Formular de căutare

BRD Office Internet Banking

Internet banking
BRD@FFICE

Cel mai rapid drum până la bancă!

Autentificare în cont

Ce este BRD@ffice?

Este un serviciu de Internet banking în timp real

accesibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7*, disponibil atât în limba română, precum și în engleză, destinat persoanelor juridice și persoanelor fizice autorizate, ce permite: gestionarea la distanță a conturilor deschise la BRD precum și a celor deschise la Trezoreria Statului***, prin vizualizarea datelor de cont și efectuarea operațiunilor curente, dar și comunicarea cu banca prin mesageria securizată.

Poate fi accesat de pe toate tipurile de device-uri

poate fi accesat atât de pe posturi fixe (calculator) sau laptop, dar și de pe telefonul mobil (Android sau iOS) sau tabletă pentru vizualizarea datelor de cont și semnarea tranzacțiilor inițiate prin site-ul BRD@ffice sau prin utilizarea aplicației MultiX (aplicația de home-banking / off line BRD).

Rapiditate în conectare

vă puteți conecta la BRD@ffice prin adresa de internet dedicată, www.brdoffice.ro sau prin utilizarea aplicației BRD@ffice Mobile, aplicație disponibilă în Google Play/AppStore pentru dipozitive mobile având sistemele de operare iOS sau Android.

Autentificarea prin M-Token

pentru autentificarea la serviciu, în afară de varianta clasică, care presupune utilizarea tokenului fizic (dispozitiv special pentru generarea de parole dinamice) pentru fiecare user autorizat al companiei, puteți opta pentru varianta de M-Token, un token software care se poate instala pe telefonul mobil/tabletă**.

Soluția perfectă pentru plata drepturilor bănești

Pentru ca totul să fie cât mai ușor și rapid, puteți iniția, oricând și de oriunde, plăți de salarii sau alte plăți de drepturi bănești ale personalului din companie prin importul de fisiere in diferite formate, în condiții de maximă siguranță.

Extra-opţiuni

Serviciul  Bank Services Billing (BSB). Prin aderarea la acest serviciu poţi beneficia de un raport lunar complet, contra cost, cu privire la taxele şi comisioanele percepute pentru fiecare operaţiune şi serviciu desfăşurate cu banca pe perioada de referinţă. Pentru mai multe detalii accesaţi AICI.

* cu excepția intervalului orar 1:30- 2:30 AM cand serviciul este oprit pentru mentenanță.

** pe dispozitive iOS sau Android (cu acces la Google Play), în condițiile descrise în manualele puse la dispoziție de bancă.

*** disponibil pentru clienții care au aderat la Contractul de mandat privind transferurile directe din conturile deschise la Trezoreria statului.

Avantajele serviciului

Serviciul de internet banking BRD @ffice include o gamă variată de beneficii:
 
  • Inițierea loturilor de plăți înregistrate cu un singur debit în extrasul de cont plătitor, prin bifarea opțiunii plații colective. Astfel, veți obține în extrasul de cont bancar al contului plătitor un singur debit cu valoarea totală a plăților executate din lotul respectiv și veți asigura confidentialitatea unor categorii de plăți, cum ar fi plățile de salarii;
  • Ușor de accesat, de oriunde și oricând, fie prin site-ul internet, fie prin intermediul aplicației, autentificarea în vederea conectării sau semnării făcându-se cu ajutorul aplicației M-Token, instalate pe telefonul mobil/tabletă sau prin utilizarea dispozitivului Token;
  • Program prelungit de execuție a plăților intrabancare (chiar și în zile de weekend) și interbancare;
  • Creditarea conturilor băncilor beneficiare în aceeași zi, în cazul plăților: naționale în RON, plăților SEPA (mai rapid decât termenul de decontare maxim T+1 prevăzut de Regulamentul SEPA) și a celor urgente pentru principalele valute, în conformitate cu orele limită publicate pe site-ul BRD@ffice;
  • Decontarea imediată a plăților intrabancare, indiferent de valută, inclusiv a plăților de salarii, ordonate prin interfața web sau prin importul/încărcarea de fișiere cu plăți în oricare dintre formatele native ale serviciului (.csv, XML);
  • Acces diferențiat în funcție de drepturile acordate angajaților dumneavoastră, cu posibilitatea de a seta scheme de semnătură complexe: simple sau duble, limite pentru utilizator: pe zi sau pe tranzacție, pe fiecare cont, etc.;
  • Posibilitatea de a ordona depozite negociate;
  • Efectuarea de schimburi valutare la curs standard și negociat;
  • Confirmarea electronică a plăților valame (e-Vama) și acces la distanță pentru conturile companiei, deschise la Trezoreria statului (e-Trezor)***;
  • Posibilă integrare automată a extraselor de cont în aplicațiile de gestiune financiar-contabila (ERP) ale companiei dumneavoastră;
  • Diminuarea costurilor tranzacționale fața de operațiunile derulate pe suport hârtie.
  • Posibilitatea procesării plăților interbancare în regim instant, 24/7/365

Tutorial video BRD@ffice

Pentru o mai bună înțelegere a modului de funcționare a aplicației de Internet Banking v-am pregătit un scurt tutorial video de prezentare BRD@ffice.

VIZUALIZEAZĂ AICI

Funcționalitățile aplicației

Funcționalități tranzacționale

  • Efectuarea de transferuri intra/interbancare în lei și în principalele valute.
  • Schimburi valutare de: cumpărare, vânzare și cross, între diferite valute (ex: RON, EUR, USD, GBP, CZK, SEK, etc), la cursuri standard sau negociate.
  • Transmiterea de instrucțiuni de debit direct în format .txt.
  • Plata facturilor către furnizorii de utilități/servicii prin șabloane specifice, dar și prin utilizarea fișierelor cu plăti.
  • Plăți instant in LEI către conturi deschise la alte instituții financiare din Romania care sunt participante la sistemul de plăți instant*:

                - trimiteți bani în câteva secunde, oricând, 24 ore din 24, 7 zile din 7, tot anul, într-un mediu deplin securizat

                - suma ce poate fi transferată este de 49.999,99 LEI / tranzacție

                - beneficiarul sumei are acces imediat la fondurile încasate

                - doar ordinele de plată simple sunt eligibile pentru procesare în regim instant

                - plățile se vor procesa implicit în regim instant: dacă sunt îndeplinite criteriile de eligibilitate menționate mai sus, plățile vor fi implicit procesate în regim instant de către BRD

*Instituțiile financiare din România participante la sistemul de plăți instant sunt disponibile AICI.

 

Lista completă a funcționalităților tranzacționale este disponibilă AICI.

 

Funcţionalități administrative şi consultative

Funcţionalitãți consultative:

  • Consultarea soldurilor disponibile, în timp real, pentru fiecare cont deschis la BRD, într-o singură pagină web/ecran al aplicației.
  • Tipărirea extraselor de cont zilnice sau pentru un interval de timp în format .pdf sau la imprimantă.
  • Vizualizarea soldurilor conturilor deschise la Trezoreria Statului, prin achiziționarea suplimentară a serviciului e-Trezor.

Lista completă a funcționalităților administrative şi consultative este disponibilă AICI.

Funcţionalitãți administrative:

  • Mesagerie – transfer securizat de mesaje între banca și dumneavoastră.
  • Definirea beneficiarilor de către client în site-ul internet BRD@ffice, direct în timpul completării ordinului de plata sau prin nomenclatoare distincte: privat și public.
  • Posibilitatea preluării beneficiarilor din aplicațiile dumneavoastră de gestiune financiar-contabila sau din MultiX, în formatul .csv descris în specificațiile fișierelor publicate pe site.
     

Cum deveniți client?

Pentru a subscrie la BRD@ffice, trebuie să urmați 4 pași:

1. Vizitați / contactați unitatea BRD (managerul de clientela dedicat) la care aveți deschise conturile.

2. Semnați Cererea de aderare la BRD@ffice și anexa(ele)*.

3. Primiți tokenul/Descărcați aplicația M-Token și activați-o.

4. Accesați și utilizați site-ul BRD@ffice sau descărcați, instalați și utilizați aplicația BRD@ffice Mobile.

* - pentru semnarea documentelor se poate utiliza și semnatura electronicã calificatã.

 

Întrebări frecvente

Vă spunem tot ce trebuie să știți despre serviciul de internet banking:

Pot folosi tokenul software M-Token de pe mai multe dispozitive pentru același utilizator?

Da, aplicația M-Token poate fi instalată pe mai multe dispozitive, dar vă rugam să vă asigurați că accesul la acestea se face doar de către utilizatorul autorizat. O licență M-Token cumpărată poate fi instalată pe maxim 8 dispozitive diferite.

 

Utilizatorii existenți care dețin Token (digipass) fizic pot folosi noul token software, M-Token?

Da, utilizatorii pot opta pentru modificarea modalității de autentificare și utilizarea noului M-Token. Daca doriți să vă modificați modalitatea de autentificare, vă rugam să luați legătură cu managerul dumneavoastră de clientelă.

 

Pot fi semnate tranzacțiile și direct din aplicația mobilă BRD@ffice Mobile?

Da, utilizatorii BRD@ffice Mobile care beneficiază de semnaturã pot semna tranzacțiile iniţiate prin site-ul BRD@ffice sau MultiX și direct din aplicația instalată pe telefonul inteligent/tabletă.

Lista completă a intrebărilor frecvente pentru BRD @ffice poate fi consultată AICI.

Securitate

 

Informații generale despre securitatea BRD@ffice:

  • Având în vedere ameninţările din mediul virtual, pe calculatorul pe care îl folosiţi pentru a accesa aplicaţia BRD@ffice trebuie să aveţi instalatã soluţila de securitate Trusteer Rapport, oferitã de partenerii noştri. Este o soluţie de securizare a browser-ului Internet ce funcţionează în paralel cu soluţia antivirus împotriva atacurilor informatice ce implică furt de date, ameninţări de tip malware sau alte ameninţări care folosesc browser-ele pentru comiterea unor fraude online. Click AICI pentru detalii legate de Trusteer Rapport şi AICI pentru Întrebări şi răspunsuri frecvente.
  • Site-ul BRD@ffice utilizează protocolul de securitate TLS și cele mai avansate standard de criptare.
  • Aplicațiile BRD@ffice Mobile și M-Token sunt protejate suplimentar cu ajutorul tehnologiilor încorporate în aplicații și în mediul de execuție al acestora, aceste tehnologii fiind capabile: să controleze execuția aplicației, să detecteze și să prevină atacurile în timp real.
  • Pentru autentificarea în site-ul BRD@ffice sau în aplicația BRD@ffice Mobile, utilizatorii pot folosi tokenul pentru telefoane/tablete iOS/Android, M-Token sau dispozitivul fizic Token, ambele beneficiand de mobilitate și securitate maximă. Astfel:
  • - M-Token / dispozitivul Token utilizează parole dinamice (OTP - One Time Password), acestea fiind disponibile numai pentru un timp scurt.

    - Dispozitivul Token este protejat de codul PIN.

    - În funcție de tipul telefonului/tabletei pe care este instalat, M-Token poate fi protejat cu amprentă digitală/recunoaștere facială/cod PIN.

    - În cazul BRD@ffice Mobile, M-Token funcționează integrat cu acesta prin asigurarea transmiterii mesajului de autentificare pentru conectare sau semnătură printr-un canal securizat ce asigura legătura între aplicațiile Mobile și M-Token.

    - Pentru autentificarea în site-ul BRD@ffice, M-Token folosește tehnologia CRONTO. Această este o soluție inovativă de semnare vizuală a tranzacțiilor care permite băncilor să contracareze tipurile de atacuri "Trojan" și "Man în the Browser". CRONTO reprezintă combinația ideală între ușurință în utilizare și securitate, permițându-le utilizatorilor să-și verifice și să semneze tranzacțiile oricând și de oriunde.

    - Pentru semnarea tranzacțiilor, utilizatorii dotați cu Tokenul fizic se autentifică cu metoda Sealing. Astfel, utilizatorul va introduce în cadrul dispozitivului Token două coduri, afișate pe site-ul aplicației BRD@ffice, pentru a genera codul de semnătură care va fi introdus, de asemenea, pe site. Codurile pe baza cărora se generează codul de semnătură sunt strâns legate de suma plătită și de iban-urile conturilor beneficiare, astfel încât reutilizarea codului de răspuns pentru semnarea altor sume sau conturi beneficiare nu este posibilă.

Găsiți AICI mai multe informații pe care trebuie să le cunoașteți în legătură cu securitatea tranzacționării prin Internet;

Documente utile

Lista completă condiții generale, tarife și comisioane descarcă