BRD Office - internet banking pentru companii

Acces

în timp real la situaţia conturilor şi procesarea online a operaţiunilor

Gestionare

de la distanţă a conturilor bancare  

Mobilitate

în utilizarea aplicaţiei

Beneficii

extra-bancare prin simpla utilizare a serviciului

Reduceri de 35%

la transferurile iniţiate prin acest canal

Asistenţă şi suport

de specialitate

Cum funcționează

BRD@ffice este serviciul de Internet banking oferit de BRD prin intermediul căruia poţi administra eficient activitatea bancară de la distanţă, în condiţii de deplină securitate.

BRD@ffice este soluţia ideală pentru afacerea ta dacă ai nevoie de efectuarea unui transfer în cel mai scurt timp, prin utilizarea BRD@ffice. Acesta este procesat instant, imediat ce confirmi semnarea lui.
 
Cum pot accesa BRD@ffice?

- Te conectezi la adresa www.brdoffice.ro 
- Introduci elementele de securitate (cod utilizator şi parolă generată de digipass) 

Ce îmi oferă BRD@ffice?

- Funcţionalităţi de consultare
- Sold conturi deschise la BRD
- Extrase de cont şi lista tranzacţiilor în timpul zilei - Intraday
- Istoric operaţiuni efectuate  

Functionalităţi de tranzacţionare:

- Transferuri intrabancare şi interbancare (în LEI şi/sau valută)
- Schimburi valutare 
- Plăţi facturi către furnizorii de utilităţi/ servicii 
- Constituire depozite
- Confirmări electronice a plăţilor vamale. Consultaţi aici lista birourilor vamale agreate.

Functionalităţi de administrare:

- Mesagerie – transfer securizat de mesaje cu Banca 
- Definirea beneficiarilor direct în aplicaţie, în două liste distincte: privată şi publică


Vezi mai multe detalii aici.

Întrebări frecvente

Se pot efectua tranzacţii şi seara sau în weekend?

Pentru ca BRD@ffice este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, transferurile intrabancare sunt procesate în timp real conform orelor limită comunicate. Celelalte tipuri de tranzacţii iniţiate în acest interval vor fi procesate în urmatoarea zi lucrătoare.
 
Pot efectua tranzacţii şi în străinătate?
 
Sigur, poţi efectua plăţi către orice beneficiar, indiferent de banca la care acesta are deschis contul, cu condiţia respectării regimului valutar şi a cunoaşterii detaliilor minime pentru care transferul să poată fi efectuat (numele beneficiarul, numărul de cont şi, după caz, codul SWIFT al băncii la care este deschis contul acestuia). 
 
Există un număr maxim de utilizatori?
 
Nu există un număr maxim de utilizatori desemnaţi.
 
Este posibil să acord utilizatorilor desemnaţi drepturi de a efectua tranzacţii doar pe anumite conturi?
 
Da, poţi defini diferenţiat drepturile fiecărui utilizator prin completarea fomularelor specifice.

Reduceri și gratuități

Cu serviciul de Internet banking oferit de BRD, ai parte de:

- Gratuitate în cadrul pachetului Profit
- Costuri reduse pentru achiziţionarea digipass-ului 
- Reduceri de 35% la operaţiunile iniţiate prin acest canal de bancă la distanţă
- Reduceri de 50% la achiziţionarea soluţiei antivirus