numerele (021) 302.61.61, 0800.803.803 sau *BANCA (*22622) pentru deblocarea codului PIN.

Dispui de maximum:

  • 30 de secunde pentru a retrage cardul după încheierea tranzacţiei, altfel ATM-ul îl va reţine.
  • 27 de secunde pentru ridicarea numerarului. Din motive de siguranţă, după acest interval de timp, banii vor fi reţinuţi de către ATM. În acest caz, adresează-te oricărei unităţi BRD, unde vei completa formularul "Aviz refuz de plată".

Limite de utilizare zilnice aferente cardurilor de debit emise persoanelor fizice

Pentru prevenirea utilizării cardurilor de către persoane neautorizate, dar şi din motive de siguranţă, banca poate stabili limite zilnice de retragere numerar, care diferă în funcţie de tipul cardului.