Formular de căutare

Înapoi la Newsroom

BRD OFERĂ INTERNET ȘI MOBILE BANKING FĂRĂ COSTURI, TIMP DE TREI LUNI, CLIENȚILOR PERSOANE FIZICE

16 Mar 2020

În contextul epidemiei de Covid-19, și pentru a sprijini măsurile de prevenție a răspândirii bolii, BRD Groupe Societe Generale a luat decizia de a oferi gratuit persoanelor fizice, timp de trei luni, serviciile de Internet și Mobile Banking. De asemenea, banca elimină toate costurile aferente tranzacțiilor realizate prin aceste instrumente, în mod necondiționat de folosirea sau achiziția unor pachete de produse.

Gratuitatea va dura până pe 16 iunie 2020, cu posibilitatea de a fi prelungită și ulterior acestei date. Ea se adresează clienților existenți, care folosesc deja sau aderă la serviciile de bancă la distanță în această perioadă.

Utilizatorii nu vor plăti comision lunar de administrare pentru serviciile de bancă la distanță, iar plățile interbancare în RON, precum și plățile SEPA în RON și EUR vor fi gratuite.

Subscrierea la serviciile de bancă la distanță se poate face prin intermediul contact center-ului BRD (021 302 6161 - accesibil din orice rețea, 0800 803 803 – Telverde în rețeaua Telekom sau *22622 - valabil în rețelele mobile Orange, Vodafone, Telekom și Digi Mobil).

Articole asemănătoare

REZULTATELE GRUPULUI BRD ÎN PRIMELE 9 LUNI ALE ANULUI 2018: PERFORMANȚĂ OPERAȚIONALĂ SOLIDĂ ȘI CREȘTERE SUSŢINUTĂ A VENITURILOR

Principalii indicatori financiari ai BRD-Groupe Société Générale la 30 septembrie 2018 la nivel cons...

află detalii

Rezultatele Grupului BRD În Primul Trimestru Al Anului 2018: Profit Net De 414 Milioane RON

Principalii indicatori financiari ai BRD Groupe Société Générale la 31 martie 2018 la nivel consolid...

află detalii

Rezultate H1-2017: venit net în creștere cu +97%

Principalii indicatori financiari ai BRD-Groupe Société Générale la 30 iunie 2017 la nivel consolida...

află detalii