Formular de căutare

BRD Office Internet Banking pentru companii


Internet Banking
BRD@ffice

Cel mai rapid drum până la bancă!

BRD Office - internet banking pentru companii

Serviciul de Internet banking BRD OFFICE include o gamă largă de beneficii.

GESTIONARE

de la distanţă a conturilor bancare şi a celor deschise la Trezoreria Statului

ACCES

în timp real la situaţia conturilor şi procesarea online a operaţiunilor

MOBILITATE

şi uşurinţă în utilizarea aplicaţiei

ASISTENȚĂ

şi suport de specialitate

REDUCERI DE 35%

la transferurile iniţiate prin acest canal

TRANSFERURI MULTIPLE

efectuarea de transferuri multiple pentru plata salariilor

ACCES

pentru multiplii utilizatori în cadrul unui singur abonament

ACORDEAREA DE DREPTURI

diferenţiate angajaţilor utilizatori ai serviciului

Cum funcţionează?

BRD@ffice este serviciul de Internet banking care vă oferă acces în timp real la conturi în condiţii de deplină securitate şi mobilitate, 24 h din 24, 7 zile din 7.

BRD@ffice este soluţia ideală pentru afacerea dumneavoastră dacă aveţi nevoie de efectuarea unui transfer în cel mai scurt timp şi nu aveţi cum să ajungeţi la bancă. Prin utilizarea BRD@ffice acesta este procesat instant, imediat ce confirmaţi semnarea lui.

Serviciul funcţionează prin simpla conectare la adresa www.brdoffice.ro şi introducerea elementelor de securitate alocate fiecărui utilizator.

 

Cum deveniți client?

Subscrieţi serviciului BRD@ffice completând documentele necesare în orice unitate BRD sau completând formularul online disponibil mai jos.Subscrieţi serviciului BRD@ffice completând documentele necesare în orice unitate BRD sau completând formularul online disponibil mai jos.

Astfel, unul dintre teleconsilierii noştri vă va contacta în cel mai scurt timp în vederea:

Pentru confirmarea aderării la BRD@ffice, la sediul BRD veţi primi un exemplar al contractului format din:

Securitate

Securitatea conturilor dumneavoastră ne preocupă în mod constant, de aceea serviciul BRD@ffice utilizează criptarea cu chei publice RSA pe 2048 biţi, una dintre cele mai avansate tehnologii disponibile pentru securizarea tranzacţiilor online. Criptarea este un proces care transformă informaţiile confidenţiale într-un şir de caractere indescifrabil înainte de a fi trimise prin internet, asigurând în acelaşi timp un canal sigur de transmisii de date confidenţiale între sistemul băncii şi browserul dumneavoastră de internet.

 

BENEFICIAŢI DE SOLUŢII COMPLETE DE SECURITATE PENTRU PROTECŢIE SUPLIMENTARĂ!

VERIFICAŢI DACĂ SITE-ul PE CARE VĂ AFLAŢI ESTE UNUL SECURIZAT!

VERIFICAŢI CERTIFICATUL DE SECURITATE AL SITE-ului!

  • Site-ul BRD@ffice este securizat. Puteţi verifica cu usurinţă dacă vă aflaţi pe un site securizat: litera "s" trebuie sa apară întotdeauna în bara de adresa a browserului dumneavoastră după "http". Prin urmare, adresa site-ului prin care aveţi acces la conturi trebuie să înceapă cu: https://www.brdoffice.ro
  • De asemenea, pentru a stabili dacă respectiva conexiune este securizată, se va verifica că este închis lacătul din dreapta barei de adrese
  • Menţionăm că, atunci când treceţi de la o pagină securizată (https) la una nesecurizată (http), browserul dumneavoastră va afişa un mesaj de avertizare. NU introduceţi Codul de utilizator şi parola după primirea unui astfel de mesaj
  • Pentru Internet Explorer, din meniul File alegeţi opţiunea Properties. În fereastra care se deschide verificaţi dacă secţiunea "Connection" conţine parametrii securizării utilizate: TLS 1.2, 3DES with 168 bit encryption (High); RSA with 2048 bit exchange. Apoi apasaţi butonul "Certificates" şi verificaţi dacă certificatul emis are caracteristicile: Issued to: www.brdoffice.ro; Issued by: Symatec Class 3 Secure Server CA – G4. Verificati daca tab-ul "Certification Path" contine: Symatec Class 3 Secure Server CA – G4 si This certification is ok în sectiunea Certificate status
  • Pentru Internet Explorer, selectând imaginea lacătului din partea dreaptă a barei de adrese, obţineţi imaginea de mai jos care conţine textul: VeriSign has identified this site as: www.brdoffice.ro
     

NAVIGAREA ÎN SIGURANȚĂ PE INTERNET

Pentru a naviga în siguranță pe Internet, și în special pe site-urile unde faceți tranzacții financiare, puteți recurge la cateva mijloace de protecție:

  • Evitați folosirea unui user cu privilegii administrative (în Windows contul de Administrator);
  • Asigurați-vă că sistemul de operare (al PC-ului sau telefonului) este actualizat;
  • Instalați ultima versiune de browser;
  • Instalați o soluție AntiVirus și Firewall și asigurați-vă frecvent că aceasta este actualizată.
  • De fiecare dată când descarcați o aplicație, folosiți surse sigure (pagina producatorului) și folosiți aplicații ale unor furnizori cunoscuți

De asemenea, verificați dacă pagina pe care navigați este una sigură (folosiți https:// - puteți vedea acest lucru în bara de adrese a browserului) și mai ales nu folosiți opțiunea „ține minte parola/remember my password” în special pentru aplicații financiare/banking.

Protejeazăți-vă datele prin folosirea unor parole complexe (atât pe telefon cât și pe PC/Laptop/Aplicații). De asemenea, nu folosiți aceeași parolă pentru toate aplicațiile sau conturile de pe rețelele de socializare. Nu uitați să folosiți butonul de „Logoff” de fiecare dată când părăsiți aplicațiile online, în special cele de banking.

Evitați pe cât posibil folosirea rețelelor publice sau „gratuite”, în special cand utilizați aplicații de banking/financiare. Nu lăsați stații de lucru precum laptopul nesupravegheate, iar dacă vreodata vă regăsiți într-o astfel de situație, asigurați-vă că acestea sunt protejate cu parolă.

 

Întrebări frecvente

Se pot efectua tranzacţii şi seara sau în weekend?

Pentru că BRD@ffice este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, transferurile intrabancare sunt procesate în timp real conform orelor limită comunicate. Celelalte tipuri de tranzacţii iniţiate în acest interval vor fi procesate în urmatoarea zi lucrătoare.
 

Poţi efectua tranzacţii şi în străinătate?

Sigur. Puteţi efectua plăţi către orice beneficiar, indiferent de banca la care acesta are deschis contul, cu condiţia respectării regimului valutar şi a cunoaşterii detaliilor minime pentru care transferul să poată fi efectuat (numele beneficiarul, numărul de cont şi, după caz, codul SWIFT al băncii la care este deschis contul acestuia).

 

Există un număr maxim de utilizatori ?

Nu există un număr maxim de utilizatori desemnaţi.

 

Este posibil să acord utilizatorilor desemnaţi drepturi de a efectua tranzacţii doar pe anumite conturi?

Da. Puteţi defini diferenţiat drepturile fiecărui utilizator prin completarea fomularelor specifice.

 

Ce este Phishing-ul?

Phishing-ul reprezintă o tentativă de fraudă, prin intermediul căruia infractorii solicită date cu caracter personal și date personale bancare (nume utilizator, coduri generate de dispozitivul Token/aplicația eToken, etc.) și nu numai.

Cel mai des folosit canal pentru un atac de tip phishing este e-mailul. E-mailul primit, de regulă, pretinde că este nevoie de “actualizarea” sau “confirmarea” datelor aferente contului de Internet banking sau cardului şi îndeamnă la accesarea unui link din e-mail. Acest link duce către un site foarte similar cu cel la care vă așteptați (un site clonă), prin intermediul căruia se colectează datele. Atacatorul intră în posesia adresei dumneavoastrăde e-mail prin diverse canale, dintre care cel mai des folosite sunt: prin intermediul unor viruși, prin cumpărarea de baze cu adrese de e-mail de la firme specializate sau chiar prin spargerea sistemelor informatice ale furnizorilor de servicii de e-mail.

Recomandăm sa rămâneți întotdeauna vigilenți și să nu divulgați niciodată informații cu caracter personal și date personale bancare, chiar dacă cererea pare să provină dintr-o sursă de încredere.